голф 4 тди топло палене.проблема е решен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bora_06
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: smolqn

голф 4 тди топло палене.проблема е решен

Мнениеот bora_06 » Сря 09 фев 2011 17:23


Здравейте колеги.проблема на топлото палене на голфа ахф го реших,искам да помогна на колегите със същия проблем.Значи преди няколко месеца си взимах голф 4 ахф и като загрееше на 80-90 градуса много въртеше и трудно палеше,а като е студен пали от един пат.повечето колеги ги прекодират на автоматична скоростна кутия или им слагат чип,но аз не исках да се занимавам с подобни решения та реших да направя профилактика на електромотора.разглобихме го почистихме хубаво ротора цепките където се движат четките (защото заради нагара от тия четки които остават в цепките по трудно завърта мотора а при загрял мотор компа пуска по малко нафта трябва електромотора да върти силно за да запали бързо)смазахме го хубаво с грес и сега пали така.http://www.vbox7.com/play:7867c8d2 .преди имах 3ка afn 110к.и тя палеше трудно докато не направихме профилактика на електромотора и топлото палене остана в историята като сега.не е гаранция че и на вас ще се получи но на мен на 2 голфа тди това палене е от стартера.Ще ползвам линкове на един колега дано не се разсърди,горе долу така палеше голфа преди да свалим стртера.http://vbox7.com/play:76499f7f .а ето и линк палене с чип и с прекодирана скоростна кутия.http://vbox7.com/play:d0a38a79 ... http://vbox7.com/play:6abf677d .струва ми се че този голф пали като моя може и да се бъркам но сега ми харесва как ми пали на загрял мотор,а и не се знае акумолатора на колко години е ако сложа нов може и по добре да запали. heavy metal zork




Потребителски аватар
90hp power
Мнения: 169
Регистриран на: Пон 06 дек 2010 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот 90hp power » Чет 10 фев 2011 1:36


heavy metal zork и при мен имаше проблем с това но стартера ми забиваше когато е студена напрао забива и след това пали . напраихаго и сега няма проблеми сичко е ок.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот forski » Чет 10 фев 2011 11:38


Профилактика на стартера плюс хубава батерия правят чудеса :да:


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот jollycatman » Чет 03 мар 2011 19:55


Точно мислех да споделя как си реших проблема с топлото палене и гледам - някой ме изпреварил :D . Преди седмица направих упражнението със стартера и "О, чудеса - можело значи ..." Понеже си го правих сам ми струваше само 26лв. за четкодържател с четки (втулките ми бяха здрави) и 1лв. за дестилирана вода, защото естествено направих и качествено зареждане на акумулатора.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7856
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот hooligan_sk » Чет 24 мар 2011 16:04


Моя голф го взех с чисто нов Бош 95А, обслужен стартер(според момечетата в Герман добре направен) иииии... прекодиран на автомат mhihi Отдавна се изясни че стартера и батерията само замаскират проблема, той не е в тях... :да:


Потребителски аватар
dobrev
Мнения: 338
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
Автомобил: Tiguan
Двигател: TSI2013
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот dobrev » Пет 25 мар 2011 12:39


jollycatman написа:Точно мислех да споделя как си реших проблема с топлото палене и гледам - някой ме изпреварил :D . Преди седмица направих упражнението със стартера и "О, чудеса - можело значи ..." Понеже си го правих сам ми струваше само 26лв. за четкодържател с четки (втулките ми бяха здрави) и 1лв. за дестилирана вода, защото естествено направих и качествено зареждане на акумулатора.


Колега и аз съм с този двигател при мен трудното палене е в жегите при загрял двигател. И при тебе ли беше така, за да мятам и аз стартера?


Потребителски аватар
90hp power
Мнения: 169
Регистриран на: Пон 06 дек 2010 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот 90hp power » Пет 25 мар 2011 15:34


абе прави стартера и грижи няма . поне при мен беше от това - успех :beer


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот jollycatman » Пет 25 мар 2011 18:37


dobrev написа:
jollycatman написа:Точно мислех да споделя как си реших проблема с топлото палене и гледам - някой ме изпреварил :D . Преди седмица направих упражнението със стартера и "О, чудеса - можело значи ..." Понеже си го правих сам ми струваше само 26лв. за четкодържател с четки (втулките ми бяха здрави) и 1лв. за дестилирана вода, защото естествено направих и качествено зареждане на акумулатора.


Колега и аз съм с този двигател при мен трудното палене е в жегите при загрял двигател. И при тебе ли беше така, за да мятам и аз стартера?

Ще видим как ще е през лятото, но преди дори и през зимата като загрее на 90С и трябваха 5 - 6, че и повече оборота, за да запали. Сега пали по един и същ начин независимо дали е топла или студена.


Потребителски аватар
tishinio
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот tishinio » Сря 13 апр 2011 21:41


и аз имам тоя проблем колеги голф 4 AGR мотор 90 кончета дали ще ми е от това проблема?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот Zinoto » Чет 14 апр 2011 13:19


tishinio написа:и аз имам тоя проблем колеги голф 4 AGR мотор 90 кончета дали ще ми е от това проблема?

Със сигурност проблема ти има общо с това - стартер и акумулатор, но влияят и центровката и износването на помпата, което се регулира.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4722
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот tdi fen » Чет 14 апр 2011 13:24


Zinoto написа:
tishinio написа:и аз имам тоя проблем колеги голф 4 AGR мотор 90 кончета дали ще ми е от това проблема?

Със сигурност проблема ти има общо с това - стартер и акумулатор, но влияят и центровката и износването на помпата, което се регулира.

при мен стартера го разглабяха и гледаха двама майстори и двамата казаха че е перфектен акумулатора е нов но пак пали трудно убеден съм че е от помпата но не знам какво трябва да и се направи мотора е AGR


Потребителски аватар
tishinio
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот tishinio » Чет 14 апр 2011 22:30


ще пробвам с профилактика на стартера пък каквото стане акомулатора ми е нов но това въртене много взе да ме дразни ,когато е студена пали от четвърт оборот ,като загрее много въртене иска ..


Потребителски аватар
tishinio
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот tishinio » Вто 19 апр 2011 15:36


колеги вчера .. реших да го сваля тоя стартер и го разглобих .. и едната четка ми беше излязла и аз незнам как е станало.. имат още малко животец .. почистих го хубаво .. наместих хубаво четките и чудеса .. сега върти страшно бързо и пали веднага .. :beer


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот vankata__098 » Пет 29 апр 2011 16:58


колеги дойде и моя ред да напиша нещо в тази тема :deal Та значи купих и аз TDI ALH 90к.с. и като го сложиш на 2 ск придърпва страшно имаш чувството че ще скъса някой тампон на двигатела. Това беше само на 2-ра а после почна и на 3-та и 4-та скорост на ниски обороти, а иначе подадеш ли му газчица върви много. Има и чип голфа и ми казаха че е от чипа, но го откарах в "Супер Дизел" на Околовръстното в София и там едно момче като чу симптомите ми каза: Студена трудно пали а топла от раз, така ли е?" И аз се оцъклих, и му казвама да точно така. Тогава той я закачи на Ваг-кома и ми показа че е прекодирана на кола с автоматична скоростна кутия. Оправи я на Ръчна ск. кут. както трябва да е и ми каза пали. Аз тръгнах да паля и стартера се скъсва да върти а неще да запали. втория път запали ама много трудно и ми каза че точно за това е прекодирана на автомат. А придърпването изчезна като я сложи на ръчен режим на скоростите. Изчезан и една грешка която даваше постоянно преди от датчик на скоростите, защото автомата го има този датчик, а при ръчните ск. го няма. Остави я на ръчен режим майстора и ми каза да си оправя стартера, че нищо че върти е заремонт и ще се оправи. Студена пали много лесно, но топла също като на колегата дето е пуснал темата. Та тези дни ще почистя и рециклирам стартера и ще пиша за резултата.
Много благодаря на колегата за темата и на всички дето са споделили информация в нея!!! :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот drago_tr » Пет 29 апр 2011 20:27


Къде се проверяваше това на Вагкома дали си на автомат или ръчка? :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 64 госта