Омаслено турбо - теч от EGR клапан

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Омаслено турбо - теч от EGR клапан

Мнениеот Pirogov » Нед 24 окт 2010 13:31


Колата е Поло 1.4тди с код на мотора AMF.Производство 2001г.Преди малко бях в канала да гледам нещо отдолу по колата и видях че около едната част от турбото е омаслено - пипнах го и видях,че е масло.Много се филмирах... знам че не е нормално да има масло там.Направих и снимки.Има масло и по един дебел маркуч, който влиза в турбото.Какво означава това и какво да правя, колеги? Много се изплаших... :(

Последна промяна от Pirogov на Съб 30 окт 2010 17:39, променено общо 3 пъти.




gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот gogovaseev » Нед 24 окт 2010 18:08


Колега нормално е да продухва по малко масло,това дето си показал не е много според мен.я кажи какво масло кара6 и губи ли по много или не,и съ6то и стила ти на каране ако я напава6 много е съвсем нормално да омасли. :beer


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот Pirogov » Нед 24 окт 2010 19:06


Карам с 5/30 пълна синтетика на Motul.На снимките не се вижда, но е яко омаслена... и не само тя, ами всичко около нея :!: За 9к километра ми изгори 500 грама масло.Колата не мога да кажа, че я насилвам.Никога не е влизала в лютеницата (+4500 оборота).Аз си гледах генерацийката и като проследих след меката връзка съвсем случайно забелязах маслото и ме заболя сърцето :?


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот passat_rs » Нед 24 окт 2010 19:32


gogovaseev написа:Колега нормално е да продухва по малко масло,това дето си показал не е много според мен


Според мен си е много то се вижда че е омаслено цялото турбо


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот Pirogov » Нед 24 окт 2010 19:37


Така е.Цялата е в лютеница.Затова помагайте :bishop


Потребителски аватар
soaring
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 21 мар 2010 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот soaring » Нед 24 окт 2010 19:39


Не те плаша, но се готви за "изваждане"...дошло му е времето :(


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот Pirogov » Нед 24 окт 2010 19:42


И на мен така ми казаха днес приятели... чудя се да я рециклирам ли, или да търся друга.Сега нямам пари и затова няма как да сложа по-голяма, та ако търся друга ,ще е като оригиналната.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот buller » Нед 24 окт 2010 20:14


Колега, защо се вкарваш сам във филми?
Понякогане мога да разбера параноята на някои колеги...
Разходът на масло ти е абсолютно в нормата, предполагам нямаш пушеше отзад и т.н.
Турбината си надува, нали?
При мен не само турбината, а и целия двигател е омаслен, заради теч от гарнитуратана клапаните. Но, колата не харчи повече от 500 мл. масло на 8000-9000 км. и не виждам смисъл да пипам нещо, което работи ;)
Докато не ти "подскаже", че има проблем - според мен не я закачай ;)


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот Pirogov » Нед 24 окт 2010 20:18


Ами параноята е ,защото няма течове на друго място,освен по турбото.


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот bkunev » Нед 24 окт 2010 20:28


Smeagol написа:Колега, защо се вкарваш сам във филми?
Понякогане мога да разбера параноята на някои колеги...
Разходът на масло ти е абсолютно в нормата, предполагам нямаш пушеше отзад и т.н.
Турбината си надува, нали?
При мен не само турбината, а и целия двигател е омаслен, заради теч от гарнитуратана клапаните. Но, колата не харчи повече от 500 мл. масло на 8000-9000 км. и не виждам смисъл да пипам нещо, което работи ;)
Докато не ти "подскаже", че има проблем - според мен не я закачай ;)


И аз съм на мнение, че всичко ти е 6. Разхода на масло ти е повече от добър. Още повече, че си с пълна синтетика. Не се филмирай. Карай и си свиркай. :drive


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот buller » Нед 24 окт 2010 20:47


Pirogov написа:Ами параноята е ,защото няма течове на друго място,освен по турбото.

Ела да ти покажа моя ААЗ ;)
Откакто го имаме - вече 9-та година не съм мил двигателя.
Знаеш колко малко масло трябва, за да стане мазно и с малко прахоляк - ето ти "красота".
Карай докато не започне да харчи масло или да ти влиза в авариен режим.
А ако не беше видял това омасляване, какво? Щеше ли да мислиш че си заминава?


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот Matematiks » Пон 25 окт 2010 11:07


турбото ти е към 900 лв чисто ново,какво ше рециклираш.Умре тая :applause:


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот Pirogov » Пон 25 окт 2010 11:14


Matematiks написа:турбото ти е към 900 лв чисто ново,какво ше рециклираш.Умре тая :applause:

Стига бе, хората тъкмо ми казаха ,че теча може да е от друго място и там просто да се натрупва... а ти казваш ,че е умряла :) 900 лв посмъртно няма откъде да извадя


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот milenski_77 » Пон 25 окт 2010 11:25


Колега свали маркуча на студения охлюв и хвани оста с ръка и я разклати.
Ако няма голям луфт и се върти леко без задържания си карай и си свиркай, но ако има луфт не е лошо да се консултираш колко пари ще ти е рециклирането и ако можеш да я изпратиш навреме защото задерът ли лопатките в корпуса после отиваш на друга турбина.


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот Pirogov » Пон 25 окт 2010 11:34


В петък ще се занимавам... че през седмицата съм на работа и нямам време :banghead:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта