Едно въпросче за пассат 2,5 тди в6

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
BRANDENBURG
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Едно въпросче за пассат 2,5 тди в6

Мнениеот BRANDENBURG » Пон 21 юни 2010 21:42


Здравейте,колеги някой знаели какво означава тази грешка. И дали е повреда.
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
49-00 - No Communications

Readiness: N/A
Thursday,02,April,2009,22:09:12:26365
VCDS Version: Beta 812.4
Data version: 20090214

Преведено Контролния модул за горивната помпа.




gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Едно въпросче за пассат 2,5 тди в6

Мнениеот gogovaseev » Вто 22 юни 2010 7:07


Колега ако те оставя да я изтрие6 не е проблем,но ако не се трие е проблем по електрониката на помпата,тези помпи главата им е като на опелите и много 4есто вътре гори един транзистор които няма добро охлаждане, в твоя слу4аи не е изгорял 6том колата върви но може би е трагнал и някога от него е набила гра6ката.в много слу4аи проблем не е само оглаждането а и клапан4ето за подаване на горивото което се замърсява и при импулс от транзистора не смогва да подаде нужното гориво и тогава транзистора удължава импулса и се товари пове4е и в даден момент заминава,това е много 4есто сре6тан проблем при опелите както казах и при пове4ето помпи vp44 дано в твоя слу4аи не е това.успех :beer


Потребителски аватар
BRANDENBURG
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Едно въпросче за пассат 2,5 тди в6

Мнениеот BRANDENBURG » Нед 27 юни 2010 14:18


Kолега първо благодаря за изчерпателния и къдърен одговор. Грешката се изтри вчера пак я проверих,не е отчело пак грешка.Обаче във твоя одговор има много логика защото аз го имам същия тоя проблем нее постоянно но когато се кара колата и по загреее повече колата спира да върви и то доста осезателно и подозирах помпата или някоя от дюзите но ти ме светна,за което пак ти благодаря. Ако знаеш нещо за отстраняването на тоя проблем прави ли се въпросния транзистор скъп ли е и пр..


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Едно въпросче за пассат 2,5 тди в6

Мнениеот gogovaseev » Нед 27 юни 2010 14:52


колега въпросния транзистор се правибез проблем,в балгария доколкото знам за ремонт на такава помпа взимат около 300лв.но ти не прибарзваи за6тото не си сигурен дали е от него или само от клапан4ето на помпата ако е зацапано може да прави пак тези проблеми,по4акаи то 6те си покаже,и тогава 6те му мисли6 за ремонт.ина4е аз имам приятел които ги ремонтира в софия,дано не ти се налага но ако се наложи пи6и едно лс.пожелавам ти успех


Потребителски аватар
BRANDENBURG
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Едно въпросче за пассат 2,5 тди в6

Мнениеот BRANDENBURG » Нед 27 юни 2010 16:06


Как може да съм сигурен колега,защото искам да го отстраня този проблем.Доста често колата спира да върви и е мнмого неприятно . от 6 месеца я чакам да си каже каде и е болката но не още се държи. Но съм почти сигурен колега,че е от това нещо.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Едно въпросче за пассат 2,5 тди в6

Мнениеот vladitdrv » Нед 27 юни 2010 17:45


Твоя случай не е такъв,не се коси!Иди на диагностика и ще разбереш защо не върви.Тая грешка може да е стара или да е вадена буксата от помпата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта