работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот stefan_milk » Пон 21 дек 2009 21:14


Здравейте
Значи проблема,ако въобще е проблем е следния:
Когато форсирам двигателя над 4000 об.мин. на празен ход след отпускането на газта започва да работи все едно е на 2-3 цилиндъра и пуши като за световно.
Понякога я гася и след 10 сек. паля и работи като часовник или я оставям да работи на празен ход ако не е загаснала и се оправя след секунди.
По време на форсирването не пуши,само след като започне да работи все едно е на 2-3 цилиндъра.
Винаги се получава само след форсиране над 4000 об.мин. ЗАГРЯЛА - студена не я форсирам.
Някой да каже дали е имал такъв проблем и решението му.




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот ifidik » Пон 21 дек 2009 21:20


ако на дълъг път ти забива и минаваш в авариен режим, турбината ти пренадува.ако всичко е наред в движение на загрял мотор, маслото ти е гъсто и повдигачите се надървят и клапаните остават отворени.
и в двата случая проблема е, че клапаните са отворени .въпроса е да уточниш кой е причинителя.


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот stefan_milk » Пон 21 дек 2009 21:25


не забива ,върви си нормално,даже ако я карам в движение да кажем с 4000 на 3-та също няма проблем
маслото е IGAT 10W40?????????? точно за мотора


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот ifidik » Пон 21 дек 2009 21:43


а защо форсираш на 4000 оборота на място? :roll:


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот stefan_milk » Пон 21 дек 2009 21:45


ми незнам просто без да изкам установих това


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот the_tupan » Пон 21 дек 2009 22:12


Аз имах същия проблем, но с АФН мотора когато един "майстор", когото ще "благославям" още дълго реши да ми форсира мотора на място до 4к и то студен! :shock :banghead: :screwy :beat_butt2 :beat_butt2 От тогава не съм имал подобни ядове, но не съм вършил такива извращения с колата.


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот stefan_milk » Пон 21 дек 2009 22:20


на загрял мотор не мисля че е извращение


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот the_tupan » Вто 22 дек 2009 8:00


stefan_milk написа:на загрял мотор не мисля че е извращение

Вярно стига да не е постоянно mhihi , но когато "майсторчето" я форсира мотора беше студен.


Потребителски аватар
shaquile
Мнения: 136
Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот shaquile » Сря 23 дек 2009 11:41


при мен е същата работа,имам тема пускана даже .незнам дали е проблем,май всички 1Z са така.хор аот форума ме посъветваха следното;
има три варианта.калпаво масло;износени повдигачи,турбината пренадува.
ако маслото е на малко километри -не е от него
ако на дълъг път колата не влиза в авариен режим -не е от турбото
повдигачите са най вероятния проблем.ако са износени много,сутрин при първото палене тракат продължително

всичко съм направил и пак на 3800-4000 об. минава в авариен режим/това е само когато е студена/.при теб забелязал ли си дали колата,на пета със 120км/ч,като дадеш газ по леко нагорнище ускорява ли равномерно или придръпва.
между другото един инжинер ми каза че прочел някъде че 13 мотора,докато не загреел напълно подгряващите свещи продължавали да работят,но до 3800об. след тези об. изгасвали и затова двг-то минавало в авариен режим.има малко смисъл ама незнам.
ако намериш решение пиши.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот fox_vt » Сря 23 дек 2009 12:29


До 2500 об работят и не виждам каква връзка има между свещите и аварийния режим :roll:


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот stefan_milk » Сря 23 дек 2009 20:46


маслото ми е на 5000 и не е мръднало - колата не ми пуши
не ми влиза в авариен режим -ускорява плавно без да придърпва
сутрин когато запаля въобще не се чуват повдигачите,въобще не причукват
снощи на абсолютно загрял матор натиснах педала само веднъж и стрелката стигна до 4200 об. но нямаше проблем,продължи да си работи като часовник


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот Vasseto » Чет 24 дек 2009 22:54


Както се казали "Питай патило,а не старило"


Изолирай си AGR-а и няма да имаш проблем.


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот stefan_milk » Пет 25 дек 2009 0:02


кое по точно е EGR-а на 1Z мотора


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот judasss » Пет 25 дек 2009 1:06


Не е от него , нали на моя го бях изолирал ,същия проблем , само дето с изолиран ЕГР умирам от сутд , едва загрява...

Като влезе в работна температура мотора и до 5к да го форсираш няма ядове , само като е студен го прави тоя номер 1з ... /поне моя/ :roll:


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z

Мнениеот stefan_milk » Пет 25 дек 2009 10:47


ми студен все още не съм си позволил да го режа до края,ама предполагам че пак ще го направи



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта