


Kung_Fu_Panda написа:определено ще трябва и скорости и полуоски и предни главини и предни пружини и воден радиатор и табло и акумулатор и ел инсталация, освен двигател
може да има разлики и по лостовата система на скоростния лост, и по тръбичките за спирачките
dj carul написа:Акумолатортова пък защо???...
dj carul написа:Kung_Fu_Panda написа:определено ще трябва и скорости и полуоски и предни главини и предни пружини и воден радиатор и табло и акумулатор и ел инсталация, освен двигател
може да има разлики и по лостовата система на скоростния лост, и по тръбичките за спирачките
Ехеее че и главини и прижини и още сума работи,ти го шашна човека!Трябва ти двигател скоросна кутия,дизелово табло с уредите и трябва да ти се окастри малко инсталажията че ще останат доста излишни кабели.Дефакто ти трябва само плюс за ГНП-то от контакния ключ и да навържеш датчиците за водата и маслото.Радиатора на ТД-то е малко по-голям,но можеш да покараш с твоя и ако грее тогава го сменяй!Полуоските са съвместими!Акумолатортова пък защо???По спирачната система трябва само да закачиш вакума на сервото към вакумната помпа на дизела.Общо взето тази трансплантация е по лесна от обратната(от дизел към бензин)!
boss_901 написа:Колега ще трябва да сменяш скоростите или ако си останеш с твоите скорости колата ще е доста тромава![]()
![]()
Kung_Fu_Panda написа:да ме поправи някой ако бъркам, но на 1.9 (на дизелите въобще)шлиците на главините са различни и няма как да станат главини от 1.8
съответно полуоски + главини
общо взето пружините са няколко тявърдости - 1.4 1.6 1.8 са най-меките, след това са 2.0 115 и 2.0 150, като освен че са по-твърди са и леко снижени, след това са 1.9 и вр6, най-твърдите
пружините са задължителни защото ще натежи колата отпред, аз до скоро карах 1.9 с пружини от 1.8 и ако не иска на всяка хлътнатина да му стърже бронята в земята трябва да ги смени
акумулатора, негова работа, ако иска да му пали колата ще трябва да го смени, щото като пуснеш подгрев на някоя 50ца няма да си и мисли след това да върти тоя мотор с 2 пъти по-голяма компресия
инсталацията или циганска работа или смяна, да връзваш сичко наново, той си знае, доста тиксо ще му трябва
и като за капак, ако новия двигател не е оборудван, ще трябва алтернатор и стартер да смени, алтернаторите на дизелите са по-силни за да носят подгрева по време на движение, а стартерите са несъвместими меджу дизел и бензин
отделно ще излезнат разни циганийки като казанчето за спирачната течност е на друго място и няма стойкааа, ами тоя нафтов филтър сега къде да го сложа, с тел ли да го хвана, я, ма един маркуч до резервоара ми липсваа, и още 101 приказки без край
не го шашкам човека, просто го информирам за да не му се изцъкли погледа в последствие
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan и 45 госта