при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ivo.jicata
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 08 фев 2011 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Мнениеот ivo.jicata » Съб 26 фев 2011 21:30


колеги имам следния проблем при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара до 10 на секунди и изчиства през това време отзад мирише на сурова нафта колата е г4 19 тди ahf двигател проверил сам дюзите -перфектни компресия еднаква на цилиндрите няма грешки има чип защтото много варви даите савет




Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Мнениеот bobi_diesel » Съб 26 фев 2011 22:33


А свещите?


Потребителски аватар
bobar
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 21 яну 2005 14:26
Автомобил: Passat B6 2.0 TDI
Двигател:
Местоположение: Wiesbaden / Germany

Re: при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Мнениеот bobar » Съб 26 фев 2011 23:04


и аз така ...
а свещите????


Потребителски аватар
Disturbed
Мнения: 94
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Мнениеот Disturbed » Съб 26 фев 2011 23:31


или кабели, при мен беше кабел.


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Мнениеот rokera671 » Съб 26 фев 2011 23:36


Извинявам се ,но при мен е същият проблем а колата е бензинова!


Потребителски аватар
Pacho B
Мнения: 720
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Мнениеот Pacho B » Съб 26 фев 2011 23:37


При мен миналата зима си беше така!Отивай fast,че ще излязат повече проблеми... btw свещи са


Потребителски аватар
izcrazy
Мнения: 334
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
Двигател: AAZ
Местоположение: Добрич

Re: при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Мнениеот izcrazy » Нед 27 фев 2011 2:26


здравейте колеги и при мен е така,не бях обръщал внимание на това но сега след като го прочетох разбрах че е проблем,аз мисля че не са свещи и кабели защото са сменяни при мене става на въпрос за МК3 1,9Тд


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Мнениеот red.devilll » Нед 27 фев 2011 2:53


rokera671 написа:Извинявам се ,но при мен е същият проблем а колата е бензинова!

Колега това е форум за печки.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Мнениеот Zinoto » Нед 27 фев 2011 11:59


ivo.jicata написа:колеги имам следния проблем при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара до 10 на секунди и изчиства през това време отзад мирише на сурова нафта колата е г4 19 тди ahf двигател проверил сам дюзите -перфектни компресия еднаква на цилиндрите няма грешки има чип защтото много варви даите савет

Минал съм по този път преди години. Преди да почнеш да даваш грешни пари си провери центровката на разпределителния вал дали е на белег. Затова НЕ ти трябва ваг-ком. При този мотор се случва много често да е избягала на закъснение. След това свещите, но при температури около 0 градуса това което го описваш не е от свещи. Ако след това имаш подобрение ама пак притропва в началото трябва да се регулира помпата, може и при мен.


Потребителски аватар
kikson1979
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 19 апр 2010 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново, A4 AJM*Brezel

Re: при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Мнениеот kikson1979 » Нед 27 фев 2011 14:22


Колега Zinoto,а какво ще кажеш за подобно поведение при студен старт,колата е А4 TDI PD с двигател AJM? Няколко секунди играят леко оборотите в началото и изпушва естествено,след като позагрее спира пушенето.
п.с. Свещите са ОК,синхронизацията на валовете също,дюзите дават перфектни стойности по ВАГ...


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Мнениеот ventotdi » Нед 27 фев 2011 15:41


колегата Zinoto ти казва правилно за грешните пари така че внимавай. Не е лошо да си провериш свещите все пак макар и ТДИ да не мн зависимо от тях до към 0 градуса но зависи сутрин става по хладничко ;) . Аз съм с ААЗ мотор ТД и с една изгоряла свещ ми правеше същото !


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Мнениеот rokera671 » Нед 27 фев 2011 16:25


red.devilll написа:
rokera671 написа:Извинявам се ,но при мен е същият проблем а колата е бензинова!

Колега това е форум за печки.

Затова се извиних Колега!


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Мнениеот red.devilll » Нед 27 фев 2011 16:29


rokera671 написа:
red.devilll написа:
rokera671 написа:Извинявам се ,но при мен е същият проблем а колата е бензинова!

Колега това е форум за печки.

Затова се извиних Колега!

:да:


ivo.jicata
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 08 фев 2011 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Мнениеот ivo.jicata » Нед 27 фев 2011 17:16


bobi_diesel написа:А свещите?

свещите са здрави


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: при студено палене двигателя заработва като на 3 цилиндара

Мнениеот ventotdi » Пон 28 фев 2011 8:54


Ивчо, как замери свещите ? Извади ги и никви мултицети ... направо на акумулатора и щом са здрави поне виж имаш ли лениви ! Пиши за развитие



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 35 госта