


Турбината вие когато е студена !?
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Турбината вие когато е студена !?
Колеги от известно време ме тревожи едно неприятно виене от турбината само когато е студено под 20градуса . Виенето се чува само при подаване на газ над 1100 об/мин. и изчезва след около 10 мин. като позагрее малко мотора! Претеснява ме дали е признак за умиращо турбо ,предвид обаче ,че няма забележими луфтове оста ,проверил съм !? Коато си е загрят мотора няма никакви странни шумове от турбината ,работи си добре и си надува отлично ,следя го с манометър ! Иначе карам с 5w40 и ми се губи масалце около 50гр.на 1000км. като я настъпвам на високи обороти ,но имам и теч от симерините на кол. вал . Та не съм сигурен дали турбото изхвърля масло повече от нормалното .
- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Турбината вие когато е студена !?
И мойта вие, а е нова. Ако стърже е по-тревожно. Карай си колата и не го мисли - няма вечни неща
Между другото, ако имаш спортен филтър и си без катализатор е нормално да вие повече.
P.S. Интересно ми е как ги хвана тия 50 грама

P.S. Интересно ми е как ги хвана тия 50 грама

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Турбината вие когато е студена !?
theraven написа:И мойта вие, а е нова. Ако стърже е по-тревожно. Карай си колата и не го мисли - няма вечни нещаМежду другото, ако имаш спортен филтър и си без катализатор е нормално да вие повече.
P.S. Интересно ми е как ги хвана тия 50 грама
Нямам спортен филтър ,катализатор и ЕГР(с тръба съм ). А маслото го казвам грубо ,защото за 4000к. заминаха около 250гр.

- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Турбината вие когато е студена !?
колега тревогата почва , когато харчи масло около 400-500 гр. на около 1000км . тогава е вече лошо , наред си е турбинката според мен и моята си вие а е чисто нова..... гарет сменял съм я спокич... 
сега ми дърпа масло някъде около 100 гр. на 3500 км.

сега ми дърпа масло някъде около 100 гр. на 3500 км.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Турбината вие когато е студена !?
Marto_VN написа:колега тревогата почва , когато харчи масло около 400-500 гр. на около 1000км . тогава е вече лошо , наред си е турбинката според мен и моята си вие а е чисто нова..... гарет сменял съм я спокич...
сега ми дърпа масло някъде около 100 гр. на 3500 км.
Кви пари даде за тая турбина ??/ Рециклирана или НОва ???
Re: Турбината вие когато е студена !?
theraven написа:P.S. Интересно ми е как ги хвана тия 50 грама
и аз това се учудих, но след като прочетох това
ми стана ясно. Това обаче прави 60 грама, което коренно променя нещата. Карай спокойно и не го мисли излишно. Много турбодизели си мечтаят за такъв разход на масло(ако наистина ти е верен).за 4000к. заминаха около 250гр
Рециклиране прави май 600-800лв. Ново турбо=Голф 3(не от най-скъпите).
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Турбината вие когато е студена !?
Рециклираната турбина май излиза наи-добре, защото когато говорих с едно момче което работи в магазин за авто части ми каза, че една нова турбина оригинална струвала 3000 3500 лева или нещо такова.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Турбината вие когато е студена !?
prostakel написа:Рециклираната турбина май излиза наи-добре, защото когато говорих с едно момче което работи в магазин за авто части ми каза, че една нова турбина оригинална струвала 3000 3500 лева или нещо такова.
Ако става въпрос за смяна ,при всички положения по-добре е нова . Не е 3000лв ,а "само" 1800лв. ! А иначе даваш 800лв. за рециклиране и пак си със стара турбина ! Колко ще изкара ,кой да ти каже..,
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Турбината вие когато е студена !?
Еми незнам при положение, че сичко вътре е ново би трябвало да издържи още 200 300 хил. км.
- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
Re: Турбината вие когато е студена !?
prostakel написа:Еми незнам при положение, че сичко вътре е ново би трябвало да издържи още 200 300 хил. км.
а мислиш ли ,че новото вътре е съпоставимо с ново/оригинално/,че да издържи 300хиляди

- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Турбината вие когато е студена !?
Зависи ако си даваш твоето и да знаеш кой го прави и какви части се купават за отвътре. Съгласен съм и с това, че не знаеш какви са частите като го купуваш направено ама най-ветоятно са турски.
- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Турбината вие когато е студена !?
prostakel написа:Marto_VN написа:колега тревогата почва , когато харчи масло около 400-500 гр. на около 1000км . тогава е вече лошо , наред си е турбинката според мен и моята си вие а е чисто нова..... гарет сменял съм я спокич...
сега ми дърпа масло някъде около 100 гр. на 3500 км.
Кви пари даде за тая турбина ??/ Рециклирана или НОва ???
Нова 1780 лева (2 години гаранция) , рециклираната е 1000 (1 година гаранция) ама си даваш твойта старата
Аз си сложих нова - поне така предпочетох... като си направих сметката ,че дето се вика "евтиното излиза скъпо" - а и все пак това е една от жизненоважните части на ТДИ

Точно за моя пасат е - Гарет (променлива геометрия) е 1780 лева.. Още повече че съм говорил с майстор , който ми е приятел и ми обясни за какви части става въпрос , тея дето се слагат в рециклираните - някакви си "полукитайски"

Re: Турбината вие когато е студена !?
Колега и моята вие сутрин и след известно време спира да се чува по този начин. Карай си и хич не се притеснявай. Тия турбини са си консуматив, рано или късно заминават колкото и да ни е неприятно.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Турбината вие когато е студена !?
Лоша работа да*б*а и турботата много скъпи.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Турбината вие когато е студена !?
Останал съм с впечатление, че се купуват цели оригинални турбини Гарет с големи отстъпки, разкостват се и като дойде някой мунчо за рециклиране му се сменя я ос, я перка, я актуаторче... за 1000лв
ПП: А що ви вият новите турбини? Карам чат пат 1,9ТДИ на 40 000км, не вие?

ПП: А що ви вият новите турбини? Карам чат пат 1,9ТДИ на 40 000км, не вие?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта