Здравейте колеги, с един приятел му търсим Голф 3 ТДИ.Обаче разбрахме че има 2 двигателя с по 90кс:
1Z 202 Нм/1900 об/м 93-96г.
AHU 210 Нм/1900 об/м 96-97г.
Разликата е единствено в ускорението и искам да ви попитам кой е по добър от тези 2та.Нека колегите, които са карали с такъв двигател да споделят мнение кой е по здрав, икономичен и тн...



Избор на Голф 3 ТДИ
- cancro
- Мнения: 148
- Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
- Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Избор на Голф 3 ТДИ
Последна промяна от cancro на Чет 13 сеп 2012 15:38, променено общо 2 пъти.
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на Голф 3 ТДИ
Данните ти не са верни. Ахуто е по-новия от двата. Показателите са еднакви.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Избор на Голф 3 ТДИ
Който и да избере няма да сбърка.
Re: Избор на Голф 3 ТДИ
само да кажа че има 1Z 97 година моя е голф 3 90 коня 1Z 97 година
иначе съм много доволен от дъртака варви си и е евтин за подръжка

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Избор на Голф 3 ТДИ
Избери тоя , който е без ръжда !
- dishata
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
- Автомобил: SEAT IBIZA
- Двигател: AHU
- Местоположение: Лом
Re: Избор на Голф 3 ТДИ
Избери тоя , който е без ръжда 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Избор на Голф 3 ТДИ
samo_pechka написа:Избери тоя , който е без ръжда !
Че то има ли такъв

Последна промяна от Zinoto на Пет 14 сеп 2012 10:22, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на Голф 3 ТДИ
Zinoto написа:samo_pechka написа:Избери тоя , който е без ръжда !
Че то има ли такъвдаже и тези от Италия са с ръжда, пък и на тези години... Преди 4 години бях написъл тук в една тема за голф 3, че е най-несполучливия модел на Фолксваген и целия форум се дигна срешу мен. Когато фактите говорят обаче... признават си за резила и производителите. Виж голф 4 е друга работа и моя съвет е да се напъне с 1000 - 1500 лева и да търси четворка колегата.
Аз мога да покажа снимки на 4 тройки(талянки),които нямат никаква ръжда.Нито отдолу,нито по прагове вежди,калници,за разлика от моята 4-ка(германка),която и бяха избили предните калници долу до прага.
Има значение от къде е колата.До сега съм сменил 4 коли и само тази е Гермака и никога повече няма да си купя такава.Не може кола на 10 години да има ръжда ,а другите като ги продавах бяха на по 14-15 години и то както казват всички италиански кошници(Всичките бяха италианки и то и марката им беше такава даже),но на нито една не бях виждал и не знаех даже какво е ръжда,за разлика от тази прехвалена германка

- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Избор на Голф 3 ТДИ
И моята предишна кола беше от Италия и нямаше никаква ръжда,сега колата ми е от Авсрия и също е запазена без ръжда,но честно казано Италиянка не бих си купил пак защото съм чел доста хора да се оплакват от подръжката им влючително и аз
така че по скоро зависи от конкретния автомобил дали е читав било то от Италия Германия или Авсрия 
Взимай смело 1Z колкото по нова година по добре,аз карам Сеат 97 и съм много доволен от към разход и подръжка


Взимай смело 1Z колкото по нова година по добре,аз карам Сеат 97 и съм много доволен от към разход и подръжка

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Избор на Голф 3 ТДИ
Нали уж след 96 г., тройките били по–добри ,откъм тема ръжда
И пак съм виждал по някои тук–там (германки)
как го е наяла. От Италия, колите в това отношение , са в по–добра позиция ( не само за Голф 3).


-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Избор на Голф 3 ТДИ
I4o_naskov написа:И моята предишна кола беше от Италия и нямаше никаква ръжда,сега колата ми е от Авсрия и също е запазена без ръжда,но честно казано Италиянка не бих си купил пак защото съм чел доста хора да се оплакват от подръжката им влючително и азтака че по скоро зависи от конкретния автомобил дали е читав било то от Италия Германия или Авсрия
Взимай смело 1Z колкото по нова година по добре,аз карам Сеат 97 и съм много доволен от към разход и подръжка
Всичко е до късмет, имал съм кола от Италия, купена тука от Горубляне!!! От северна Италия беше, много запазена, личеше си, че е гледана, на 7 години, на реални километри. Това за дизел особено е много рядко срещано, имам и един познат с такава кола от Италия. В Австрия и Германия е почти невъзможно да попаднеш на такава кола, по-скъпи са читавите там и обикновено са на повече километри. Колите карани само в България също имат ръжда, особено тези от северна и планинските райони.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на Голф 3 ТДИ
там и обикновено са на повече километри.
Това добре, ама ако е от някой "истински" германец, дето я е подържал както си пише в техните дебели книги.... е по добре...защото аз лично присъствах на велика гледка - един италианец, казва се Чиро, беше ударил картера една много лачена Алфа на къра около Пазарджик и дойде без масло, лампата му светнала, ама според него за 10-20 километра не било фатално



-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Избор на Голф 3 ТДИ
Мърлячи има и в Италия и в Германия, виждал съм и в Австрия. Те стигат само турците и арабите, колко коли минават през техните ръце. Гледаните коли са по-скъпи от тук и се подминават и от търговците. Затова писах, че е на късмет, повечето коли вече нямат проблем с ръждата, но все пак... лютата зима износва повече и мотора.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на Голф 3 ТДИ
Zinoto написа:Мърлячи има и в Италия и в Германия, виждал съм и в Австрия. Те стигат само турците и арабите, колко коли минават през техните ръце. Гледаните коли са по-скъпи от тук и се подминават и от търговците. Затова писах, че е на късмет, повечето коли вече нямат проблем с ръждата, но все пак... лютата зима износва повече и мотора.
Прав си, идеята беше за късмета... както и версията ( някога) че средностатистическият германец задължително си кара колата в сервиз, за да му сменят маслото и консумативите по "документи" а средностатистическият италианец никога не си сменя маслото, защото "то като доливаш то си е смяна все пак "

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Tipsy и 41 госта