Избор на Голф 3 ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот cancro » Чет 13 сеп 2012 13:59


Здравейте колеги, с един приятел му търсим Голф 3 ТДИ.Обаче разбрахме че има 2 двигателя с по 90кс:
1Z 202 Нм/1900 об/м 93-96г.
AHU 210 Нм/1900 об/м 96-97г.
Разликата е единствено в ускорението и искам да ви попитам кой е по добър от тези 2та.Нека колегите, които са карали с такъв двигател да споделят мнение кой е по здрав, икономичен и тн...

Последна промяна от cancro на Чет 13 сеп 2012 15:38, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот w_smith » Чет 13 сеп 2012 14:06


Данните ти не са верни. Ахуто е по-новия от двата. Показателите са еднакви.


Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот cancro » Чет 13 сеп 2012 15:21


Данните ги проверих в Уикипедия, вижте таблицата ето и :link който потвърждава.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 13 сеп 2012 15:48


Който и да избере няма да сбърка.


matres
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот matres » Чет 13 сеп 2012 16:33


само да кажа че има 1Z 97 година моя е голф 3 90 коня 1Z 97 година ;) иначе съм много доволен от дъртака варви си и е евтин за подръжка


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот samo_pechka » Чет 13 сеп 2012 16:39


Избери тоя , който е без ръжда !


Потребителски аватар
dishata
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
Автомобил: SEAT IBIZA
Двигател: AHU
Местоположение: Лом

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот dishata » Чет 13 сеп 2012 18:48


Избери тоя , който е без ръжда :да:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот Zinoto » Чет 13 сеп 2012 23:14


samo_pechka написа:Избери тоя , който е без ръжда !

Че то има ли такъв mhihi даже и тези от Италия са с ръжда, пък и на тези години... Преди 4 години бях написъл тук в една тема за голф 3, че е най-несполучливия модел на Фолксваген и целия форум се дигна срешу мен. Когато фактите говорят обаче... признават си за резила и производителите. Виж голф 4 е друга работа и моя съвет е да се напъне с още 1000 - 1500 лева и да търси четворка колегата.

Последна промяна от Zinoto на Пет 14 сеп 2012 10:22, променено общо 1 път.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот red.devilll » Чет 13 сеп 2012 23:42


Zinoto написа:
samo_pechka написа:Избери тоя , който е без ръжда !

Че то има ли такъв mhihi даже и тези от Италия са с ръжда, пък и на тези години... Преди 4 години бях написъл тук в една тема за голф 3, че е най-несполучливия модел на Фолксваген и целия форум се дигна срешу мен. Когато фактите говорят обаче... признават си за резила и производителите. Виж голф 4 е друга работа и моя съвет е да се напъне с 1000 - 1500 лева и да търси четворка колегата.

Аз мога да покажа снимки на 4 тройки(талянки),които нямат никаква ръжда.Нито отдолу,нито по прагове вежди,калници,за разлика от моята 4-ка(германка),която и бяха избили предните калници долу до прага.
Има значение от къде е колата.До сега съм сменил 4 коли и само тази е Гермака и никога повече няма да си купя такава.Не може кола на 10 години да има ръжда ,а другите като ги продавах бяха на по 14-15 години и то както казват всички италиански кошници(Всичките бяха италианки и то и марката им беше такава даже),но на нито една не бях виждал и не знаех даже какво е ръжда,за разлика от тази прехвалена германка :banghead:


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот I4o_naskov » Пет 14 сеп 2012 7:37


И моята предишна кола беше от Италия и нямаше никаква ръжда,сега колата ми е от Авсрия и също е запазена без ръжда,но честно казано Италиянка не бих си купил пак защото съм чел доста хора да се оплакват от подръжката им влючително и аз :не: така че по скоро зависи от конкретния автомобил дали е читав било то от Италия Германия или Авсрия :beer
Взимай смело 1Z колкото по нова година по добре,аз карам Сеат 97 и съм много доволен от към разход и подръжка :да:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот samo_pechka » Пет 14 сеп 2012 8:43


Нали уж след 96 г., тройките били по–добри ,откъм тема ръжда :banghead: И пак съм виждал по някои тук–там (германки) :banghead: как го е наяла. От Италия, колите в това отношение , са в по–добра позиция ( не само за Голф 3).


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот Zinoto » Пет 14 сеп 2012 10:31


I4o_naskov написа:И моята предишна кола беше от Италия и нямаше никаква ръжда,сега колата ми е от Авсрия и също е запазена без ръжда,но честно казано Италиянка не бих си купил пак защото съм чел доста хора да се оплакват от подръжката им влючително и аз :не: така че по скоро зависи от конкретния автомобил дали е читав било то от Италия Германия или Авсрия :beer
Взимай смело 1Z колкото по нова година по добре,аз карам Сеат 97 и съм много доволен от към разход и подръжка :да:

Всичко е до късмет, имал съм кола от Италия, купена тука от Горубляне!!! От северна Италия беше, много запазена, личеше си, че е гледана, на 7 години, на реални километри. Това за дизел особено е много рядко срещано, имам и един познат с такава кола от Италия. В Австрия и Германия е почти невъзможно да попаднеш на такава кола, по-скъпи са читавите там и обикновено са на повече километри. Колите карани само в България също имат ръжда, особено тези от северна и планинските райони.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот juve » Пет 14 сеп 2012 10:59


там и обикновено са на повече километри.

Това добре, ама ако е от някой "истински" германец, дето я е подържал както си пише в техните дебели книги.... е по добре...защото аз лично присъствах на велика гледка - един италианец, казва се Чиро, беше ударил картера една много лачена Алфа на къра около Пазарджик и дойде без масло, лампата му светнала, ама според него за 10-20 километра не било фатално :screwy ..може и да не беше, ама на сутринта нищо не можеше да превърти коляновия вал и те така.... Идеята ми беше , че мърляч може да загроби перфектната кола за отрицателно време, а друга да навърти милион в добри ръце... :012: кой какъвто му бил късмета :deal


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот Zinoto » Пет 14 сеп 2012 11:06


Мърлячи има и в Италия и в Германия, виждал съм и в Австрия. Те стигат само турците и арабите, колко коли минават през техните ръце. Гледаните коли са по-скъпи от тук и се подминават и от търговците. Затова писах, че е на късмет, повечето коли вече нямат проблем с ръждата, но все пак... лютата зима износва повече и мотора.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот juve » Пет 14 сеп 2012 11:17


Zinoto написа:Мърлячи има и в Италия и в Германия, виждал съм и в Австрия. Те стигат само турците и арабите, колко коли минават през техните ръце. Гледаните коли са по-скъпи от тук и се подминават и от търговците. Затова писах, че е на късмет, повечето коли вече нямат проблем с ръждата, но все пак... лютата зима износва повече и мотора.

Прав си, идеята беше за късмета... както и версията ( някога) че средностатистическият германец задължително си кара колата в сервиз, за да му сменят маслото и консумативите по "документи" а средностатистическият италианец никога не си сменя маслото, защото "то като доливаш то си е смяна все пак " mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта