


проблем с паленето голф4 дизел-1900-90коня
- JIVKO GRIGOROV
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 23 фев 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
проблем с паленето голф4 дизел-1900-90коня
Имам голф4 дизел-1900-90коня Проблема е следния при студен двигател пали от раз,при топъл двигател пали трудно.Пробвахме с лъжене с авт.скорости всичко е о.к. но не е ли в обороти ще ти счупи врата -придърпва
- JIVKO GRIGOROV
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 23 фев 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с паленето
Много благодаря за съдействието,дай ми майстор за тази работа в София
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: проблем с паленето
Грешки записва ли някакви?Въздух в горивото?
- JIVKO GRIGOROV
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 23 фев 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с паленето
Проблема с паленето е решен.Модела като моя има стар софтуер така казват повечето майстори.Отидох на диагностика и ми казаха че всичко е наред,след което майстора откачи темп.датчик и колата запали от раз.Вариантите бяха два - смяна на чипа става въпрос за софтуера или реле което лъже компа.Цената на чипа около 250лв,релето за 50лв аз избрах второто.Сервиза е BOSCH и се намира гр.София,община Искър,ул.Поручик Неделчо Бончев 10 тел.02 9781165.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: проблем с паленето
С една дума ти дадоха накъсо релето и сега пали,а свещите на таблото изгасят ли??...На мен също не ми палеше,едни глупаци в някъв серзиз на Бош ми дадоха на късо релето и взе да пали,но свещите ми грееха постоянно(с една дума не изгасяха на таблото)и ми взеха 50лв и аз доволен,ама после кат ми казаха,много се изнервих,че ми оправят колата по някъв цигански начин,дават ми подгрева да грее постоянно и ми взеха 50лв,за някво кабелче...Аз си мислех че трябва да сменям един детаил на помпата,апък те ми викат не няма нужда ние го оправихме...И накрая Тони-келеша ми помогна,и си върнах кабела за подгрева постаруму,без да греят постоянно...И отидох и си оправих стартера,който не давал достатъчно сила на мотора да завърти...Така,че браточка може и стартера да е....Моята студена палеше на -17 без грам грижи,а като загрее на 90градуса почваше се едно въртене и молене да запали,ама стартера си върти,но не дава достатъчно...На компа гледахме трябваше да дава някви данни 250 за да пали нормално,а моя даваше 150 и докато ги направи над 240 тия цифри въртях кат скъсан,докато запали...Сега с ремонтиран стартер и хубав акумулатор паля от ряз...Но този начин на оправяне за 50лв не ми допада,да ми изгорят свещите ше ги еба в майсторите,ама и аз не идах да им кажа колко са големи и така ли правят коли,аз просто исках да си платя и колата да е ок,а те я побългариха тъпаците...
- JIVKO GRIGOROV
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 23 фев 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с паленето
При мен всичко е наред и стартера върти както трябва и помпата си е наред.Свещите си гаснат след нормалното време за подгрев.Единствено имам едно форсиране на двигателя(когато е топъл)до 1200оборота но то е за две-три секунди
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: проблем с паленето
Много лошо си направил, че си сложил това реле. Трябвало е да сложиш чипа.
- lubo25
- Мнения: 113
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 19:22
- Автомобил: Seat Alhambra Tdi
- Двигател: AUY
- Местоположение: Враца
Re: проблем с паленето голф4 дизел-1900-90коня
Колега лошо си направил с това реле,защото тези свещи са направени да греят под 5 градуса а не постоянно,при мен проблема беше сащия с паленето с шкода октавиа смених и софтуера на компа. дигнах конете над 110 коня стана,варви пове4е от бензинова
и проблема се оправи ,така4е ако искаш да ти пали и да варви пове4е го махай това реле.

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: проблем с паленето голф4 дизел-1900-90коня
Предполагам , че става въпрос за друго реле , нямащо нищо общо със свещите . По-скоро шунтира температурния датчик при палене . Те тези свещи след 5-10 мин непрекъсната работа ще охладнеят окончателно , не може да се вържат постоянно . А и проблема е друг - компа ограничава горивото при еди каква си температура и еди какви си обороти на коляновия вал , при палене става въпрос .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта