Колеги, смених гарнитурата на капачката на механизма даващ аванс сутрин при първо запалване / едно гумено пръстенче с големина колкото 5 стотинки и струващо 1 лв.След 2 дни каране открих , че пак пропуска . Имал ли е някой този проблем и как го е решил...дали не трябва по усилено пръстенче - гарнитура?
можеби силикон ? пс: озадачиме че тази капачка се прилепва към стената на помпата само с две болтчета.
Разбрах за съществуването на силикон ВИКТОР РАЙНЦ .утре ще го потърся за решаване на проблема.



Голф 3 ААЗ-сменена гарнитура ГНП и пак пропуска нафта
- razorrrr
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Голф 3 ААЗ-сменена гарнитура ГНП и пак пропуска нафта
Аз,смених всичките гарнитури на помпата колега (bosch). 20 лв. бяха и на следващия ден когато погледнах,пак тече,отидох пак в сервиза и се оказа ,точно от аванса една пружинка се мести с едно лагерче(намира се отзад на помпата и се сваля цялата),когато дръпнеш обогатителя и точно там на това лагерче има О-пръстен,обаче дори и с нов пак течеше понеже се беше разбило лагерчето,което било често срещан проблем с това лагерче.Проблема се реши като отидох пак в сервиза и маистора разглоби помпата отново и ми сложи по-голям О-пръстен за да уплатни по добле и да обира луфта на лагерчето,понеже такива лагерчета се намирали само с поръчка от Германия и били много скъпи.Сега 2 седмици вече с по голямото(дебело) уплътнение нямам никакъв проблем.Успех
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ААЗ-сменена гарнитура ГНП и пак пропуска нафта
Колега благодаря ! Днес свалих отново помпата свалих капачката и обезмаслих със спирт и намазах с ВИКТОР РАЙНЦ около гарнитурката, 10 ина минути изчаках и стегнах капачето към корпуса ГНП. За сега няма теч но въпреки сложените бележки аванса е повече от нормалното - характерното по остро чукане. Налага се да разхлабя и върна малко назад помпата . Имам комшия кото може да ми направи точна центровка но книгата която има е за голф 2 ТД и там е написано аванс 0.90 стотни от мм. но той е различен - 1,6 Л. а нашите са 1.9 .Та въпроса ми е КОЛКО Е ПРЕДВАРЕНИЕТО ? Ако някой знае ще съм му благодарен .
пс: колега германците мu казват жокер аз пък знам , че е авансьор а не обогатител.
пс: колега германците мu казват жокер аз пък знам , че е авансьор а не обогатител.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Голф 3 ААЗ-сменена гарнитура ГНП и пак пропуска нафта
kiko946 написа:Колега благодаря ! Днес свалих отново помпата свалих капачката и обезмаслих със спирт и намазах с ВИКТОР РАЙНЦ около гарнитурката, 10 ина минути изчаках и стегнах капачето към корпуса ГНП. За сега няма теч но въпреки сложените бележки аванса е повече от нормалното - характерното по остро чукане. Налага се да разхлабя и върна малко назад помпата . Имам комшия кото може да ми направи точна центровка но книгата която има е за голф 2 ТД и там е написано аванс 0.90 стотни от мм. но той е различен - 1,6 Л. а нашите са 1.9 .Та въпроса ми е КОЛКО Е ПРЕДВАРЕНИЕТО ? Ако някой знае ще съм му благодарен .
пс: колега германците мu казват жокер аз пък знам , че е авансьор а не обогатител.
Колега има го ръководството някъде из нета за наще коли. Ако искаш мога да ти го пратя само свирни, но е на руски.
Иначе стойностите са следните: 0,73 - 0,87 мм за 1,9 ТД и 0,83 - 0,97 мм за 1,9 Д.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ААЗ-сменена гарнитура ГНП и пак пропуска нафта
milenski_77 написа:kiko946 написа:Колега благодаря ! Днес свалих отново помпата свалих капачката и обезмаслих със спирт и намазах с ВИКТОР РАЙНЦ около гарнитурката, 10 ина минути изчаках и стегнах капачето към корпуса ГНП. За сега няма теч но въпреки сложените бележки аванса е повече от нормалното - характерното по остро чукане. Налага се да разхлабя и върна малко назад помпата . Имам комшия кото може да ми направи точна центровка но книгата която има е за голф 2 ТД и там е написано аванс 0.90 стотни от мм. но той е различен - 1,6 Л. а нашите са 1.9 .Та въпроса ми е КОЛКО Е ПРЕДВАРЕНИЕТО ? Ако някой знае ще съм му благодарен .
пс: колега германците мu казват жокер аз пък знам , че е авансьор а не обогатител.
Колега има го ръководството някъде из нета за наще коли. Ако искаш мога да ти го пратя само свирни, но е на руски.
Иначе стойностите са следните: 0,73 - 0,87 мм за 1,9 ТД и 0,83 - 0,97 мм за 1,9 Д.
Колега благодаря за данните, по тях направихме центровката прати ръководството и ще черпя

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта