


Проблем с вървенето мисля, че е westegate на турбото
- bakalovag
- Мнения: 112
- Регистриран на: Чет 23 юли 2009 22:04
- Автомобил: Skoda Oktavia
- Двигател: 1.9 TDI AHL
- Местоположение: Стара Загора
Проблем с вървенето мисля, че е westegate на турбото
Колеги, имам голям проблем. Преди месец се изкачвах по едно нагорнище от с. Ягода към Ст. Загора и докато набирах на 4-та с голф 4 110к.с с чип AHF мотор изведнъж загуби мощност и неще да набира и неще. Спрях загасих мотор и пак запалих ама същата работа. Обадих се на приятел и след ден два дойде при мен тествах ме го с VAG и той ми каза недостига въздух, това клонеше към дебитомер, да ама не-оказасе че не е и тогава след проверка за вакума ми се стори, че westegate не работи добре. Пробвах го примитивно но нямаше друг вариянт т.е издърпах с уста през маркучето и усетих кога отваря, усетих че като задържа и след време изпуска вакум. Раздвижих клапана с лостчето за геометрията и след като се бях пищисал се прибрах вкъщи и попътя взе че се оправи, да ама не - миналата седмица пак същия проблем. Смених маркучето и пак същата от Н75 към westegate но няма промяна. Изчетох десетки форуми и някъде пише да се провери Н75 ама как? Искаха мна едно място от 200 лв нагоре ама как се дават и трябва да се захващам на работа аз. Та този голф неможеше да си стъпи на пътя от газ и пъргавост а сега е муден до ненаиси и къде. Та от всичкото което съм изговорил моля за съвет и можели някой да помогне.
- djdaka
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
- Автомобил: VW Tiguan R-line
- Двигател: CUV 150hp
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с вървенето мисля, че е westegate на турбото
При прочита излезе ли грешка ?
Направете един лог на #3 и #11
Турбото е с променлива геометрия колега не с westgate
Направете един лог на #3 и #11
Турбото е с променлива геометрия колега не с westgate
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с вървенето мисля, че е westegate на турбото
Виж сега колега първо AHF няма уестгейт клапан - турбото е с променлива геометрия и се управлява от клапан наречен актуатор, това което си надувал (засмуквал) е най - вероятно него. Та щом ти е казал човека че няма налягане на мен ми прилича на зацапана геометрия има доста писано по тая тема, може също да не работи и въпросния N75( той управлява актуатора), също е хубаво да си провериш сичките вакуум маркучи да няма някой спукан или запушен. И най - добре направете един лог както е казал колегата 

- bakalovag
- Мнения: 112
- Регистриран на: Чет 23 юли 2009 22:04
- Автомобил: Skoda Oktavia
- Двигател: 1.9 TDI AHL
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с вървенето мисля, че е westegate на турбото
Незнам как се казва точно този клапан на турбото към който отива маркуч от N75 но вчера като го пробвах за пореден път ми показа,че не държи вакуум. Доколкото N75 той е сменен и там проблем няма. Ако някой може да помогне с намирането на този клапан закачен на турбото за управление на геометрията да казва, че сега от 140 кс съм едва с 40. В Ст.Загора проверих и немога да намеря втора употреба а нов не се продава или ако се продава е около 350-400лв - проверих в Бургас.
Няма грешки или поне в началото имаше изчистиха тази грешка и сега няма нищо.
Няма грешки или поне в началото имаше изчистиха тази грешка и сега няма нищо.
- djdaka
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
- Автомобил: VW Tiguan R-line
- Двигател: CUV 150hp
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с вървенето мисля, че е westegate на турбото
актуатор нов е 197 лв , най добре от морга поне ще е под 100
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта