Колеги здравейте! Искам да се допитам до вас, преди да предприема мерки относно моя съмнителен за мене N75 клапан!
След смяна Турбо с по-силна пружина на вакуумния актуатор ми направи впечатление, че турбото едва вдига 0.5Bar, а предното ми турбо бе по-малко и се справяше доста по-добре (с неговия си вакуумен актуатор). Започнах да тествам системата маркучета за вакуума и установих, че N75 изпуска от много странно място! Според мен не е нормално но все пак да се допитам до вас, т.к. нямам втори такъв да го тествам.
Клип: http://youtu.be/PbS5sNoPPS0
На ниски обороти хич не ми развърта турбината, след 2500rpm започва да се справя, но за дизел това е нечовешко. Свързах си вакуумния актуатор на турбото към директен вакуум (заобикаляйки N75) - турбото надува здраво, като ест. внимавам да не го счупя.
Въпроса ми е да го лепя ли ? или е нормално да си диша от там ? Да не говорим, че излизат балончета и от 2-та пина на куплунга........ но доста по-слабо.
Единственото нестандартно в теста, е че клапана оперира с Вакуум, а аз го надувам с азот на 0,8-1.0bar (т.е. не му давам зор за да не го сцепя!) и именно това ме кара да се допитам до вас.
Благодаря предварително, надявам се темата да помогне на други колеги, който имат проблеми с надува и ускорението под 2000 об./мин. (като евентуална опция естественно - да се провери и това дали не саботира турбото)
Поздрави !



Повреден ли ми е N75 (Вакуум клапана)? B5.5 2.5TDI V6 (AKN)
- _Technics
- Мнения: 145
- Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
- Автомобил: VW Passat 2002
- Двигател: AKN V6 350HP
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Повреден ли ми е N75 (Вакуум клапана)? B5.5 2.5TDI V6 (A
Залепих го, вече държи на вакуум ! но нямаше никаква разлика във вървенето....
Утре ако остане време ще взема друг клапан от автомобил да гоподменя временно и да проверя как ще се случват нещата!
Утре ако остане време ще взема друг клапан от автомобил да гоподменя временно и да проверя как ще се случват нещата!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Повреден ли ми е N75 (Вакуум клапана)? B5.5 2.5TDI V6 (A
Мисля че е нормално да изпуска - той маи по принцип не е много плътен. Пробвал ли си да регулираш лоста на турбината? Понеже не ми се пише пак виж темата която съм пуснал в Ауди форума http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=146044
P.S. При мен още не е сменен софта и на тия ръчни скорости до 2000 оборота душегуба е пълен мъртвец
P.S. При мен още не е сменен софта и на тия ръчни скорости до 2000 оборота душегуба е пълен мъртвец

- _Technics
- Мнения: 145
- Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
- Автомобил: VW Passat 2002
- Двигател: AKN V6 350HP
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Повреден ли ми е N75 (Вакуум клапана)? B5.5 2.5TDI V6 (A
Тъпото е, че не пробвах и го свалих да се опитам да поместя актуатора без лостова система...... следващия път на слагане ще пробвам и регулировка дължината, освен крайно затворената геометрия, на което наблегнах предимно! за да не прави тапа и въпреки това да прави макс. завихряне в топлата част за задвижване перката.
Благодаря за съвета и споделената тема !
Благодаря за съвета и споделената тема !
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Повреден ли ми е N75 (Вакуум клапана)? B5.5 2.5TDI V6 (A
Само да вметна че се оказа че 2,5 ТДИ процентите му се броят обратно на помпа-дюза какъвто е линка към английския форум. Демек ти трябва да гониш на 4000 оборота на висока предавка да задържа исканото налягане с 20-40% работа на Н75.
- _Technics
- Мнения: 145
- Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
- Автомобил: VW Passat 2002
- Двигател: AKN V6 350HP
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Повреден ли ми е N75 (Вакуум клапана)? B5.5 2.5TDI V6 (A
Да, забелязах го колега - Благодаря ти !!! 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 29 госта