Пасат Б5 ТДИ - АФН- с чип или не

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valter1968
Мнения: 146
Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Пасат Б5 ТДИ - АФН- с чип или не

Мнениеот valter1968 » Нед 27 юни 2010 13:30


Колеги чудя се да си чипосам ли Пасатчето- моля дайте мнения за или против чипа-предимсва и недостатъци при чипосването




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 ТДИ - АФН- с ЧИП или НЕ

Мнениеот tdi fen » Нед 27 юни 2010 13:48


всико зависи от състоянието на мотра и най-вече от изработката на чипа


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б5 ТДИ - АФН- с ЧИП или НЕ

Мнениеот AmW » Нед 27 юни 2010 15:13


Става по динамичен, но започва да пуши повече като го настъпиш и харчи малко повечко.


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Пасат Б5 ТДИ - АФН- с ЧИП или НЕ

Мнениеот bangobango » Нед 27 юни 2010 20:06


Предимствата са доста, както и недостатъците. Но е грешно да се приема, че след чипа колата ще се строши за норматив. Всичко зависи от начина на шофиране и до известна степен от състоянието на двигателя. Разход, вървене, износване на съединител, спирачки, гуми зависят от начина на шофиране. Предимство на чипа е динамиката, по-големия въртящ момент и запазването с тенденция за намаляне на разхода на гориво, НО при положение, че се кара плавно и с върха на педала. Недостатъците са доста, но са доста когато десния крак е заварен за ламарината. При мен от лично наблюдение ти казвам, че при спокойно каране всичко си е 6. Когато ме избият лудите се качва разход, износване на гуми, съединител, спирачки и всичко, което може да се износва се износва по-бързо, НО това си е същото и без чип. С пет думи слагай чипа тоя двигател е железен.


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 ТДИ - АФН- с ЧИП или НЕ

Мнениеот Radoslav_Radev » Пон 28 юни 2010 12:18


Привет колега, двигателят АФН е най-гъвкавия мотор правен от компанията на ВАГ , уникално гъвкав да понесе и чип и още доста други екстри, моята кола я закупих 2005 със сложен чип още в Швиция, мога да се похваля че разхода на гориво се сви драстично спрямо същият двг но без чип и то тук засичан на наша почва, можеш да разчиташ и на уникално ускорение от място, и въобще, ако моторчето е на 6++++ слагаи и се наслаждавай, успех :да:


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 ТДИ - АФН- с ЧИП или НЕ

Мнениеот mili 75 » Пон 28 юни 2010 15:27


Слагай колега аз съм с чип + пауър бокс едновременно и нищо не съм строшил дсега, когато се кара разумно разхода спада, а когато ти трябва мощност не мислиш за разхода.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта