


1.6тд настройка на турбото
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: Вто 30 юни 2009 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
1.6тд настройка на турбото
от каде да подам на турбото да надува повече на голф 2 1.6тд и от каде да подам на помпата да му пуска повече навта
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: Вто 30 юни 2009 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 1.6тд настройка на турбото
код на мотора JR
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: Вто 30 юни 2009 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 1.6тд настройка на турбото
колеги никои ли незнае 

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1.6тд настройка на турбото
Предимството на 1.6 ТД се състои в икономичността му , а също и в поносима динамика ако е монтиран в малка кола (Голф) . Мисля си , че без стенд и естествено без Vag Com не е разумно да се пипа много по помпата
.

- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 1.6тд настройка на турбото
и да пуснеш повече нафта няма да литне даже може и по-зле да станеniki991 написа:от каде да подам на турбото да надува повече на голф 2 1.6тд и от каде да подам на помпата да му пуска повече навта
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: Вто 30 юни 2009 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 1.6тд настройка на турбото
колеги колата преди варвеше многоо и турбото надуваше яко ,но след като сменихме сегментите и помпата колата спре да варви както преди
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: Вто 30 юни 2009 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 1.6тд настройка на турбото
двигатела е на голф и сега като мине 2 000 турбото вие ама неще да драпне
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1.6тд настройка на турбото
niki991 написа:двигатела е на голф и сега като мине 2 000 турбото вие ама неще да драпне
Огледай да не губи налягане от някъде . Виж въздуховода , той е просто един къс маркуч

Може и помпата да не е наред , има ли си мембрана , маркуче и т.н. отгоре ... , да не е помпа за чист дизел ?
Последна промяна от milmar на Сря 07 апр 2010 10:09, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: Вто 30 юни 2009 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 1.6тд настройка на турбото
да има го то клапан и отгоре пласмасата е спукана на него
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: Вто 30 юни 2009 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 1.6тд настройка на турбото
за този клапан кадето е на аломиневия колектор пред тубото за него ли става на вапрос
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1.6тд настройка на турбото
niki991 написа:за този клапан кадето е на аломиневия колектор пред тубото за него ли става на вапрос
след турбото , да за него

-
- Мнения: 138
- Регистриран на: Вто 30 юни 2009 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 1.6тд настройка на турбото
и като е спукано от него ли неиска да варви колата
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: Вто 30 юни 2009 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 1.6тд настройка на турбото
помпата е от тд има си сичко
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.6тд настройка на турбото
niki991 написа:и като е спукано от него ли неиска да варви колата
Един дава гас, друг гледа, слуша, пипа и ако дуа ветър от там тва трябва да е проблема, мисля аз...

- joro^
- Мнения: 327
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоeвград
Re: 1.6тд настройка на турбото
milmar написа:Предимството на 1.6 ТД се състои в икономичността му , а също и в поносима динамика ако е монтиран в малка кола (Голф) . Мисля си , че без стенд и естествено без Vag Com не е разумно да се пипа много по помпата.
Пич какъв VAg COm те е подгонил тебе, къде ще го закачи.По добре не пипай ти ,откарай я да я погледне някой ,който е в час.Ти погледни дали маркучето от всмукателния колектор е свързано с помпата ,като за начало.