Поява на шум 1.9ТДИ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Поява на шум 1.9ТДИ?

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 08 авг 2006 21:08


Колата ми е Г3 1.9ТДИ 96г.-вероятно 1З.При движение когато обортомера мине 2850 об./мин. звука се променя рязко и става доста по-дрезгав(не става въпрос за повишаване на силата ,а за звук наподобяващ ППХ при надолнище).Това се осеща особенно силно на 4та и 5та предавка(на по ниски предавки или не се чува или стрелката много бързо подминава тези обороти и не се усеща такава рязка граница).Някои имал ли е подобен проблем или идеи от какво може да е породен?




Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Сря 09 авг 2006 12:08


Уточни тоя шум от мотора ли е или от двиг.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 09 авг 2006 13:05


При мен по едно време имаше подобно нещо, точно при тези обороти, и се оказа, че при средното гърне се е появила дупка :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Сря 09 авг 2006 13:44


[quote="ACCELERATOR"][/quote]
:!: много правилно и при мен имаше същата работа.. само дето не беше дупка.. просто средното гърне си бе отишло


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 09 авг 2006 15:22


don hose написа:Уточни тоя шум от мотора ли е или от двиг.

От мотора(двигателя).Не ми изглежда да е от гарне.Пък и на празен ход няма шум.Как да разбера дали е свършило гарнето?


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 09 авг 2006 17:09


Rabbit_TDI написа:
don hose написа:Уточни тоя шум от мотора ли е или от двиг.

От мотора(двигателя).Не ми изглежда да е от гарне.Пък и на празен ход няма шум.Как да разбера дали е свършило гарнето?


Само в посочените обороти беше при мен шума, и се чуваше откъм двигателя.
Колкото до това как да разбереш - легни под колата, и огледай :wink:
Или, виждал съм пред американското посолство чичковците да се разхождат с едни огледалца, с които оглеждат под колата за скрити бомби, можеш да ги помолиш за едно от тях :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 10 авг 2006 8:48


При мене започва от 2950 и продължава до края на оборотите.Преди половин седмица бях да ми махат катализатора и човека огледа гарнетата.Споменатия шум ми е от както сам зел колата.От тогава веднъж сам заварявал трабата,веднъж нещо ръмжеше и пак заваряваха гарнетата и веднъж избушиха катализатора.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Чет 10 авг 2006 15:48


Свъзано ли е с промяна в мощноста.А има и още нещо като са сваляли
гърнето дали са го наместили добре на самия колектор там също има
гърнитура.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 12 авг 2006 10:40


Няма промяна в мощноста а гърнето не е сваляно а го завариха с обсадна тръба.


vladi2k
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 04 май 2007 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Виж тампоните, виж тампоните!!!

Мнениеот vladi2k » Пон 06 авг 2007 14:59


Колега провери си тампоните на двигателя. Може пък да се сдобиваш с резонанс на определени обороти, защото някой тампон е заминал. И се запознай с буквата 'ъ' :oops:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Пон 06 авг 2007 15:35


айде пак антика


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 06 авг 2007 16:28


Колеги, моля поглеждайте от кога е темата. Най-вероятно, за такъв период, колегата е намерил решение на въпроса. Колеги, като решите проблема, пишете в темата.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 08 авг 2007 13:58


Бях забравил да напиша решението щото проблема се реши след половин една година и бях забравил за темата :oops: Решението беше нов дебитомер - даваше максимум 650 единици/а трябва 850/.След него "скока" в шума изчезна.Иначе самия шум приличаше на пускане на колата на принудителен празен ход при голяма скорост.В момента колата също си става шумнва но вече при 3500-4000 оборота и то плавно :) Иначе точно от какво се е получавал трудно може да се каже- недостига на гориво е влияел по някъв начин.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 124 госта