Задържане на волан и свирене ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Задържане на волан и свирене ремък

Мнениеот dmode101 » Вто 27 апр 2010 8:51


Приятели, свири ми пистовия ремък и ги има съответните задържания на пресекулки на волана при първите няколко завъртания на студен мотор. След това всичко се нормализира. Насочил съм се към обтегача. Да търся ли другаде проблема? Колата е Голф помпа дюза.




Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Задържане на волан и свирене ремък

Мнениеот bkunev » Вто 27 апр 2010 9:19


Виж го първо да не е хлабав. Може да има нужда само от леко претягане или смяна. Не се хвърляй веднага на оптегача...


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Задържане на волан и свирене ремък

Мнениеот gogovaseev » Сря 28 апр 2010 6:51


bkunev написа:Виж го първо да не е хлабав. Може да има нужда само от леко претягане или смяна. Не се хвърляй веднага на оптегача...

Колега там оптега4а е автомати4ен тои сам се натяга.а по темата коледа свали ремака и погледни ролката на динамото.успех :beer


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Задържане на волан и свирене ремък

Мнениеот bkunev » Сря 28 апр 2010 9:24


Поне при мене като ми задържаше волана и свиреше не беше от пистовия ремък, а от трапецовидния(водна помпа-хидравлика-колянов вал). Там се натяга с гаечен ключ(ръчно). Мотора ми е 1,9TDI AHU. Какво общо има пистовия с хидравликата :roll: :roll: Може при теб да е друго...знам ли..!?!


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: Задържане на волан и свирене ремък

Мнениеот w_smith » Сря 28 апр 2010 10:25


И аз като колегата БКунев съм имал същия проблем на AHU и с натягане на ремъка се оправи(ненатегнатия ремък беше след обслужване на колата).


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Задържане на волан и свирене ремък

Мнениеот dmode101 » Чет 29 апр 2010 19:27


В допълнение към темета забелязвам, че движението (вибрацията) на обтегача е около 5 мм в двете посоки на празен ход. Това нормално ли е за този двигател? Имаме и едно Кади помпа дюза и днес го гледах, че няма видимо движение на въпросния обтегач, но то е само на 30хил. км.
Още нещо - как да позная дали ролката на алтернатора е сдала багажа?


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Задържане на волан и свирене ремък

Мнениеот gogovaseev » Пет 30 апр 2010 6:39


dmode101 написа:В допълнение към темета забелязвам, че движението (вибрацията) на обтегача е около 5 мм в двете посоки на празен ход. Това нормално ли е за този двигател? Имаме и едно Кади помпа дюза и днес го гледах, че няма видимо движение на въпросния обтегач, но то е само на 30хил. км.
Още нещо - как да позная дали ролката на алтернатора е сдала багажа?

Колега сваля6 ремъка хва6та6 ролката сас рака и вав едната поска трябва да се варти свободно,а вав другата трябва да усе6та6 все едно 4е проплазва,ако назад не проплазва зна4и е здала багажа успех. :beer


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Задържане на волан и свирене ремък

Мнениеот dmode101 » Пет 30 апр 2010 8:10


gogovaseev написа:
dmode101 написа:В допълнение към темета забелязвам, че движението (вибрацията) на обтегача е около 5 мм в двете посоки на празен ход. Това нормално ли е за този двигател? Имаме и едно Кади помпа дюза и днес го гледах, че няма видимо движение на въпросния обтегач, но то е само на 30хил. км.
Още нещо - как да позная дали ролката на алтернатора е сдала багажа?

Колега сваля6 ремъка хва6та6 ролката сас рака и вав едната поска трябва да се варти свободно,а вав другата трябва да усе6та6 все едно 4е проплазва,ако назад не проплазва зна4и е здала багажа успех. :beer


Благодаря много! Явно това ще е проблема. Мреждувременно открих тази тема:

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=149629


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Задържане на волан и свирене ремък

Мнениеот bkunev » Пет 30 апр 2010 16:01


Добре де, в крайна сметка не разбрах има ли общо автоматичния оптегач на пистовия ремък и ролката на динамото с задържането на волана и със свиренето при вашия мотор помпа-дюза. Обяснете де...


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Задържане на волан и свирене ремък

Мнениеот dmode101 » Пет 30 апр 2010 19:14


bkunev написа:Добре де, в крайна сметка не разбрах има ли общо автоматичния оптегач на пистовия ремък и ролката на динамото с задържането на волана и със свиренето при вашия мотор помпа-дюза. Обяснете де...

Ако ролката на алтернатора задържа в някакъв момент, в моя случай като е студен мотора, си мисля че има връзка със серво проблемите и свиренето на ремъка. Колкото до обтегача, засега отпада като заподозрян, но ще разбера със сигурност като разглобя и сменя ролката. Разбира се ще пиша тук след това.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Задържане на волан и свирене ремък

Мнениеот fox_vt » Пет 30 апр 2010 21:00


И на мен ми се струва че свиренето и задържането на волана са два коренно различни проблема със съответните коренно различни причини.На мотор с код AJM волана с хидравлика ли е и тя от пистовия ремък ли се върти или от друг ремък?Щото такова задържане може да се окаже хидравлична помпа например.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Задържане на волан и свирене ремък

Мнениеот dmode101 » Съб 01 май 2010 10:34


fox_vt написа:И на мен ми се струва че свиренето и задържането на волана са два коренно различни проблема със съответните коренно различни причини.На мотор с код AJM волана с хидравлика ли е и тя от пистовия ремък ли се върти или от друг ремък?Щото такова задържане може да се окаже хидравлична помпа например.

Хидравликата е на пистовия ремък. Сега се опитах да завъртя ролката на алтернатора - върти се свободно и в двете посоки.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Задържане на волан и свирене ремък

Мнениеот fox_vt » Съб 01 май 2010 16:04


Щом върти алтернатора и в двете посоки е за смяна цената е не по малко от 100 лева само ролката де но ще се учудиш коло шумове ще изчезнат след смяната и.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Задържане на волан и свирене ремък

Мнениеот SACHO7803 » Съб 01 май 2010 21:36


ако не е улабил ремъка то намираш си добавка на руско-американска фирма ФЕНОМ.на нея пише на руски-...для руля...или нещо подобно беше--абе за хидравлична помпа е и има нарисуван волан на самото шишенце.със спринцовка изтегляш от казанчето колкото се може повече хидравлично масло и аргасваш добавката.гарантирам ти че поне 50 000км няма да мислиш за хидр.помпи рейки и простотии.даже ако имаш теч от рейката ще спре.познавам доста бакшиши които я ползват---волана става неузнаваемо лек а проблемите........забравяш ги.и да не забрайш после да почерпиш :lol: :beer


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Задържане на волан и свирене ремък

Мнениеот fox_vt » Нед 02 май 2010 6:27


SACHO7803 написа:ако не е улабил ремъка то намираш си добавка на руско-американска фирма ФЕНОМ.на нея пише на руски-...для руля...или нещо подобно беше--абе за хидравлична помпа е и има нарисуван волан на самото шишенце.със спринцовка изтегляш от казанчето колкото се може повече хидравлично масло и аргасваш добавката.гарантирам ти че поне 50 000км няма да мислиш за хидр.помпи рейки и простотии.даже ако имаш теч от рейката ще спре.познавам доста бакшиши които я ползват---волана става неузнаваемо лек а проблемите........забравяш ги.и да не забрайш после да почерпиш :lol: :beer


Малко офф доволен ли си от техните добавки преди време бях питал тука из форума който е ползвал да сподели ама май повечето не бяха я чували.Иначе на скоростната кутия съм даже с две такива добавки едната е ремонтна и май като гледам да чукна на дърво ремонт който трябваше да го правя миналата година няма да го направя и сега mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 65 госта