Здравейте
Значи проблема,ако въобще е проблем е следния:
Когато форсирам двигателя над 4000 об.мин. на празен ход след отпускането на газта започва да работи все едно е на 2-3 цилиндъра и пуши като за световно.
Понякога я гася и след 10 сек. паля и работи като часовник или я оставям да работи на празен ход ако не е загаснала и се оправя след секунди.
По време на форсирването не пуши,само след като започне да работи все едно е на 2-3 цилиндъра.
Винаги се получава само след форсиране над 4000 об.мин. ЗАГРЯЛА - студена не я форсирам.
Някой да каже дали е имал такъв проблем и решението му.



работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z
ако на дълъг път ти забива и минаваш в авариен режим, турбината ти пренадува.ако всичко е наред в движение на загрял мотор, маслото ти е гъсто и повдигачите се надървят и клапаните остават отворени.
и в двата случая проблема е, че клапаните са отворени .въпроса е да уточниш кой е причинителя.
и в двата случая проблема е, че клапаните са отворени .въпроса е да уточниш кой е причинителя.
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z
не забива ,върви си нормално,даже ако я карам в движение да кажем с 4000 на 3-та също няма проблем
маслото е IGAT 10W40?????????? точно за мотора
маслото е IGAT 10W40?????????? точно за мотора
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z
а защо форсираш на 4000 оборота на място? 

- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z
ми незнам просто без да изкам установих това
Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z
Аз имах същия проблем, но с АФН мотора когато един "майстор", когото ще "благославям" още дълго реши да ми форсира мотора на място до 4к и то студен!
От тогава не съм имал подобни ядове, но не съм вършил такива извращения с колата.





- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z
на загрял мотор не мисля че е извращение
Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z
stefan_milk написа:на загрял мотор не мисля че е извращение
Вярно стига да не е постоянно

- shaquile
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z
при мен е същата работа,имам тема пускана даже .незнам дали е проблем,май всички 1Z са така.хор аот форума ме посъветваха следното;
има три варианта.калпаво масло;износени повдигачи,турбината пренадува.
ако маслото е на малко километри -не е от него
ако на дълъг път колата не влиза в авариен режим -не е от турбото
повдигачите са най вероятния проблем.ако са износени много,сутрин при първото палене тракат продължително
всичко съм направил и пак на 3800-4000 об. минава в авариен режим/това е само когато е студена/.при теб забелязал ли си дали колата,на пета със 120км/ч,като дадеш газ по леко нагорнище ускорява ли равномерно или придръпва.
между другото един инжинер ми каза че прочел някъде че 13 мотора,докато не загреел напълно подгряващите свещи продължавали да работят,но до 3800об. след тези об. изгасвали и затова двг-то минавало в авариен режим.има малко смисъл ама незнам.
ако намериш решение пиши.
има три варианта.калпаво масло;износени повдигачи,турбината пренадува.
ако маслото е на малко километри -не е от него
ако на дълъг път колата не влиза в авариен режим -не е от турбото
повдигачите са най вероятния проблем.ако са износени много,сутрин при първото палене тракат продължително
всичко съм направил и пак на 3800-4000 об. минава в авариен режим/това е само когато е студена/.при теб забелязал ли си дали колата,на пета със 120км/ч,като дадеш газ по леко нагорнище ускорява ли равномерно или придръпва.
между другото един инжинер ми каза че прочел някъде че 13 мотора,докато не загреел напълно подгряващите свещи продължавали да работят,но до 3800об. след тези об. изгасвали и затова двг-то минавало в авариен режим.има малко смисъл ама незнам.
ако намериш решение пиши.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z
До 2500 об работят и не виждам каква връзка има между свещите и аварийния режим 

- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z
маслото ми е на 5000 и не е мръднало - колата не ми пуши
не ми влиза в авариен режим -ускорява плавно без да придърпва
сутрин когато запаля въобще не се чуват повдигачите,въобще не причукват
снощи на абсолютно загрял матор натиснах педала само веднъж и стрелката стигна до 4200 об. но нямаше проблем,продължи да си работи като часовник
не ми влиза в авариен режим -ускорява плавно без да придърпва
сутрин когато запаля въобще не се чуват повдигачите,въобще не причукват
снощи на абсолютно загрял матор натиснах педала само веднъж и стрелката стигна до 4200 об. но нямаше проблем,продължи да си работи като часовник
- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z
Както се казали "Питай патило,а не старило"
Изолирай си AGR-а и няма да имаш проблем.
Изолирай си AGR-а и няма да имаш проблем.
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z
кое по точно е EGR-а на 1Z мотора
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z
Не е от него , нали на моя го бях изолирал ,същия проблем , само дето с изолиран ЕГР умирам от сутд , едва загрява...
Като влезе в работна температура мотора и до 5к да го форсираш няма ядове , само като е студен го прави тоя номер 1з ... /поне моя/
Като влезе в работна температура мотора и до 5к да го форсираш няма ядове , само като е студен го прави тоя номер 1з ... /поне моя/

- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
Re: работа на мотора 1,9 ТДИ-1Z
ми студен все още не съм си позволил да го режа до края,ама предполагам че пак ще го направи
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта