


TDI в студа
- golf II 16V
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 20 дек 2009 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пирдоп
TDI в студа
колеги забелязах че сега когато застудя голфа взе да дърпа по силно от обикновено дали може да е заминал интерколера как да разбера?
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: TDI в студа
Каква е логиката?Колата ти почна да върви по-добре ли?
- golf II 16V
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 20 дек 2009 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пирдоп
Re: TDI в студа
да колата върви по добре и си мисля като е студено че вкарва по голям обем въздох
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: TDI в студа
golf II 16V написа:да колата върви по добре и си мисля като е студено че вкарва по голям обем въздох
И при мен е така-на студено върви по-добре от жегите лятото.
А иначе не си се изразил правилно-не е по голям обем въздух-по-голяма е ПЛЪТНОСТТА на въздупа-оттам и кислорода в единица обем е повече.
Това е предназначението на кулера при принудителното пълнене.Друг е въпроса колко е ефективен стоковия кулер-обикновенно е на забутано място,малък и тн.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: TDI в студа
Всички мотори работят по-добре и вървят повече на студено...Просто както всички знаем студения въздух е много по-богат на кислород,оттам идва и по-доброто изгаряне...
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: TDI в студа
Точно така е, но до определени градуси. След това ефекта е дори по-лош като при топло време.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: TDI в студа
Andonov написа:Точно така е, но до определени градуси. След това ефекта е дори по-лош като при топло време.
и защо?
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: TDI в студа
всичко в този живот си има минимални и максимални предели така е и при колите ...при студен въздух да колата върви по-добре обаче ,ако стане прекалено студен се получава бедна смес ,защото концентарцията на чист кислород става прекалено голяма спрямо горивото и става един много голям не вървеж.Обема въздух си остава същия и турбото не колебае все си държи точни стойност но въздуха е адски богат на кислород ......а да не казвам ,че тея двигатели дизеловите нямат стопляне зимата ...
...

- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: TDI в студа
rabotnika написа:Andonov написа:Точно така е, но до определени градуси. След това ефекта е дори по-лош като при топло време.
и защо?

Re: TDI в студа
ventotdi написа:всичко в този живот си има минимални и максимални предели така е и при колите ...при студен въздух да колата върви по-добре обаче ,ако стане прекалено студен се получава бедна смес ,защото концентарцията на чист кислород става прекалено голяма спрямо горивото и става един много голям не вървеж.Обема въздух си остава същия и турбото не колебае все си държи точни стойност но въздуха е адски богат на кислород ......а да не казвам ,че тея двигатели дизеловите нямат стопляне зимата ......
кой двигатели нямат стоплени който нямат термостати ли нещо неразбрах
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: TDI в студа
bai_ILIA написа:rabotnika написа:Andonov написа:Точно така е, но до определени градуси. След това ефекта е дори по-лош като при топло време.
и защо?
да, защо и кога?
ти да не си помисли че ще отговори бре???
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: TDI в студа
ivo1_r написа:ventotdi написа:всичко в този живот си има минимални и максимални предели така е и при колите ...при студен въздух да колата върви по-добре обаче ,ако стане прекалено студен се получава бедна смес ,защото концентарцията на чист кислород става прекалено голяма спрямо горивото и става един много голям не вървеж.Обема въздух си остава същия и турбото не колебае все си държи точни стойност но въздуха е адски богат на кислород ......а да не казвам ,че тея двигатели дизеловите нямат стопляне зимата ......
кой двигатели нямат стоплени който нямат термостати ли нещо неразбрах
Дизеловите колега , дизеловите !

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: TDI в студа
досега никога ама никога не съм имал грижи със стоплянето на мотора зимата ако термостата е наред жсичком си е перфектно а относно вървенето в студа върви като луда без значение дали е 5 градуса или -25 все тая тея глупости че като станело много студено обратни ефекти и тем подобни не са ми се случвали досега или ако са се случвали то не съм ги усетил
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: TDI в студа
rabotnika написа:досега никога ама никога не съм имал грижи със стоплянето на мотора зимата ако термостата е наред жсичком си е перфектно а относно вървенето в студа върви като луда без значение дали е 5 градуса или -25 все тая тея глупости че като станело много студено обратни ефекти и тем подобни не са ми се случвали досега или ако са се случвали то не съм ги усетил
и аз мисля ,че нямам проблеми със загряването , но сега като стана около нулата трябва да мина около 10км. градско с обороти до максимум 2000 ,докато стигне 85 градуса ! Незнам дали е нормално това

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 33 госта