



Омаслено турбо - теч от EGR клапан
Омаслено турбо - теч от EGR клапан
Колата е Поло 1.4тди с код на мотора AMF.Производство 2001г.Преди малко бях в канала да гледам нещо отдолу по колата и видях че около едната част от турбото е омаслено - пипнах го и видях,че е масло.Много се филмирах... знам че не е нормално да има масло там.Направих и снимки.Има масло и по един дебел маркуч, който влиза в турбото.Какво означава това и какво да правя, колеги? Много се изплаших... 

Последна промяна от Pirogov на Съб 30 окт 2010 17:39, променено общо 3 пъти.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Омаслено турбо - помощ
Колега нормално е да продухва по малко масло,това дето си показал не е много според мен.я кажи какво масло кара6 и губи ли по много или не,и съ6то и стила ти на каране ако я напава6 много е съвсем нормално да омасли. 

Re: Омаслено турбо - помощ
Карам с 5/30 пълна синтетика на Motul.На снимките не се вижда, но е яко омаслена... и не само тя, ами всичко около нея
За 9к километра ми изгори 500 грама масло.Колата не мога да кажа, че я насилвам.Никога не е влизала в лютеницата (+4500 оборота).Аз си гледах генерацийката и като проследих след меката връзка съвсем случайно забелязах маслото и ме заболя сърцето 


- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: Омаслено турбо - помощ
gogovaseev написа:Колега нормално е да продухва по малко масло,това дето си показал не е много според мен
Според мен си е много то се вижда че е омаслено цялото турбо
- soaring
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Омаслено турбо - помощ
Не те плаша, но се готви за "изваждане"...дошло му е времето 

Re: Омаслено турбо - помощ
И на мен така ми казаха днес приятели... чудя се да я рециклирам ли, или да търся друга.Сега нямам пари и затова няма как да сложа по-голяма, та ако търся друга ,ще е като оригиналната.
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Омаслено турбо - помощ
Колега, защо се вкарваш сам във филми?
Понякогане мога да разбера параноята на някои колеги...
Разходът на масло ти е абсолютно в нормата, предполагам нямаш пушеше отзад и т.н.
Турбината си надува, нали?
При мен не само турбината, а и целия двигател е омаслен, заради теч от гарнитуратана клапаните. Но, колата не харчи повече от 500 мл. масло на 8000-9000 км. и не виждам смисъл да пипам нещо, което работи
Докато не ти "подскаже", че има проблем - според мен не я закачай
Понякогане мога да разбера параноята на някои колеги...
Разходът на масло ти е абсолютно в нормата, предполагам нямаш пушеше отзад и т.н.
Турбината си надува, нали?
При мен не само турбината, а и целия двигател е омаслен, заради теч от гарнитуратана клапаните. Но, колата не харчи повече от 500 мл. масло на 8000-9000 км. и не виждам смисъл да пипам нещо, което работи

Докато не ти "подскаже", че има проблем - според мен не я закачай

- bkunev
- Мнения: 402
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Омаслено турбо - помощ
Smeagol написа:Колега, защо се вкарваш сам във филми?
Понякогане мога да разбера параноята на някои колеги...
Разходът на масло ти е абсолютно в нормата, предполагам нямаш пушеше отзад и т.н.
Турбината си надува, нали?
При мен не само турбината, а и целия двигател е омаслен, заради теч от гарнитуратана клапаните. Но, колата не харчи повече от 500 мл. масло на 8000-9000 км. и не виждам смисъл да пипам нещо, което работи
Докато не ти "подскаже", че има проблем - според мен не я закачай
И аз съм на мнение, че всичко ти е 6. Разхода на масло ти е повече от добър. Още повече, че си с пълна синтетика. Не се филмирай. Карай и си свиркай.

- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Омаслено турбо - помощ
Pirogov написа:Ами параноята е ,защото няма течове на друго място,освен по турбото.
Ела да ти покажа моя ААЗ

Откакто го имаме - вече 9-та година не съм мил двигателя.
Знаеш колко малко масло трябва, за да стане мазно и с малко прахоляк - ето ти "красота".
Карай докато не започне да харчи масло или да ти влиза в авариен режим.
А ако не беше видял това омасляване, какво? Щеше ли да мислиш че си заминава?
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Омаслено турбо - помощ
турбото ти е към 900 лв чисто ново,какво ше рециклираш.Умре тая 

Re: Омаслено турбо - помощ
Matematiks написа:турбото ти е към 900 лв чисто ново,какво ше рециклираш.Умре тая
Стига бе, хората тъкмо ми казаха ,че теча може да е от друго място и там просто да се натрупва... а ти казваш ,че е умряла

-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Омаслено турбо - помощ
Колега свали маркуча на студения охлюв и хвани оста с ръка и я разклати.
Ако няма голям луфт и се върти леко без задържания си карай и си свиркай, но ако има луфт не е лошо да се консултираш колко пари ще ти е рециклирането и ако можеш да я изпратиш навреме защото задерът ли лопатките в корпуса после отиваш на друга турбина.
Ако няма голям луфт и се върти леко без задържания си карай и си свиркай, но ако има луфт не е лошо да се консултираш колко пари ще ти е рециклирането и ако можеш да я изпратиш навреме защото задерът ли лопатките в корпуса после отиваш на друга турбина.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта