Голф 3 ААЗ-сменена гарнитура ГНП и пак пропуска нафта

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Голф 3 ААЗ-сменена гарнитура ГНП и пак пропуска нафта

Мнениеот kiko946 » Вто 19 окт 2010 11:37


Колеги, смених гарнитурата на капачката на механизма даващ аванс сутрин при първо запалване / едно гумено пръстенче с големина колкото 5 стотинки и струващо 1 лв.След 2 дни каране открих , че пак пропуска . Имал ли е някой този проблем и как го е решил...дали не трябва по усилено пръстенче - гарнитура?
можеби силикон ? пс: озадачиме че тази капачка се прилепва към стената на помпата само с две болтчета.

Разбрах за съществуването на силикон ВИКТОР РАЙНЦ .утре ще го потърся за решаване на проблема.




Потребителски аватар
razorrrr
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Голф 3 ААЗ-сменена гарнитура ГНП и пак пропуска нафта

Мнениеот razorrrr » Чет 21 окт 2010 10:27


Аз,смених всичките гарнитури на помпата колега (bosch). 20 лв. бяха и на следващия ден когато погледнах,пак тече,отидох пак в сервиза и се оказа ,точно от аванса една пружинка се мести с едно лагерче(намира се отзад на помпата и се сваля цялата),когато дръпнеш обогатителя и точно там на това лагерче има О-пръстен,обаче дори и с нов пак течеше понеже се беше разбило лагерчето,което било често срещан проблем с това лагерче.Проблема се реши като отидох пак в сервиза и маистора разглоби помпата отново и ми сложи по-голям О-пръстен за да уплатни по добле и да обира луфта на лагерчето,понеже такива лагерчета се намирали само с поръчка от Германия и били много скъпи.Сега 2 седмици вече с по голямото(дебело) уплътнение нямам никакъв проблем.Успех


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Голф 3 ААЗ-сменена гарнитура ГНП и пак пропуска нафта

Мнениеот kiko946 » Чет 21 окт 2010 22:59


Колега благодаря ! Днес свалих отново помпата свалих капачката и обезмаслих със спирт и намазах с ВИКТОР РАЙНЦ около гарнитурката, 10 ина минути изчаках и стегнах капачето към корпуса ГНП. За сега няма теч но въпреки сложените бележки аванса е повече от нормалното - характерното по остро чукане. Налага се да разхлабя и върна малко назад помпата . Имам комшия кото може да ми направи точна центровка но книгата която има е за голф 2 ТД и там е написано аванс 0.90 стотни от мм. но той е различен - 1,6 Л. а нашите са 1.9 .Та въпроса ми е КОЛКО Е ПРЕДВАРЕНИЕТО ? Ако някой знае ще съм му благодарен .

пс: колега германците мu казват жокер аз пък знам , че е авансьор а не обогатител.


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Голф 3 ААЗ-сменена гарнитура ГНП и пак пропуска нафта

Мнениеот milenski_77 » Пет 22 окт 2010 8:21


kiko946 написа:Колега благодаря ! Днес свалих отново помпата свалих капачката и обезмаслих със спирт и намазах с ВИКТОР РАЙНЦ около гарнитурката, 10 ина минути изчаках и стегнах капачето към корпуса ГНП. За сега няма теч но въпреки сложените бележки аванса е повече от нормалното - характерното по остро чукане. Налага се да разхлабя и върна малко назад помпата . Имам комшия кото може да ми направи точна центровка но книгата която има е за голф 2 ТД и там е написано аванс 0.90 стотни от мм. но той е различен - 1,6 Л. а нашите са 1.9 .Та въпроса ми е КОЛКО Е ПРЕДВАРЕНИЕТО ? Ако някой знае ще съм му благодарен .

пс: колега германците мu казват жокер аз пък знам , че е авансьор а не обогатител.

Колега има го ръководството някъде из нета за наще коли. Ако искаш мога да ти го пратя само свирни, но е на руски.
Иначе стойностите са следните: 0,73 - 0,87 мм за 1,9 ТД и 0,83 - 0,97 мм за 1,9 Д.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Голф 3 ААЗ-сменена гарнитура ГНП и пак пропуска нафта

Мнениеот kiko946 » Пет 22 окт 2010 17:50


milenski_77 написа:
kiko946 написа:Колега благодаря ! Днес свалих отново помпата свалих капачката и обезмаслих със спирт и намазах с ВИКТОР РАЙНЦ около гарнитурката, 10 ина минути изчаках и стегнах капачето към корпуса ГНП. За сега няма теч но въпреки сложените бележки аванса е повече от нормалното - характерното по остро чукане. Налага се да разхлабя и върна малко назад помпата . Имам комшия кото може да ми направи точна центровка но книгата която има е за голф 2 ТД и там е написано аванс 0.90 стотни от мм. но той е различен - 1,6 Л. а нашите са 1.9 .Та въпроса ми е КОЛКО Е ПРЕДВАРЕНИЕТО ? Ако някой знае ще съм му благодарен .

пс: колега германците мu казват жокер аз пък знам , че е авансьор а не обогатител.

Колега има го ръководството някъде из нета за наще коли. Ако искаш мога да ти го пратя само свирни, но е на руски.
Иначе стойностите са следните: 0,73 - 0,87 мм за 1,9 ТД и 0,83 - 0,97 мм за 1,9 Д.


Колега благодаря за данните, по тях направихме центровката прати ръководството и ще черпя :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта