Здравейте,колеги някой знаели какво означава тази грешка. И дали е повреда.
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
49-00 - No Communications
Readiness: N/A
Thursday,02,April,2009,22:09:12:26365
VCDS Version: Beta 812.4
Data version: 20090214
Преведено Контролния модул за горивната помпа.



Едно въпросче за пассат 2,5 тди в6
- BRANDENBURG
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Едно въпросче за пассат 2,5 тди в6
Колега ако те оставя да я изтрие6 не е проблем,но ако не се трие е проблем по електрониката на помпата,тези помпи главата им е като на опелите и много 4есто вътре гори един транзистор които няма добро охлаждане, в твоя слу4аи не е изгорял 6том колата върви но може би е трагнал и някога от него е набила гра6ката.в много слу4аи проблем не е само оглаждането а и клапан4ето за подаване на горивото което се замърсява и при импулс от транзистора не смогва да подаде нужното гориво и тогава транзистора удължава импулса и се товари пове4е и в даден момент заминава,това е много 4есто сре6тан проблем при опелите както казах и при пове4ето помпи vp44 дано в твоя слу4аи не е това.успех 

- BRANDENBURG
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Едно въпросче за пассат 2,5 тди в6
Kолега първо благодаря за изчерпателния и къдърен одговор. Грешката се изтри вчера пак я проверих,не е отчело пак грешка.Обаче във твоя одговор има много логика защото аз го имам същия тоя проблем нее постоянно но когато се кара колата и по загреее повече колата спира да върви и то доста осезателно и подозирах помпата или някоя от дюзите но ти ме светна,за което пак ти благодаря. Ако знаеш нещо за отстраняването на тоя проблем прави ли се въпросния транзистор скъп ли е и пр..
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Едно въпросче за пассат 2,5 тди в6
колега въпросния транзистор се правибез проблем,в балгария доколкото знам за ремонт на такава помпа взимат около 300лв.но ти не прибарзваи за6тото не си сигурен дали е от него или само от клапан4ето на помпата ако е зацапано може да прави пак тези проблеми,по4акаи то 6те си покаже,и тогава 6те му мисли6 за ремонт.ина4е аз имам приятел които ги ремонтира в софия,дано не ти се налага но ако се наложи пи6и едно лс.пожелавам ти успех
- BRANDENBURG
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Едно въпросче за пассат 2,5 тди в6
Как може да съм сигурен колега,защото искам да го отстраня този проблем.Доста често колата спира да върви и е мнмого неприятно . от 6 месеца я чакам да си каже каде и е болката но не още се държи. Но съм почти сигурен колега,че е от това нещо.
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Едно въпросче за пассат 2,5 тди в6
Твоя случай не е такъв,не се коси!Иди на диагностика и ще разбереш защо не върви.Тая грешка може да е стара или да е вадена буксата от помпата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта