Значи , преди около 3 седмици смених ангренажен ремък и кото ходих да си взимам колата от сервиза майстора ми каза че ми била трагнала демпферната шайба(да се отлепва).После сутрин като палех колата се чуваше едно свистене ,малко по различно от това като ремък както свири (почти сащото),прочетох няколко теми в сайта и разбрах че свистенето идва точно от шайбата,както и да е ,та купих си нова демпферна шайба от Ауто Плюс ,отидох в сащия сервиз и ми я смениха.На следващия ден сутринта като запалих колата отново се чуваше сащото свистене,та въпроса ми е може ли това свистене да идва от другаде?
Колата е Голф 3 1.9 ТД. ААЗ Мотор.



Въпрос за демпферна шайба.
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за демпферна шайба.
С пистов ремък ли си на алтернатора?
- razorrrr
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Въпрос за демпферна шайба.
Ми незнам . 

Re: Въпрос за демпферна шайба.
razorrrr написа:Ми незнам .
На ремъка който върти тази ролка има ли канали?

- razorrrr
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Въпрос за демпферна шайба.
the_tupan написа:razorrrr написа:Ми незнам .
На ремъка който върти тази ролка има ли канали?
Смисал,кой ремък?Много не съм в час,отскоро съм шофьор и ....
Re: Въпрос за демпферна шайба.
През демпферната шайба нали минава един ремък,който върти и генератора. Та тоя ремък има ли канали по долната си страна?
- razorrrr
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Въпрос за демпферна шайба.
the_tupan написа:През демпферната шайба нали минава един ремък,който върти и генератора. Та тоя ремък има ли канали по долната си страна?
Аа,еми нямам си на идея,тъй като не сам я виждал отдоло въобще.
- razorrrr
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Въпрос за демпферна шайба.
Този ремък ,който върти генератора,той ли се нарича ремък на алтернатора?
- razorrrr
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Въпрос за демпферна шайба.
Тоест,доколкото разбирам ,този ремък може да няма канали и от него да идва това свистене,така ли. 
Да спомена че свистенето е когато е студена колата,и трае около 2-3 мин,докато загрее...

Да спомена че свистенето е когато е студена колата,и трае около 2-3 мин,докато загрее...
- razorrrr
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Въпрос за демпферна шайба.
Намерих една снимка в нета.Та ако става въпрос за ремъка който е на тази ролка,него го смених преди 3 седмици,когато сменях и ангренажния.
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: Въпрос за демпферна шайба.
И при мен се чува докато е студена.Има умора на механизма който натяга ремъка.Та са на трешчотка"дали го написах правилно не знам".Когато натегнеш ремъка добре не се чува.След 3-4 дена се почва сутрин пеенето на ремъка.Само за инфо,за колко купи демпферната шайба?
- razorrrr
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Въпрос за демпферна шайба.
H2O написа:И при мен се чува докато е студена.Има умора на механизма който натяга ремъка.Та са на трешчотка"дали го написах правилно не знам".Когато натегнеш ремъка добре не се чува.След 3-4 дена се почва сутрин пеенето на ремъка.Само за инфо,за колко купи демпферната шайба?
Мисля че около 243лв не оригинална,но нова.

А тази демпферната шайба възможно ли е да я сменят за около 30-35 мин.,понеже за толкова ми я смениха в сервиза?
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Въпрос за демпферна шайба.
Ех,ако имах нов оригинала(над 600лв
)..щях да я сменя за по-малко от 15 минути..
.За хора с оборудване,нормално е да я сменят за споменатото време,не е сложно.А върнаха ли ти старата шайба,ако да-пусни една снимка(ако може) в по-близък план,може и различни ракурси(и на повечко пиксели)
А "пищенето" в крайна сметка същото ли е?Пробай с проверен акумулатор има ли промяна,ако трябва-зареди твоя на зарядно и виж как е работата.В диапазон от няколко минути дърпа сериозен заряден ток,плюс тока на свещите...генератора(респективно шайбата му) се товари и ремъка приплъзва..


А "пищенето" в крайна сметка същото ли е?Пробай с проверен акумулатор има ли промяна,ако трябва-зареди твоя на зарядно и виж как е работата.В диапазон от няколко минути дърпа сериозен заряден ток,плюс тока на свещите...генератора(респективно шайбата му) се товари и ремъка приплъзва..
- razorrrr
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Въпрос за демпферна шайба.
emo-gar написа:Ех,ако имах нов оригинала(над 600лв)..щях да я сменя за по-малко от 15 минути..
.За хора с оборудване,нормално е да я сменят за споменатото време,не е сложно.А върнаха ли ти старата шайба,ако да-пусни една снимка(ако може) в по-близък план,може и различни ракурси(и на повечко пиксели)
А "пищенето" в крайна сметка същото ли е?Пробай с проверен акумулатор има ли промяна,ако трябва-зареди твоя на зарядно и виж как е работата.В диапазон от няколко минути дърпа сериозен заряден ток,плюс тока на свещите...генератора(респективно шайбата му) се товари и ремъка приплъзва..
Ок,благодаря. Не я взех старата...иначе ме питаха хората дали си я искам....той акумулатора иначе ми е на 1-2 месеца,а свистенето е горе доло същото да, немога много добре да преценя.Благодаря за отговора ти.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Въпрос за демпферна шайба.
Предполагам,че колата е с тъй-наречения "Г-образен" механизъм за обтягане,виж дали "играе" нагоре-надолу.
Друго-може и шайбата на генератора да е с износени профили и оттам да е "пищенето".Мисля твойта шайба на генератора да е от "простите"(без догонващ съединител)-т.е. ефтина.Има ли климат колата,изобщо дай един поглед(снимка,ако може),има случай и да не се "уцели" верния ремък(по дължина)
Друго-може и шайбата на генератора да е с износени профили и оттам да е "пищенето".Мисля твойта шайба на генератора да е от "простите"(без догонващ съединител)-т.е. ефтина.Има ли климат колата,изобщо дай един поглед(снимка,ако може),има случай и да не се "уцели" верния ремък(по дължина)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koki_moki74 и 52 госта