


Въпрос за нафтова помпа РЕШЕН
Въпрос за нафтова помпа РЕШЕН
Здравейте колеги.... Карам Голф 3 ТДИ с 1Z двигателя и понеже ми прокапа нафтовата попа се наложи да я отварят за да й сменят целия набор от гарнитурки(Взех си цял комплект от Ауто+) След смяната обаче пътувайки ми се стори че нещо не е както преди колата от към скорост едва вдигаше 120-130 просто я усещах като спъната... Може ли да има нещо общо с тоя ремонт про положение че казаха че електрониката на помпата изобщо не са я отваряли и пипали???
Последна промяна от Bundy на Вто 27 окт 2009 20:56, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 27 авг 2009 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: St.zagora
Re: Въпрос за нафтова помпа
Ами най малкото може да са пропуснали някой зъб на ремъка..Вържи я някъде на ВАГ КОМ да ти направят една диагностика,че често стават такива неща...
Re: Въпрос за нафтова помпа
В момента е пак в бокса за смяна на ремъци така че като излезе пак ще я пробвам и дано да е ОК тоя път че подивявам вече от майстори!
- vaikata_milen
- Мнения: 263
- Регистриран на: Нед 19 окт 2008 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
Re: Въпрос за нафтова помпа
колега на моята като и сменях ремъците съшата история не върви и не върви до 140 и неще,закачих я на ваг ком,помпата съм я оставил в закъснение,бутнах я леко както е закачена на ваг кома,с запален двигател,настроих и точно градусите да бъде в норми и колата сега е пушка
Re: Въпрос за нафтова помпа
vaikata_milen написа:колега на моята като и сменях ремъците съшата история не върви и не върви до 140 и неще,закачих я на ваг ком,помпата съм я оставил в закъснение,бутнах я леко както е закачена на ваг кома,с запален двигател,настроих и точно градусите да бъде в норми и колата сега е пушка
А да те питам къде точно се гледа на вага за градусите?
Re: Въпрос за нафтова помпа
vaikata_milen написа:колега на моята като и сменях ремъците съшата история не върви и не върви до 140 и неще,закачих я на ваг ком,помпата съм я оставил в закъснение,бутнах я леко както е закачена на ваг кома,с запален двигател,настроих и точно градусите да бъде в норми и колата сега е пушка
Какво е това "закъснение" и как си я "бутнал" че нещо не разбрах...
Re: Въпрос за нафтова помпа
Тия проблеми в последно време с помпите почват да ме притесняват. http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=16&t=535
Re: Въпрос за нафтова помпа
Пак питам... Може ли след смяна на тея гарнитури и поставяне на помпата по обратния ред нещо да се обърка и да започне да върви така странно?? За колегата с линка благодаря му защото получих доста полезна информация която мисля че всички с печки трябва да получат...
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Въпрос за нафтова помпа
Понеже това не е Пежо, и се налага при смяна на гарнитури помпата да се свали като се свалят ремъците. Съответно пак се нагласят, но ако не се докара на същата позиция по някой път се получава закъснение или предверение. Съответно подава гориво по рано или по късно от момента в който трябва да подаде, и това се усеща именно при по високата скорост. Така че виж утре как ще е, ако не отиди в сервиз за дизели да ти замерят стойностите с часовника 

Re: Въпрос за нафтова помпа
Мерси колега така или иначе в момента е в сервиз и ми подменят точноремъците и една ролка та при смяната може и да го зацепят както трябва и да се оправи(ха, дано)
Re: Въпрос за нафтова помпа
Ако някой може да добави нещо любопитно по темата да я развием и да сме от полза на някого с този прблем нека го направи!
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за нафтова помпа
При смяната на тия уплътнения се развиват болтчетата боядисани с жълто на повечето помпи, за да си личи да не се пипа от некомпетентни. В тоя смисъл ако не са насроени нещата както са били е нормално да има разлика в горивоподаването и съответно да върви странно. Дори промяна на центровката в малки граници не може да влияе осезаемо както количеството на горивото. Могат например да се направят такива регулировки на помпата, че ако не знаеш да се заблудиш че колата ти е вече с чип без да се пипа центровката. В тоя смисъл там където ти сменят ремъците трябва да разбират на ВАГ-КОМ, защото само на белези не може да се нагласи точно и след това да погледнат показанията и на горивоподаването и останалите важни неща за вървежа и ще си покаже къде трябва да се пипне.
Re: Въпрос за нафтова помпа
Само с VAG COM и човек който се занимава с дизели ли мога да си реша проблема или ми трябва нещо по специално...??
Re: Въпрос за нафтова помпа РЕШЕН
Колеги оправи се... След смяна на два ремъка и една ролка и още няколко дребни чарка всичко заспа колата си бяга както преди днес й се накефих че не съм карал две седмици на приятелката ми й се изправи косата на извън градско:) 

Re: Въпрос за нафтова помпа РЕШЕН
Колега,къде ти правиха помпата ,че и моята протече
Отгоре има една дупка и от там тече
Отгоре има една дупка и от там тече
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vladtod® и 67 госта