TDI в студа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
golf II 16V
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 20 дек 2009 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пирдоп

TDI в студа

Мнениеот golf II 16V » Пон 06 дек 2010 11:16


колеги забелязах че сега когато застудя голфа взе да дърпа по силно от обикновено дали може да е заминал интерколера как да разбера?




Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: TDI в студа

Мнениеот krasio00o » Пон 06 дек 2010 11:24


Каква е логиката?Колата ти почна да върви по-добре ли?


Потребителски аватар
golf II 16V
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 20 дек 2009 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пирдоп

Re: TDI в студа

Мнениеот golf II 16V » Пон 06 дек 2010 11:30


да колата върви по добре и си мисля като е студено че вкарва по голям обем въздох


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: TDI в студа

Мнениеот gancho » Пон 06 дек 2010 11:43


golf II 16V написа:да колата върви по добре и си мисля като е студено че вкарва по голям обем въздох

И при мен е така-на студено върви по-добре от жегите лятото.
А иначе не си се изразил правилно-не е по голям обем въздух-по-голяма е ПЛЪТНОСТТА на въздупа-оттам и кислорода в единица обем е повече.
Това е предназначението на кулера при принудителното пълнене.Друг е въпроса колко е ефективен стоковия кулер-обикновенно е на забутано място,малък и тн.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: TDI в студа

Мнениеот lion_heart002 » Пон 06 дек 2010 11:45


Всички мотори работят по-добре и вървят повече на студено...Просто както всички знаем студения въздух е много по-богат на кислород,оттам идва и по-доброто изгаряне...


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот Andonov » Пон 06 дек 2010 11:51


Точно така е, но до определени градуси. След това ефекта е дори по-лош като при топло време.


beonedge
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 19 апр 2010 6:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: TDI в студа

Мнениеот beonedge » Пон 06 дек 2010 14:34


...също се повишава и плътността на горивото


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: TDI в студа

Мнениеот rabotnika » Пон 06 дек 2010 16:07


Andonov написа:Точно така е, но до определени градуси. След това ефекта е дори по-лош като при топло време.

и защо?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот ventotdi » Пон 06 дек 2010 19:02


всичко в този живот си има минимални и максимални предели така е и при колите ...при студен въздух да колата върви по-добре обаче ,ако стане прекалено студен се получава бедна смес ,защото концентарцията на чист кислород става прекалено голяма спрямо горивото и става един много голям не вървеж.Обема въздух си остава същия и турбото не колебае все си държи точни стойност но въздуха е адски богат на кислород ......а да не казвам ,че тея двигатели дизеловите нямат стопляне зимата ... ;) ...


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: TDI в студа

Мнениеот bai_ILIA » Пон 06 дек 2010 21:27


rabotnika написа:
Andonov написа:Точно така е, но до определени градуси. След това ефекта е дори по-лош като при топло време.

и защо?


:Mr Green Fun да, защо и кога?


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот ivo1_r » Пон 06 дек 2010 22:36


ventotdi написа:всичко в този живот си има минимални и максимални предели така е и при колите ...при студен въздух да колата върви по-добре обаче ,ако стане прекалено студен се получава бедна смес ,защото концентарцията на чист кислород става прекалено голяма спрямо горивото и става един много голям не вървеж.Обема въздух си остава същия и турбото не колебае все си държи точни стойност но въздуха е адски богат на кислород ......а да не казвам ,че тея двигатели дизеловите нямат стопляне зимата ... ;) ...

кой двигатели нямат стоплени който нямат термостати ли нещо неразбрах


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: TDI в студа

Мнениеот rabotnika » Пон 06 дек 2010 23:36


bai_ILIA написа:
rabotnika написа:
Andonov написа:Точно така е, но до определени градуси. След това ефекта е дори по-лош като при топло време.

и защо?


:Mr Green Fun да, защо и кога?

ти да не си помисли че ще отговори бре???


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: TDI в студа

Мнениеот achodemo » Пон 06 дек 2010 23:49


ivo1_r написа:
ventotdi написа:всичко в този живот си има минимални и максимални предели така е и при колите ...при студен въздух да колата върви по-добре обаче ,ако стане прекалено студен се получава бедна смес ,защото концентарцията на чист кислород става прекалено голяма спрямо горивото и става един много голям не вървеж.Обема въздух си остава същия и турбото не колебае все си държи точни стойност но въздуха е адски богат на кислород ......а да не казвам ,че тея двигатели дизеловите нямат стопляне зимата ... ;) ...

кой двигатели нямат стоплени който нямат термостати ли нещо неразбрах


Дизеловите колега , дизеловите ! mhihi


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: TDI в студа

Мнениеот rabotnika » Пон 06 дек 2010 23:58


досега никога ама никога не съм имал грижи със стоплянето на мотора зимата ако термостата е наред жсичком си е перфектно а относно вървенето в студа върви като луда без значение дали е 5 градуса или -25 все тая тея глупости че като станело много студено обратни ефекти и тем подобни не са ми се случвали досега или ако са се случвали то не съм ги усетил


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: TDI в студа

Мнениеот achodemo » Вто 07 дек 2010 0:30


rabotnika написа:досега никога ама никога не съм имал грижи със стоплянето на мотора зимата ако термостата е наред жсичком си е перфектно а относно вървенето в студа върви като луда без значение дали е 5 градуса или -25 все тая тея глупости че като станело много студено обратни ефекти и тем подобни не са ми се случвали досега или ако са се случвали то не съм ги усетил



и аз мисля ,че нямам проблеми със загряването , но сега като стана около нулата трябва да мина около 10км. градско с обороти до максимум 2000 ,докато стигне 85 градуса ! Незнам дали е нормално това :roll: , но мисля скоро да сменя термостата профилактично !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта