Повреден ли ми е N75 (Вакуум клапана)? B5.5 2.5TDI V6 (AKN)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
_Technics
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
Автомобил: VW Passat 2002
Двигател: AKN V6 350HP
Местоположение: Варна
Контакти:

Повреден ли ми е N75 (Вакуум клапана)? B5.5 2.5TDI V6 (AKN)

Мнениеот _Technics » Пон 01 юли 2013 18:24


Колеги здравейте! Искам да се допитам до вас, преди да предприема мерки относно моя съмнителен за мене N75 клапан!
След смяна Турбо с по-силна пружина на вакуумния актуатор ми направи впечатление, че турбото едва вдига 0.5Bar, а предното ми турбо бе по-малко и се справяше доста по-добре (с неговия си вакуумен актуатор). Започнах да тествам системата маркучета за вакуума и установих, че N75 изпуска от много странно място! Според мен не е нормално но все пак да се допитам до вас, т.к. нямам втори такъв да го тествам.

Клип: http://youtu.be/PbS5sNoPPS0

На ниски обороти хич не ми развърта турбината, след 2500rpm започва да се справя, но за дизел това е нечовешко. Свързах си вакуумния актуатор на турбото към директен вакуум (заобикаляйки N75) - турбото надува здраво, като ест. внимавам да не го счупя.
Въпроса ми е да го лепя ли ? или е нормално да си диша от там ? Да не говорим, че излизат балончета и от 2-та пина на куплунга........ но доста по-слабо.
Единственото нестандартно в теста, е че клапана оперира с Вакуум, а аз го надувам с азот на 0,8-1.0bar (т.е. не му давам зор за да не го сцепя!) и именно това ме кара да се допитам до вас.
Благодаря предварително, надявам се темата да помогне на други колеги, който имат проблеми с надува и ускорението под 2000 об./мин. (като евентуална опция естественно - да се провери и това дали не саботира турбото)
Поздрави !




Потребителски аватар
_Technics
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
Автомобил: VW Passat 2002
Двигател: AKN V6 350HP
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Повреден ли ми е N75 (Вакуум клапана)? B5.5 2.5TDI V6 (A

Мнениеот _Technics » Вто 02 юли 2013 20:03


Залепих го, вече държи на вакуум ! но нямаше никаква разлика във вървенето....
Утре ако остане време ще взема друг клапан от автомобил да гоподменя временно и да проверя как ще се случват нещата!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Повреден ли ми е N75 (Вакуум клапана)? B5.5 2.5TDI V6 (A

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 02 юли 2013 20:45


Мисля че е нормално да изпуска - той маи по принцип не е много плътен. Пробвал ли си да регулираш лоста на турбината? Понеже не ми се пише пак виж темата която съм пуснал в Ауди форума http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=146044

P.S. При мен още не е сменен софта и на тия ръчни скорости до 2000 оборота душегуба е пълен мъртвец :mhihi


Потребителски аватар
_Technics
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
Автомобил: VW Passat 2002
Двигател: AKN V6 350HP
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Повреден ли ми е N75 (Вакуум клапана)? B5.5 2.5TDI V6 (A

Мнениеот _Technics » Сря 03 юли 2013 15:20


Тъпото е, че не пробвах и го свалих да се опитам да поместя актуатора без лостова система...... следващия път на слагане ще пробвам и регулировка дължината, освен крайно затворената геометрия, на което наблегнах предимно! за да не прави тапа и въпреки това да прави макс. завихряне в топлата част за задвижване перката.
Благодаря за съвета и споделената тема !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Повреден ли ми е N75 (Вакуум клапана)? B5.5 2.5TDI V6 (A

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 03 юли 2013 23:05


Само да вметна че се оказа че 2,5 ТДИ процентите му се броят обратно на помпа-дюза какъвто е линка към английския форум. Демек ти трябва да гониш на 4000 оборота на висока предавка да задържа исканото налягане с 20-40% работа на Н75.


Потребителски аватар
_Technics
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
Автомобил: VW Passat 2002
Двигател: AKN V6 350HP
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Повреден ли ми е N75 (Вакуум клапана)? B5.5 2.5TDI V6 (A

Мнениеот _Technics » Нед 04 авг 2013 21:59


Да, забелязах го колега - Благодаря ти !!! :wink



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта