Голф 4 ,,налягане на турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
niks25
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 28 окт 2009 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Голф 4 ,,налягане на турбо

Мнениеот niks25 » Пон 07 мар 2011 13:50


Искам да попитам,,като закача колата на ваг ком,и дам на 11 канал кадето е налягането на турбото искано и реално ми е горедоло еднаво,,максимум 1980-1908мбар,,,та да попитам ако чрез вилката надуя турбото реалното налягане да е по високо ште му стане ли нешто,,например исканото да си е пак 1980 а реалното да го направя на 2200,,и колко е допостимото,,които знае да пише,,мерси предварително




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 ,,налягане на турбо

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 мар 2011 14:23


Като за начало пиши какъв е мотора.Барането на вилката е доказано лош метод на фона ,че вече можеш да смениш софта под път и над път.


niks25
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 28 окт 2009 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 4 ,,налягане на турбо

Мнениеот niks25 » Пон 07 мар 2011 14:50


Rabbit_TDI написа:Като за начало пиши какъв е мотора.Барането на вилката е доказано лош метод на фона ,че вече можеш да смениш софта под път и над път.

1.9 тди просто като купих колата и беше базикана вилката и сега нз колко да я правя


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Голф 4 ,,налягане на турбо

Мнениеот Peteff » Пон 07 мар 2011 17:07


щом исканото ти е колкото реалното - не го пипай . ако си мислиш че като увеличиш налягането от акукатора ще вдигнеш конете си в голяма заблуда . дори и това да стане е по скоро да си строшиш мотора от колкото да се наслаждаваш на по голяма мощност . ако все пак направиш процедурата колата вероятно ще ти влиза в сервизен режим . ако целта ти е именно увеличаване на мощността направи и един чип тунинг - ще ти излезе по евтино отколкото евентуален ремонт след механичните действия които мислиш да извършиш чрез акутатора.


niks25
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 28 окт 2009 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 4 ,,налягане на турбо

Мнениеот niks25 » Пон 07 мар 2011 20:37


Peteff написа:щом исканото ти е колкото реалното - не го пипай . ако си мислиш че като увеличиш налягането от акукатора ще вдигнеш конете си в голяма заблуда . дори и това да стане е по скоро да си строшиш мотора от колкото да се наслаждаваш на по голяма мощност . ако все пак направиш процедурата колата вероятно ще ти влиза в сервизен режим . ако целта ти е именно увеличаване на мощността направи и един чип тунинг - ще ти излезе по евтино отколкото евентуален ремонт след механичните действия които мислиш да извършиш чрез акутатора.

mersi mn



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 36 госта