Проблем с вървенето мисля, че е westegate на турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bakalovag
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 23 юли 2009 22:04
Автомобил: Skoda Oktavia
Двигател: 1.9 TDI AHL
Местоположение: Стара Загора

Проблем с вървенето мисля, че е westegate на турбото

Мнениеот bakalovag » Чет 22 юли 2010 19:08


Колеги, имам голям проблем. Преди месец се изкачвах по едно нагорнище от с. Ягода към Ст. Загора и докато набирах на 4-та с голф 4 110к.с с чип AHF мотор изведнъж загуби мощност и неще да набира и неще. Спрях загасих мотор и пак запалих ама същата работа. Обадих се на приятел и след ден два дойде при мен тествах ме го с VAG и той ми каза недостига въздух, това клонеше към дебитомер, да ама не-оказасе че не е и тогава след проверка за вакума ми се стори, че westegate не работи добре. Пробвах го примитивно но нямаше друг вариянт т.е издърпах с уста през маркучето и усетих кога отваря, усетих че като задържа и след време изпуска вакум. Раздвижих клапана с лостчето за геометрията и след като се бях пищисал се прибрах вкъщи и попътя взе че се оправи, да ама не - миналата седмица пак същия проблем. Смених маркучето и пак същата от Н75 към westegate но няма промяна. Изчетох десетки форуми и някъде пише да се провери Н75 ама как? Искаха мна едно място от 200 лв нагоре ама как се дават и трябва да се захващам на работа аз. Та този голф неможеше да си стъпи на пътя от газ и пъргавост а сега е муден до ненаиси и къде. Та от всичкото което съм изговорил моля за съвет и можели някой да помогне.




Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: Проблем с вървенето мисля, че е westegate на турбото

Мнениеот djdaka » Чет 22 юли 2010 22:05


При прочита излезе ли грешка ?
Направете един лог на #3 и #11
Турбото е с променлива геометрия колега не с westgate


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с вървенето мисля, че е westegate на турбото

Мнениеот vaskog » Чет 22 юли 2010 22:14


Виж сега колега първо AHF няма уестгейт клапан - турбото е с променлива геометрия и се управлява от клапан наречен актуатор, това което си надувал (засмуквал) е най - вероятно него. Та щом ти е казал човека че няма налягане на мен ми прилича на зацапана геометрия има доста писано по тая тема, може също да не работи и въпросния N75( той управлява актуатора), също е хубаво да си провериш сичките вакуум маркучи да няма някой спукан или запушен. И най - добре направете един лог както е казал колегата :!:


Потребителски аватар
bakalovag
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 23 юли 2009 22:04
Автомобил: Skoda Oktavia
Двигател: 1.9 TDI AHL
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с вървенето мисля, че е westegate на турбото

Мнениеот bakalovag » Съб 24 юли 2010 9:23


Незнам как се казва точно този клапан на турбото към който отива маркуч от N75 но вчера като го пробвах за пореден път ми показа,че не държи вакуум. Доколкото N75 той е сменен и там проблем няма. Ако някой може да помогне с намирането на този клапан закачен на турбото за управление на геометрията да казва, че сега от 140 кс съм едва с 40. В Ст.Загора проверих и немога да намеря втора употреба а нов не се продава или ако се продава е около 350-400лв - проверих в Бургас.
Няма грешки или поне в началото имаше изчистиха тази грешка и сега няма нищо.


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: Проблем с вървенето мисля, че е westegate на турбото

Мнениеот djdaka » Съб 24 юли 2010 22:16


актуатор нов е 197 лв , най добре от морга поне ще е под 100



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта