
голф 4 тди топло палене.проблема е решен
- bora_06
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: smolqn
голф 4 тди топло палене.проблема е решен
Здравейте колеги.проблема на топлото палене на голфа ахф го реших,искам да помогна на колегите със същия проблем.Значи преди няколко месеца си взимах голф 4 ахф и като загрееше на 80-90 градуса много въртеше и трудно палеше,а като е студен пали от един пат.повечето колеги ги прекодират на автоматична скоростна кутия или им слагат чип,но аз не исках да се занимавам с подобни решения та реших да направя профилактика на електромотора.разглобихме го почистихме хубаво ротора цепките където се движат четките (защото заради нагара от тия четки които остават в цепките по трудно завърта мотора а при загрял мотор компа пуска по малко нафта трябва електромотора да върти силно за да запали бързо)смазахме го хубаво с грес и сега пали така.http://www.vbox7.com/play:7867c8d2 .преди имах 3ка afn 110к.и тя палеше трудно докато не направихме профилактика на електромотора и топлото палене остана в историята като сега.не е гаранция че и на вас ще се получи но на мен на 2 голфа тди това палене е от стартера.Ще ползвам линкове на един колега дано не се разсърди,горе долу така палеше голфа преди да свалим стртера.http://vbox7.com/play:76499f7f .а ето и линк палене с чип и с прекодирана скоростна кутия.http://vbox7.com/play:d0a38a79 ... http://vbox7.com/play:6abf677d .струва ми се че този голф пали като моя може и да се бъркам но сега ми харесва как ми пали на загрял мотор,а и не се знае акумолатора на колко години е ако сложа нов може и по добре да запали. 

- 90hp power
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 дек 2010 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
Профилактика на стартера плюс хубава батерия правят чудеса 

-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
Точно мислех да споделя как си реших проблема с топлото палене и гледам - някой ме изпреварил
. Преди седмица направих упражнението със стартера и "О, чудеса - можело значи ..." Понеже си го правих сам ми струваше само 26лв. за четкодържател с четки (втулките ми бяха здрави) и 1лв. за дестилирана вода, защото естествено направих и качествено зареждане на акумулатора.

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7856
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
Моя голф го взех с чисто нов Бош 95А, обслужен стартер(според момечетата в Герман добре направен) иииии... прекодиран на автомат
Отдавна се изясни че стартера и батерията само замаскират проблема, той не е в тях... 


- dobrev
- Мнения: 338
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
- Автомобил: Tiguan
- Двигател: TSI2013
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
jollycatman написа:Точно мислех да споделя как си реших проблема с топлото палене и гледам - някой ме изпреварил. Преди седмица направих упражнението със стартера и "О, чудеса - можело значи ..." Понеже си го правих сам ми струваше само 26лв. за четкодържател с четки (втулките ми бяха здрави) и 1лв. за дестилирана вода, защото естествено направих и качествено зареждане на акумулатора.
Колега и аз съм с този двигател при мен трудното палене е в жегите при загрял двигател. И при тебе ли беше така, за да мятам и аз стартера?
- 90hp power
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 дек 2010 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
абе прави стартера и грижи няма . поне при мен беше от това - успех 

-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
dobrev написа:jollycatman написа:Точно мислех да споделя как си реших проблема с топлото палене и гледам - някой ме изпреварил. Преди седмица направих упражнението със стартера и "О, чудеса - можело значи ..." Понеже си го правих сам ми струваше само 26лв. за четкодържател с четки (втулките ми бяха здрави) и 1лв. за дестилирана вода, защото естествено направих и качествено зареждане на акумулатора.
Колега и аз съм с този двигател при мен трудното палене е в жегите при загрял двигател. И при тебе ли беше така, за да мятам и аз стартера?
Ще видим как ще е през лятото, но преди дори и през зимата като загрее на 90С и трябваха 5 - 6, че и повече оборота, за да запали. Сега пали по един и същ начин независимо дали е топла или студена.
- tishinio
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
и аз имам тоя проблем колеги голф 4 AGR мотор 90 кончета дали ще ми е от това проблема?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
tishinio написа:и аз имам тоя проблем колеги голф 4 AGR мотор 90 кончета дали ще ми е от това проблема?
Със сигурност проблема ти има общо с това - стартер и акумулатор, но влияят и центровката и износването на помпата, което се регулира.
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
Zinoto написа:tishinio написа:и аз имам тоя проблем колеги голф 4 AGR мотор 90 кончета дали ще ми е от това проблема?
Със сигурност проблема ти има общо с това - стартер и акумулатор, но влияят и центровката и износването на помпата, което се регулира.
при мен стартера го разглабяха и гледаха двама майстори и двамата казаха че е перфектен акумулатора е нов но пак пали трудно убеден съм че е от помпата но не знам какво трябва да и се направи мотора е AGR
- tishinio
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
ще пробвам с профилактика на стартера пък каквото стане акомулатора ми е нов но това въртене много взе да ме дразни ,когато е студена пали от четвърт оборот ,като загрее много въртене иска ..
- tishinio
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
колеги вчера .. реших да го сваля тоя стартер и го разглобих .. и едната четка ми беше излязла и аз незнам как е станало.. имат още малко животец .. почистих го хубаво .. наместих хубаво четките и чудеса .. сега върти страшно бързо и пали веднага .. 

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
колеги дойде и моя ред да напиша нещо в тази тема
Та значи купих и аз TDI ALH 90к.с. и като го сложиш на 2 ск придърпва страшно имаш чувството че ще скъса някой тампон на двигатела. Това беше само на 2-ра а после почна и на 3-та и 4-та скорост на ниски обороти, а иначе подадеш ли му газчица върви много. Има и чип голфа и ми казаха че е от чипа, но го откарах в "Супер Дизел" на Околовръстното в София и там едно момче като чу симптомите ми каза: Студена трудно пали а топла от раз, така ли е?" И аз се оцъклих, и му казвама да точно така. Тогава той я закачи на Ваг-кома и ми показа че е прекодирана на кола с автоматична скоростна кутия. Оправи я на Ръчна ск. кут. както трябва да е и ми каза пали. Аз тръгнах да паля и стартера се скъсва да върти а неще да запали. втория път запали ама много трудно и ми каза че точно за това е прекодирана на автомат. А придърпването изчезна като я сложи на ръчен режим на скоростите. Изчезан и една грешка която даваше постоянно преди от датчик на скоростите, защото автомата го има този датчик, а при ръчните ск. го няма. Остави я на ръчен режим майстора и ми каза да си оправя стартера, че нищо че върти е заремонт и ще се оправи. Студена пали много лесно, но топла също като на колегата дето е пуснал темата. Та тези дни ще почистя и рециклирам стартера и ще пиша за резултата.
Много благодаря на колегата за темата и на всички дето са споделили информация в нея!!!


Много благодаря на колегата за темата и на всички дето са споделили информация в нея!!!



- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
Къде се проверяваше това на Вагкома дали си на автомат или ръчка? 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 85 госта