смяна на двигател

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
кико пап
Мнения: 111
Регистриран на: Пон 04 яну 2010 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: перник

смяна на двигател

Мнениеот кико пап » Чет 04 мар 2010 19:34


колеги имам един вапрос ,имам голф 93 г. 1.8 90 коня,та могали да сложа двигател 1.9 тд или ще се наложи да сменя и скоростите и полуоските ,благодаря за отговотрите ви :beer :beer :beer




Потребителски аватар
lavov
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: haskovo

Re: смяна на двигател

Мнениеот lavov » Чет 04 мар 2010 23:27


мисля колега че трябва и скоростите да сменяш т.е. сигорен съм! :banghead:


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: смяна на двигател

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Пет 05 мар 2010 0:21


определено ще трябва и скорости и полуоски и предни главини и предни пружини и воден радиатор и табло и акумулатор и ел инсталация, освен двигател

може да има разлики и по лостовата система на скоростния лост, и по тръбичките за спирачките


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: смяна на двигател

Мнениеот dj carul » Нед 07 мар 2010 18:00


Kung_Fu_Panda написа:определено ще трябва и скорости и полуоски и предни главини и предни пружини и воден радиатор и табло и акумулатор и ел инсталация, освен двигател

може да има разлики и по лостовата система на скоростния лост, и по тръбичките за спирачките



Ехеее че и главини и прижини и още сума работи,ти го шашна човека!Трябва ти двигател скоросна кутия,дизелово табло с уредите и трябва да ти се окастри малко инсталажията че ще останат доста излишни кабели.Дефакто ти трябва само плюс за ГНП-то от контакния ключ и да навържеш датчиците за водата и маслото.Радиатора на ТД-то е малко по-голям,но можеш да покараш с твоя и ако грее тогава го сменяй!Полуоските са съвместими!Акумолатор :roll: това пък защо???По спирачната система трябва само да закачиш вакума на сервото към вакумната помпа на дизела.Общо взето тази трансплантация е по лесна от обратната(от дизел към бензин)!


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: смяна на двигател

Мнениеот Fen » Пон 08 мар 2010 20:11


dj carul написа:Акумолатор :roll: това пък защо???...


Защото на дизела му трябва голям ток да запали :wink:


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: смяна на двигател

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Вто 09 мар 2010 0:58


dj carul написа:
Kung_Fu_Panda написа:определено ще трябва и скорости и полуоски и предни главини и предни пружини и воден радиатор и табло и акумулатор и ел инсталация, освен двигател

може да има разлики и по лостовата система на скоростния лост, и по тръбичките за спирачките



Ехеее че и главини и прижини и още сума работи,ти го шашна човека!Трябва ти двигател скоросна кутия,дизелово табло с уредите и трябва да ти се окастри малко инсталажията че ще останат доста излишни кабели.Дефакто ти трябва само плюс за ГНП-то от контакния ключ и да навържеш датчиците за водата и маслото.Радиатора на ТД-то е малко по-голям,но можеш да покараш с твоя и ако грее тогава го сменяй!Полуоските са съвместими!Акумолатор :roll: това пък защо???По спирачната система трябва само да закачиш вакума на сервото към вакумната помпа на дизела.Общо взето тази трансплантация е по лесна от обратната(от дизел към бензин)!


да ме поправи някой ако бъркам, но на 1.9 (на дизелите въобще)шлиците на главините са различни и няма как да станат главини от 1.8
съответно полуоски + главини

общо взето пружините са няколко тявърдости - 1.4 1.6 1.8 са най-меките, след това са 2.0 115 и 2.0 150, като освен че са по-твърди са и леко снижени, след това са 1.9 и вр6, най-твърдите
пружините са задължителни защото ще натежи колата отпред, аз до скоро карах 1.9 с пружини от 1.8 и ако не иска на всяка хлътнатина да му стърже бронята в земята трябва да ги смени

акумулатора, негова работа, ако иска да му пали колата ще трябва да го смени, щото като пуснеш подгрев на някоя 50ца няма да си и мисли след това да върти тоя мотор с 2 пъти по-голяма компресия

инсталацията или циганска работа или смяна, да връзваш сичко наново, той си знае, доста тиксо ще му трябва

и като за капак, ако новия двигател не е оборудван, ще трябва алтернатор и стартер да смени, алтернаторите на дизелите са по-силни за да носят подгрева по време на движение, а стартерите са несъвместими меджу дизел и бензин

отделно ще излезнат разни циганийки като казанчето за спирачната течност е на друго място и няма стойкааа, ами тоя нафтов филтър сега къде да го сложа, с тел ли да го хвана, я, ма един маркуч до резервоара ми липсваа, и още 101 приказки без край


не го шашкам човека, просто го информирам за да не му се изцъкли погледа в последствие :)


Потребителски аватар
boss_901
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пазарджик

Re: смяна на двигател

Мнениеот boss_901 » Вто 09 мар 2010 16:06


Колега ще трябва да сменяш скоростите или ако си останеш с твоите скорости колата ще е доста тромава :wink: :wink: :wink:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: смяна на двигател

Мнениеот myrshavija » Вто 09 мар 2010 16:12


boss_901 написа:Колега ще трябва да сменяш скоростите или ако си останеш с твоите скорости колата ще е доста тромава :wink: :wink: :wink:

Тъкмо обратното. Ако пасват, ще се набира много, но извънградското ще е мъка.


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: смяна на двигател

Мнениеот dj carul » Вто 09 мар 2010 18:00


Kung_Fu_Panda написа:да ме поправи някой ако бъркам, но на 1.9 (на дизелите въобще)шлиците на главините са различни и няма как да станат главини от 1.8
съответно полуоски + главини

общо взето пружините са няколко тявърдости - 1.4 1.6 1.8 са най-меките, след това са 2.0 115 и 2.0 150, като освен че са по-твърди са и леко снижени, след това са 1.9 и вр6, най-твърдите
пружините са задължителни защото ще натежи колата отпред, аз до скоро карах 1.9 с пружини от 1.8 и ако не иска на всяка хлътнатина да му стърже бронята в земята трябва да ги смени

акумулатора, негова работа, ако иска да му пали колата ще трябва да го смени, щото като пуснеш подгрев на някоя 50ца няма да си и мисли след това да върти тоя мотор с 2 пъти по-голяма компресия

инсталацията или циганска работа или смяна, да връзваш сичко наново, той си знае, доста тиксо ще му трябва

и като за капак, ако новия двигател не е оборудван, ще трябва алтернатор и стартер да смени, алтернаторите на дизелите са по-силни за да носят подгрева по време на движение, а стартерите са несъвместими меджу дизел и бензин

отделно ще излезнат разни циганийки като казанчето за спирачната течност е на друго място и няма стойкааа, ами тоя нафтов филтър сега къде да го сложа, с тел ли да го хвана, я, ма един маркуч до резервоара ми липсваа, и още 101 приказки без край


не го шашкам човека, просто го информирам за да не му се изцъкли погледа в последствие :)


Пак да те поправя.Аз карам пасат 1.9 ААЗ с кутия AYH която се слага и на пасат 1.8 RP мотора,и полуоските са съвместими.А и другото е че корпусите на кутийте са идентични,и дори да ползва полуоски за бензинов мотор и дори и шлиците да са различни,чашките на вътрешните карета които влизат в диференциала на кутията са абсолютно еднакви и не е проблем да се сложат полуоски от бензинка!

Дизеловия двигател не е по тежък от бензиновия или ако е по тежък е макс.10-20 кила!И дизела и бензина(1.9 ааз и 1.8 ПР) са с почти идентични блокове от чугун и почти идентични алуминиеви глави като бензиновата глава естествено си има голяма горивна камера.Единственото по-тежки неща при дизела са колектора с турбото и коляновия вал!Ако голфа на колега беше с най малкия възможен мотор за модела може би щеше да се наложи смяна на пружини но в случая не!

Ако акомулатора е хубав и ако има генератор който да го зарежда както трябва и ако мотора е хубав и пали на точка няма да има проблем освен евентуално в сурови зимни условия!

За стартерите си прав.
Казанчето спирачна течност си стои къде???Върху спирачната помпа!
Стойка за горивен филтър има във всяка морга за не повече от 10-15 лева!
Яяяя ама защо и безниновия мотор си има един син маркуч за излишно горивоооо....
Нещо което трябва да смени е сондата на резервоара!

Всяка приказка има своя край :beer


кико пап
Мнения: 111
Регистриран на: Пон 04 яну 2010 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: перник

Re: смяна на двигател

Мнениеот кико пап » Вто 09 мар 2010 20:42


благодаря на всички колеги :bowdown бяхте много изчерпателни :beer :beer :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], bread1978 и 55 госта