смяна на термостат голф 3 афн

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
blagovest_d
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 29 окт 2009 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград

смяна на термостат голф 3 афн

Мнениеот blagovest_d » Пет 24 дек 2010 20:45


някой може ли да ми каже някакви особенности при смяна на термостата-какво се сваля, защото чух от един колега, че свалял хидравлика, климатик.има ли такова нещо.след смяна трябва ли да се обезвъздуши системата




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: смяна на термостат голф 3 афн

Мнениеот rosen79 » Пет 24 дек 2010 21:36


Нищо уникално няма.Трябва ти канал, подходящи инстроменти и 15 мин свободно време.Системата трябва сама да се обезвъздуши.Наливаш на макс палиш,чакаш да отвори двата кръга,поне едно пускане на перката.На сутринта проверяваш до каде е течността,ако е паднала доливаш до макс и си готов.


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: смяна на термостат голф 3 афн

Мнениеот krasio00o » Съб 25 дек 2010 18:03


Не е сложно,но 15 мин няма да стигнат.Системата сама се обезвъздушава.Всичко друго както е описал колегата :да:


blagovest_d
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 29 окт 2009 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград

Re: смяна на термостат голф 3 афн

Мнениеот blagovest_d » Пон 27 дек 2010 17:16


ама сваля ли се нещо хидравлика климатик или и без техния демонтаж става


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Re: смяна на термостат голф 3 афн

Мнениеот bobcho » Пон 27 дек 2010 19:23


Сваля се хидравличната помпа.Климатика не се закача.


Потребителски аватар
vlast_vd
Мнения: 147
Регистриран на: Вто 26 фев 2008 11:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: смяна на термостат голф 3 афн

Мнениеот vlast_vd » Вто 28 дек 2010 21:03


Колегите са казали, че се сваля само хидравличната помпа, но да поясна, че помпата се откача само от стойката й, без да се откачат маркучите към нея и се измества настрани , така че да има достъп до термостата. След това се развиват два болта, вадят се старите термостат и уплътнение, а след това се слагат новите като уплътнението е между термостата и колектора(пластмасовата част която се стяга с двата болта към водната помпа).
Това е за смяната на термостата, а необходимото време може да варира от 20-30 минути за опитните до 2-3 часа за човек, който го прави за първи път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта