куулер на TD
- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
куулер на TD
Има ли смисъл от добавянето на куулер на мотор TD, при условие, че този мотор няма ECU?
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Ще трябва да пуснеш малко повече нафта от помпата. По принцип кулера няма пряка връзка с ЕКУ-то, той представлява просто един радиатор, през който минава въздуха и се охлажда. В охладения въздух има повече кислород за единица обем, следователно може да се изгори повече гориво.
Така че - слагаш кулера, регулираш помпата да пуска повече нафта, и се кефиш на резултата
Така че - слагаш кулера, регулираш помпата да пуска повече нафта, и се кефиш на резултата

- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ACCELERATOR написа:Ще трябва да пуснеш малко повече нафта от помпата. По принцип кулера няма пряка връзка с ЕКУ-то, той представлява просто един радиатор, през който минава въздуха и се охлажда. В охладения въздух има повече кислород за единица обем, следователно може да се изгори повече гориво.
Така че - слагаш кулера, регулираш помпата да пуска повече нафта, и се кефиш на резултата
Добре...ама няма ли да натоваря помпата? е...разхода все пак ще се вдигне де...
Всъщност това някой пробвал ли го е? Качвал ли го е на тест?
- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
----Има връзка:на маркуча на кулера има датчик към компа,който казва колко е охладен въздуха.Има такъв тунинг даже/пълна глупост/-със съпротивление на късо даваш датчика и той казва на компа че въдуха е много студен и+10 коня-ама тоеа преибава мотора,защото въздуха дефакто не е толкова студен.ACCELERATOR написа:Ще трябва да пуснеш малко повече нафта от помпата. По принцип кулера няма пряка връзка с ЕКУ-то, той представлява просто един радиатор, през който минава въздуха и се охлажда. В охладения въздух има повече кислород за единица обем, следователно може да се изгори повече гориво.
Така че - слагаш кулера, регулираш помпата да пуска повече нафта, и се кефиш на резултата
- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Е значи е безсмислено, щото дори и с куулер, няма какво да контролира процеса на подаване на гориво. Горивната помпа ще се пренастрои, но "тя от къде да знае" колко нафта и кога точно да пуска при охладен въздух. Даже си мисля, че ще стане по-зле, колата може и да се "дави". Поне аз така си мисля де...