



пассат в5 комби 98 година тди 1.9
пассат в5 комби 98 година тди 1.9
здравеите приятели имам следниа проблем и искам да питам от какво може да е.колата не ми е пъргава както преди,питам тук там някои ми казват че е от катализатора,свързахме на пс то изкара ниско налягане вав ваздушната траба оная дебелата варху двигателя ништо не можах да разбера моля да ми кажете от какво може да баде колата не я карам редовно гаражна кола си е мерси . 

Последна промяна от тефо на Нед 26 дек 2010 23:48, променено общо 1 път.
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: пассат в4 комби 98 година тди 1.9
1 пасата ти е В5
2 това с ниското налягане ми намирисва на клапан N75
нека все пак хората, които са се сблъсквали и си изкарват хляба с това да си кажат мнението, иначе няма да е лошо и постнеш лог-а от вагком-а или поне номера на грешката.
2 това с ниското налягане ми намирисва на клапан N75
нека все пак хората, които са се сблъсквали и си изкарват хляба с това да си кажат мнението, иначе няма да е лошо и постнеш лог-а от вагком-а или поне номера на грешката.
Re: пассат в5 комби 98 година тди 1.9
пали веднага раБоти доБре но несе чува турБото,като я купих Беше пушка но сега като я форсирам на място Близо до 2000 оБорота много леко се чува турБото,незнам от какво е може ли да е от запушени колектори,спукани траБи или катализатора ли е задръстен катализатора си е оригинален не е Бутан моля за съвет Благодаря предварително.
Последна промяна от тефо на Пон 27 дек 2010 15:10, променено общо 1 път.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: пассат в5 комби 98 година тди 1.9
Ако ти е задръстен катализатора ще ти "забива" често.Ако колата ти е на повече от 170-180хил.км. го махни,щото вече не върши работа вероятно,а е една тапа по пътя на газовете.Клапан Н-75,скъсани вакуумни маркучи,задръстени колектори,актуатор и т.н .Грешката каква е от диагностиката?
Ако имаш спукани тръби ще съска и ще пуши яко!Може да не върви и от неизправен делбитомер!

Ако имаш спукани тръби ще съска и ще пуши яко!Може да не върви и от неизправен делбитомер!


Re: пассат в5 комби 98 година тди 1.9
ами колега когато си работи колата на място има съскане леко обаче не е много,и има6е само една гре6ка от диагностиката ниско налягане вав онази дебелата траба незнам даже как се казва не сам запознат много благодаря за вниманието наско а и колата е на 202 000 километра 
преди малко я запалих и проверих има съскане но при студен двигател като стигне до 90 градуса съскането изчезва и турботе се чува на 2500 оборота незнам трябва да проверя трабите ваздушниа филтар си е ок

преди малко я запалих и проверих има съскане но при студен двигател като стигне до 90 градуса съскането изчезва и турботе се чува на 2500 оборота незнам трябва да проверя трабите ваздушниа филтар си е ок
Последна промяна от Snejoky на Пон 27 дек 2010 14:29, променено общо 1 път.
Причина: 6 е цифра, а не буква
Причина: 6 е цифра, а не буква
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: пассат в5 комби 98 година тди 1.9
Потърси на Л.С колегата djdaka ,той е от Русе и ги разбира нещата!
Ако има време и възможност да ти помогне,за да не се чудиш какво да правиш!

Ако има време и възможност да ти помогне,за да не се чудиш какво да правиш!

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта