Колеги вчера купих 4 нови свещи,но проблема ми е друг.Няма ми я шината по която тече захранването и до 4-те.Чудя се дали да не направя от парчета кабел с обувки от свещ до свещ или тука в нас намерих медна шина от електрожен (от бубината му).Та тя е с размери 70см дълга/1см широка/4мм дебела.Мисля да ида при един приятел на фреза и да направим дебелината 1мм защото неможе да се огъне и да легне на главата.
Другия проблем е че не само шината я няма ами и 2-та плюсови кабела които влизат в обувка ги няма (срязани са точно след релето и се подават съвсем малко).Мисля да го извадя,но на него има още 4 кабела които отиват на букси-една на главата,друга до ГНП и ме притеснява да не прецакам нещо(нямам много опит на 20г съм)
Измислих и друг вариянт да ги подгрявам от копче от купето и мисля,че това ще е наи удачния вариант.Имам едно копче от КАМАЗ и издържа до 45А мисля че ще свърши чудесна работа.Но все пак това е форум има и по голями специалисти от мен,нека и те да кажат как ще е наи добре!



Проблем с подгряване на 1.9ТД ААЗ
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Проблем с подгряване на 1.9ТД ААЗ
Там където са срязани кабелите-вероятно са "щипнати" в кабелни обувки,виж пак и дали не може да смениш тия обувки и да защипеш новите кабели.Шина,правилно подхождаш,продава се и по ел.магазините "зануляваща" медна шина,какви размери-на място.После в изолирай(има едно "платнено"тиксо),да останат голи само контактните площи.Не ми стана много ясно къде и защо е рязано,но се стреми да възстановиш максимум оригинала,за да няма изненади.Това с ключа не е добро решение,има и "съпътстващо"работата подгряване ,едно забравяне на ключа....абе за зор-заман бива,не за постоянно!
Това което наричаш "реле",да не е голямата букса вляво на главата и оттам да са срязани кабелите и взети заедно с шината?
Това което наричаш "реле",да не е голямата букса вляво на главата и оттам да са срязани кабелите и взети заедно с шината?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с подгряване на 1.9ТД ААЗ
Точно до куплунга са отрязани
!
С колегата обсъдихме OnLine да "прескочим" куплунга , но той ще каже какво е сътворил
!

С колегата обсъдихме OnLine да "прескочим" куплунга , но той ще каже какво е сътворил

- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с подгряване на 1.9ТД ААЗ
Свещите са сменени,захранващия плиосов кабел е готов да се подвърже.Главния проблем сега е шината която да свърже 4-те свещи.Наи добре ще е оригиналната,но незнам от къде мога да я закупя
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем с подгряване на 1.9ТД ААЗ
От моргата
- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с подгряване на 1.9ТД ААЗ
emo-gar написа:Това което наричаш "реле",да не е голямата букса вляво на главата и оттам да са срязани кабелите и взети заедно с шината?
Да колегата milmar ми каза че това е клупонг,точно там са срязани 2 плюсови кабела които някога са влизали заедно в една обща обувка която се монтира на шина и подава ток на 4-те свещи
- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с подгряване на 1.9ТД ААЗ
Ходих в две морги намерих шина но тя се закрепва на свещите понеже отгоре имат резба а на моита нямат резби(предишните свещи бяха бош и тия са такива едни и същи).Почвам да си мисля че в тях се едно влиза букса или ддз там какво е.Много е скапана работата даже гледам снимки на един колега-свещите са му разположени отдоло перпендикулярно на дюзите а при мене са успоредно.Сега е -3 градуса колата пали но малко мъчно.Явно ДВГ-то е сбирка от кво ли не,но върви много и харчи 6л нафта с надуване до 3500об/мин.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с подгряване на 1.9ТД ААЗ
freezone написа:Ходих в две морги намерих шина но тя се закрепва на свещите понеже отгоре имат резба а на моита нямат резби...
На 1Z мотора са така , както ти описах - нещо като лулите на бензинките

Абе ти сигурен ли си че е AAZ , да не е някоя 110 коня , а се бъзикаш с нас

При 1Z и при AFN си вървят две жици и захранават две по две свещите , т.е. разделени са на 2 групи

Re: Проблем с подгряване на 1.9ТД ААЗ
Ако не си решил още проблема.Вземи един дебел едножилен кабел и го зоголи само там където ще неправиш по едно О на всяка от свещите иначе да си има изолация и си решаваш проблема.Аз така направих на едно"Ренде" преди години и така си остана и нямах грижи
- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с подгряване на 1.9ТД ААЗ
Ами като идея наистина е добро но трябва да е поне 12квадрата кабела.Хубавото в този случаи е че работя в промишлено предприятие и има такива кабели.Да мерси наистина за съвета утре и аз ще го направя така!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с подгряване на 1.9ТД ААЗ
freezone написа:....трябва да е поне 12квадрата кабела....
Toва за тир или за самолет. Между свещитите по 4 квадрата е ПРЕДОСТАТЪЧНО даже са много 2.5 е нормално. 1квадрат носи до 10А една свещ е между 10 и 15А


На моя AAZ е шина между свещите и 6 квадрата захранващ

- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с подгряване на 1.9ТД ААЗ
milmar написа:freezone написа:Ходих в две морги намерих шина но тя се закрепва на свещите понеже отгоре имат резба а на моита нямат резби...
На 1Z мотора са така , както ти описах - нещо като лулите на бензинките. Не съм сигурен на AAZ моторите как би трябвало да бъдат , но съм имал 1.6 ТД - там си бяха с резби и шината се стяга посредством гайки .
Абе ти сигурен ли си че е AAZ , да не е някоя 110 коня , а се бъзикаш с нас.
При 1Z и при AFN си вървят две жици и захранават две по две свещите , т.е. разделени са на 2 групи.
Ами да точно така са

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с подгряване на 1.9ТД ААЗ
Дай снимки да го видим 

- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с подгряване на 1.9ТД ААЗ
Утре ще го снимам че ся апарата не е у мен
- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с подгряване на 1.9ТД ААЗ
Направих свещите с обувки и термоустоичив кабел от свещ до свещ.На първата свещ е кабела за подгряване-дал съм му доста аванс като метър и нещо,сега наи голямия проблем--
КЪДЕ СЕ НАМИРА РЕЛЕТО ИЛИ ПО ТОЧНО ЗАХРАНВАЩИЯ КАБЕЛ КОИТО ГИ ПОДГРЯВА ВСЕ НЯКЪДЕ Е СРЯЗАН АМА НЕЗНАМ КЪДЕ ДА ГО ТЪРСЯ ПОМАГАИТЕ ЧЕ ПОЛУДЯХ!!!
КЪДЕ СЕ НАМИРА РЕЛЕТО ИЛИ ПО ТОЧНО ЗАХРАНВАЩИЯ КАБЕЛ КОИТО ГИ ПОДГРЯВА ВСЕ НЯКЪДЕ Е СРЯЗАН АМА НЕЗНАМ КЪДЕ ДА ГО ТЪРСЯ ПОМАГАИТЕ ЧЕ ПОЛУДЯХ!!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], pe6o__ и 27 госта