Турбината вие когато е студена !?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Турбината вие когато е студена !?

Мнениеот achodemo » Сря 22 сеп 2010 9:48


Колеги от известно време ме тревожи едно неприятно виене от турбината само когато е студено под 20градуса . Виенето се чува само при подаване на газ над 1100 об/мин. и изчезва след около 10 мин. като позагрее малко мотора! Претеснява ме дали е признак за умиращо турбо ,предвид обаче ,че няма забележими луфтове оста ,проверил съм !? Коато си е загрят мотора няма никакви странни шумове от турбината ,работи си добре и си надува отлично ,следя го с манометър ! Иначе карам с 5w40 и ми се губи масалце около 50гр.на 1000км. като я настъпвам на високи обороти ,но имам и теч от симерините на кол. вал . Та не съм сигурен дали турбото изхвърля масло повече от нормалното .




Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Турбината вие когато е студена !?

Мнениеот theraven » Сря 22 сеп 2010 10:30


И мойта вие, а е нова. Ако стърже е по-тревожно. Карай си колата и не го мисли - няма вечни неща :mrgreen: Между другото, ако имаш спортен филтър и си без катализатор е нормално да вие повече.

P.S. Интересно ми е как ги хвана тия 50 грама 8)


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Турбината вие когато е студена !?

Мнениеот achodemo » Сря 22 сеп 2010 10:42


theraven написа:И мойта вие, а е нова. Ако стърже е по-тревожно. Карай си колата и не го мисли - няма вечни неща :mrgreen: Между другото, ако имаш спортен филтър и си без катализатор е нормално да вие повече.

P.S. Интересно ми е как ги хвана тия 50 грама 8)

Нямам спортен филтър ,катализатор и ЕГР(с тръба съм ). А маслото го казвам грубо ,защото за 4000к. заминаха около 250гр. :roll:


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Турбината вие когато е студена !?

Мнениеот Marto_VN » Сря 22 сеп 2010 11:45


колега тревогата почва , когато харчи масло около 400-500 гр. на около 1000км . тогава е вече лошо , наред си е турбинката според мен и моята си вие а е чисто нова..... гарет сменял съм я спокич... :)
сега ми дърпа масло някъде около 100 гр. на 3500 км.


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Турбината вие когато е студена !?

Мнениеот Sashko_Trg » Сря 22 сеп 2010 13:13


Marto_VN написа:колега тревогата почва , когато харчи масло около 400-500 гр. на около 1000км . тогава е вече лошо , наред си е турбинката според мен и моята си вие а е чисто нова..... гарет сменял съм я спокич... :)
сега ми дърпа масло някъде около 100 гр. на 3500 км.


Кви пари даде за тая турбина ??/ Рециклирана или НОва ???


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Турбината вие когато е студена !?

Мнениеот velinsl » Сря 22 сеп 2010 13:49


theraven написа:P.S. Интересно ми е как ги хвана тия 50 грама 8)


и аз това се учудих, но след като прочетох това
за 4000к. заминаха около 250гр
ми стана ясно. Това обаче прави 60 грама, което коренно променя нещата. Карай спокойно и не го мисли излишно. Много турбодизели си мечтаят за такъв разход на масло(ако наистина ти е верен).

Рециклиране прави май 600-800лв. Ново турбо=Голф 3(не от най-скъпите).


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Турбината вие когато е студена !?

Мнениеот Sashko_Trg » Сря 22 сеп 2010 14:20


Рециклираната турбина май излиза наи-добре, защото когато говорих с едно момче което работи в магазин за авто части ми каза, че една нова турбина оригинална струвала 3000 3500 лева или нещо такова.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Турбината вие когато е студена !?

Мнениеот achodemo » Сря 22 сеп 2010 14:37


prostakel написа:Рециклираната турбина май излиза наи-добре, защото когато говорих с едно момче което работи в магазин за авто части ми каза, че една нова турбина оригинална струвала 3000 3500 лева или нещо такова.

Ако става въпрос за смяна ,при всички положения по-добре е нова . Не е 3000лв ,а "само" 1800лв. ! А иначе даваш 800лв. за рециклиране и пак си със стара турбина ! Колко ще изкара ,кой да ти каже..,


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Турбината вие когато е студена !?

Мнениеот Sashko_Trg » Сря 22 сеп 2010 17:28


Еми незнам при положение, че сичко вътре е ново би трябвало да издържи още 200 300 хил. км.


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Re: Турбината вие когато е студена !?

Мнениеот Тони1 » Пет 24 сеп 2010 9:18


prostakel написа:Еми незнам при положение, че сичко вътре е ново би трябвало да издържи още 200 300 хил. км.

а мислиш ли ,че новото вътре е съпоставимо с ново/оригинално/,че да издържи 300хиляди :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Турбината вие когато е студена !?

Мнениеот Sashko_Trg » Пет 24 сеп 2010 14:04


Зависи ако си даваш твоето и да знаеш кой го прави и какви части се купават за отвътре. Съгласен съм и с това, че не знаеш какви са частите като го купуваш направено ама най-ветоятно са турски.


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Турбината вие когато е студена !?

Мнениеот Marto_VN » Пон 27 сеп 2010 21:18


prostakel написа:
Marto_VN написа:колега тревогата почва , когато харчи масло около 400-500 гр. на около 1000км . тогава е вече лошо , наред си е турбинката според мен и моята си вие а е чисто нова..... гарет сменял съм я спокич... :)
сега ми дърпа масло някъде около 100 гр. на 3500 км.


Кви пари даде за тая турбина ??/ Рециклирана или НОва ???



Нова 1780 лева (2 години гаранция) , рециклираната е 1000 (1 година гаранция) ама си даваш твойта старата

Аз си сложих нова - поне така предпочетох... като си направих сметката ,че дето се вика "евтиното излиза скъпо" - а и все пак това е една от жизненоважните части на ТДИ ;)
Точно за моя пасат е - Гарет (променлива геометрия) е 1780 лева.. Още повече че съм говорил с майстор , който ми е приятел и ми обясни за какви части става въпрос , тея дето се слагат в рециклираните - някакви си "полукитайски" :):):)


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Турбината вие когато е студена !?

Мнениеот Fen » Сря 29 сеп 2010 12:03


Колега и моята вие сутрин и след известно време спира да се чува по този начин. Карай си и хич не се притеснявай. Тия турбини са си консуматив, рано или късно заминават колкото и да ни е неприятно.


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Турбината вие когато е студена !?

Мнениеот Sashko_Trg » Сря 29 сеп 2010 13:19


Лоша работа да*б*а и турботата много скъпи.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Турбината вие когато е студена !?

Мнениеот hooligan_sk » Сря 29 сеп 2010 17:11


Останал съм с впечатление, че се купуват цели оригинални турбини Гарет с големи отстъпки, разкостват се и като дойде някой мунчо за рециклиране му се сменя я ос, я перка, я актуаторче... за 1000лв mhihi

ПП: А що ви вият новите турбини? Карам чат пат 1,9ТДИ на 40 000км, не вие?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта