Здр. колеги Пасата е 1,9ТДИ 110к.с,имам следното питане:
При по разко настъпване и достигане на 2000об турбото много лошо изсвирва,дори не е изсвирване и нещо като стържене.При достигане на 2500-2600об всичко отихва. Аз си мисля,че може би имам зацапана геометрия.Клапана на турбото не прави голям ход,дори от време на време ми изключваше турбото,но раздвижих малко клапана с отверка,чува се някакво стържене но от тогава не ми е изключвало.Този клапан сменя ли се? И ако може за съвет,да свалям ли турбото да го чистя или да не го барам? И още един въпрос. Може ли от дебитомера да става нещо или ако някой се сеща за нещо друго моля да каже.Колата дърви,еееее не ускорява както в началото ако това стържене ме побърква.Моля за съвет



Питане за турбото
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Питане за турбото
Ако имаш предвид да чистиш геометрията на турбината, то може да го направиш и без да сваляш каквото и да било. Изкарай я извън града и я понастъпи, примерно 3-4000 оборота за известно време - 2 минути, тя ще се прочисти сама.
За стърженето нищо не мога да ти кажа...
За стърженето нищо не мога да ти кажа...
Re: Питане за турбото
Ако стърженето наистина идва от турбото започни да си търсиш ново преди старото да те е изненадало неприятно.
П.С. Колата губи ли масло?
П.С. Колата губи ли масло?
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Питане за турбото
Да ако си сигурен че стърженето идва от турбото веднага потърси някой майстор да му провери луфта на оста понеже може да стане много неприятно в един момент ! Но определено за да са стигне до стържене на перките в корпуса трябва да губи масло през турбото така че кажи дали го проверяваш редовно и има ли спадане ! А клапана на геометрията не се поправя,скапе ли се директно се сменя и това с механичното раздвижване изобщо не му помага по принцип 

-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Питане за турбото
Масло не ми губи,може би е спаднало няма и мелиметър за 6000км. Относно клапата-сега се прибирах от работа и усетих,че не върви както трябва,спрях без да я гася и раздвижих клапата с отверката и колата фръкна.Според мен или има някакъв мех.проблем на клапата или нещо друго,защото ако не отваря както трябва няма как и да върви колата,поне според мен де(не че разбирам много). Ако има някой от Бургас да каже къде има майстор на турбини,че ми кафяса с майсторите в Б-с само пари взимат и нищо не правят. Ако някой се сеща за нещо друго и мове да даде съвет ще черпя 

-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Питане за турбото
Наложи ни се в рамките на 3 седмици да сменя 2 меки връзки след турбото към катализатора и като ги видях и 2-те за по седмица работа какъв нагар имат си представям какво ще е турбото
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Питане за турбото
може да си със зацапана геометрия , може акутатора ти да не е в час , може н75 да не е в час . трябва да се направи лог фаил в движение и там вече по добре ще се разбере какво му е на моторчето ти . обаче стържещия звук не е на добре ... в бургас са скарани с дизелите майсторите (а и не само с дизелите) . освен да се разходиш до варна при колегата иво да я погледне друго не се сещам
а тази мека връзка защо я сменяш вече 2 пъти ?
а тази мека връзка защо я сменяш вече 2 пъти ?
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Питане за турбото
Ми защото в Б-с са майстори големи:) Първия ми сложи много твърда и се получиха големи вибрации,втория ми сложи по дълга уж да обере вибрациите и допълнителен тампон по гърнетата някъде ама на 1600об се получаваше супер резонанс,че накрая вземах втора употреба свалена от Пасат,здрава,доста гъвкава и като я сложихме всичко се оправи. Аз до Варна мове да отида,ама все ми се ще някой да погледне турбото на място първо.То хубаво да я закача в движение ама съм от Б-с,къде ли не питам ама не мога да намеря майстори на който да мога да разчитам
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Питане за турбото
Пиши на този човек ако си е в Бургас или си идва ще ти свърши работа с диагностиката !
http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=110724
http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=110724
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Питане за турбото
Мерси,дано се обади човека.
- andro69
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Питане за турбото
най добре при Иво във Варна
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Питане за турбото
За стърженето явно имаш луфт на оста и това стържене се получава когато перките опират в студената и топлата част на турбото, най-добре веднага на майстор или си търси друго 

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 26 дек 2010 10:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Питане за турбото
Здравей колега, имам същият пасат със същия мотор.Преди година имах същият проблем ,но без стържещият звук тоест изключваше ми турбото.Предлагам ти да започнеш от най-лесното.Махни вакуумният маркуч, който влиза в клапана и управлява геометрията.Опитай да създадеш вакуум с уста и виж дали се движи лоста.Ако лоста се движи ,провери дали всички вакуумни маркучи са здрави.Ако са напукани или скъсани, ги подмени абсолютно всички, лесно е.Виж дали има ефект ,ако няма, след това тръгвай по майстори да мерят и шерят.За стържещият звук трябва да се увериш дали е наистина от турбината.Успех!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта