проблем с паленето голф4 дизел-1900-90коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
JIVKO GRIGOROV
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с паленето голф4 дизел-1900-90коня

Мнениеот JIVKO GRIGOROV » Чет 19 авг 2010 17:54


Имам голф4 дизел-1900-90коня Проблема е следния при студен двигател пали от раз,при топъл двигател пали трудно.Пробвахме с лъжене с авт.скорости всичко е о.к. но не е ли в обороти ще ти счупи врата -придърпва




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: проблем с паленето

Мнениеот tdi fen » Чет 19 авг 2010 20:49




Потребителски аватар
JIVKO GRIGOROV
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с паленето

Мнениеот JIVKO GRIGOROV » Пет 20 авг 2010 16:19


Много благодаря за съдействието,дай ми майстор за тази работа в София


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: проблем с паленето

Мнениеот nasko1978 » Пет 20 авг 2010 16:22


Грешки записва ли някакви?Въздух в горивото?


Потребителски аватар
JIVKO GRIGOROV
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с паленето

Мнениеот JIVKO GRIGOROV » Пон 04 окт 2010 18:08


Проблема с паленето е решен.Модела като моя има стар софтуер така казват повечето майстори.Отидох на диагностика и ми казаха че всичко е наред,след което майстора откачи темп.датчик и колата запали от раз.Вариантите бяха два - смяна на чипа става въпрос за софтуера или реле което лъже компа.Цената на чипа около 250лв,релето за 50лв аз избрах второто.Сервиза е BOSCH и се намира гр.София,община Искър,ул.Поручик Неделчо Бончев 10 тел.02 9781165.


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: проблем с паленето

Мнениеот tdi_20yare » Вто 05 окт 2010 13:49


С една дума ти дадоха накъсо релето и сега пали,а свещите на таблото изгасят ли??...На мен също не ми палеше,едни глупаци в някъв серзиз на Бош ми дадоха на късо релето и взе да пали,но свещите ми грееха постоянно(с една дума не изгасяха на таблото)и ми взеха 50лв и аз доволен,ама после кат ми казаха,много се изнервих,че ми оправят колата по някъв цигански начин,дават ми подгрева да грее постоянно и ми взеха 50лв,за някво кабелче...Аз си мислех че трябва да сменям един детаил на помпата,апък те ми викат не няма нужда ние го оправихме...И накрая Тони-келеша ми помогна,и си върнах кабела за подгрева постаруму,без да греят постоянно...И отидох и си оправих стартера,който не давал достатъчно сила на мотора да завърти...Така,че браточка може и стартера да е....Моята студена палеше на -17 без грам грижи,а като загрее на 90градуса почваше се едно въртене и молене да запали,ама стартера си върти,но не дава достатъчно...На компа гледахме трябваше да дава някви данни 250 за да пали нормално,а моя даваше 150 и докато ги направи над 240 тия цифри въртях кат скъсан,докато запали...Сега с ремонтиран стартер и хубав акумулатор паля от ряз...Но този начин на оправяне за 50лв не ми допада,да ми изгорят свещите ше ги еба в майсторите,ама и аз не идах да им кажа колко са големи и така ли правят коли,аз просто исках да си платя и колата да е ок,а те я побългариха тъпаците...


Потребителски аватар
JIVKO GRIGOROV
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с паленето

Мнениеот JIVKO GRIGOROV » Вто 05 окт 2010 15:29


При мен всичко е наред и стартера върти както трябва и помпата си е наред.Свещите си гаснат след нормалното време за подгрев.Единствено имам едно форсиране на двигателя(когато е топъл)до 1200оборота но то е за две-три секунди


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: проблем с паленето

Мнениеот Sashko_Trg » Вто 05 окт 2010 17:27


Много лошо си направил, че си сложил това реле. Трябвало е да сложиш чипа.


Потребителски аватар
lubo25
Мнения: 113
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 19:22
Автомобил: Seat Alhambra Tdi
Двигател: AUY
Местоположение: Враца

Re: проблем с паленето голф4 дизел-1900-90коня

Мнениеот lubo25 » Нед 10 окт 2010 12:36


Колега лошо си направил с това реле,защото тези свещи са направени да греят под 5 градуса а не постоянно,при мен проблема беше сащия с паленето с шкода октавиа смених и софтуера на компа. дигнах конете над 110 коня стана,варви пове4е от бензинова :D и проблема се оправи ,така4е ако искаш да ти пали и да варви пове4е го махай това реле.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: проблем с паленето голф4 дизел-1900-90коня

Мнениеот milmar » Нед 10 окт 2010 20:58


Предполагам , че става въпрос за друго реле , нямащо нищо общо със свещите . По-скоро шунтира температурния датчик при палене . Те тези свещи след 5-10 мин непрекъсната работа ще охладнеят окончателно , не може да се вържат постоянно . А и проблема е друг - компа ограничава горивото при еди каква си температура и еди какви си обороти на коляновия вал , при палене става въпрос .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen, Google [Bot], kukata_pasat и 71 госта