Двигател 1.9 тди - 131 к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Двигател 1.9 тди - 131 к.с.

Мнениеот TDI-RS » Пет 01 сеп 2006 18:40


Здравейте колеги,
На път съм да се сдобия с VW Golf с двигател 1.9 тди - 131 к.с. и да стана съвсем реален член на клуба.
Моля кажете ми какво трябва да знам за този двигател.
Досега съм карал само бензинови автомобили и то от друга марка.
Имате ли наблюдения както от разхода, така и от подробностите около самият автомобил.

Ще съм благодарен да споделите впечатленията и опита си!

P.S. съжалявам, ако темата се повтаря




Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пет 01 сеп 2006 19:26


колега-огледай колата и мотора-ако са читави---никога няма да съжаляваш.TDI си е класа,бяга повече от бензин,а гори по-малко.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пет 01 сеп 2006 20:00


има нещо вярно...
че вървят прилично, вървят
че тди вече е символ и класа - така си е, аз и затова скачам на този вариант

затова ме интересува какви са спецификите на този двигател и на самият автомобил - все пак вие карате тази марка сигурно от доста време


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 01 сеп 2006 22:55


поздрави за избора,но за кои тип мотор говориш преди 2000г или след?


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Съб 02 сеп 2006 1:25


niks76 написа:поздрави за избора,но за кои тип мотор говориш преди 2000г или след?


много ми е интересно да споделите от практиката как се отразява оптимизирането на характеристиките / чиптунинг / върху тди относно мощността и разхода. принципно знам, че особено върху тди този ефект е доста приятен, но нека споделят тези, които наистина имат реални впечатления.

пак казвам, досега доста години карах само бензинови коли и сега съм леко босичък на тема фолксваген и особено дизел :oops:

Последна промяна от TDI-RS на Пет 29 юни 2007 13:17, променено общо 1 път.


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Съб 02 сеп 2006 20:02


На този мотор ако се сложи чип направо ще останеш изумен.В тунинг раздела има една тема чиптунинг разгледай я.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Съб 02 сеп 2006 20:11


Аз съм с ТДИ 131 коня ASZ само че на Ауди но мотора е еднакъв и при Фоклсваген.
Ако има нещо читаво ВЗЕМАЙ няма да съжаляваш. Аз от ТДИ вече не слизам.

Аз преди това имах пасат пак ТДИ но 110 коня и разликата в ускорението е голяма. Разхода на сегашния ми двигател е : извънградско до 150 км/ч -5,5 -6; градско 7 ; магистрала 180-200 км/ч 7-8 литра. Двигателя е супер еластичен а особенно на моето купе в движение на трета натискам педала на газта до дупка и гумете превъртат. Дори бях пуснал тема че съм готов да се дърпам с ГТИ ама така и не го реализирах (но все още искам). Ускорение от 0-100 прави за 8,2 сек.
Не е маловажно че този двигател е по добре обезшумен в ниските обороти от предишното ТДИ и вибрации няма никакви.
Относно чипа, ако си вземеш този тип двигател, най вероятно сам ще видиш че няма смисъл. Той и така си върви. А ако сложиш разхода ще си е същия а колата ще има с 0,2 секунди по добро ускорение до 100 и по-висока максимална скорост с 5 до 10 км. С по- мощен чип който да ти докара мощността над 150 коня рискуваш да счупиш двигателя.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 02 сеп 2006 23:07


в слу4ая говорим за малък дизелов изтребител;наслука с покупката


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 02 сеп 2006 23:18


и аз съм на сищото мнение като останалите.
Има едно правило при дизелите което ми се е запечатъло в главата, няма човек който веднъж да е бил собственик на дизел и след това да си купи бензин....просто с ТДИ толко се подобриха нещата че сега само има хора които от бензин скачат на дизел. Оправдавам единствено хора с турбобензинови коли ма това е друга бира която малко хора я пият. Аз едно време се влюбих в Едно голфче 2 чист дизел (със тогавашни бензини до 1.4 мотор нямаше кой да ме дръпне) и от тогава друго не искам да виждам. А 131 коня са си супер много (та прословутия ГТИ КR си е 139). Взимай и не му се чуди...само гледай да е вред, че аз ядох дебелия със кофти ТДИ (сеги всичко е ОК).

Успех


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 03 сеп 2006 0:56


В заключение:Г4 ТДИ 131 к.с.(ПД)- е на крачка от перфектния автомобил върви ама не гори :lol:
За чептунинга: може да усетиш голяма разлика понеже колата е с турбина и особено ако е направено както трябва.Както казаха колегите обаче като вземеш колата ще разбереш че няма смисъл,но все пак доброто е че си оставяш вратичка ако 130те коня ти омръзнат :wink: Лично мое мнение че дизел+чип е малко безмислена комбенация.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Нед 03 сеп 2006 1:30


Brezel написа:и аз съм на сищото мнение като останалите.
Има едно правило при дизелите което ми се е запечатъло в главата, няма човек който веднъж да е бил собственик на дизел и след това да си купи бензин....просто с ТДИ толко се подобриха нещата че сега само има хора които от бензин скачат на дизел. Оправдавам единствено хора с турбобензинови коли ма това е друга бира която малко хора я пият...


пичове, благодаря за мненията, ценни са ми
а ти си много прав колега за тди - тата
аз в момента "пия от тази бира" и хем е мноооооооооого сладка, хем горчи мамка му и бензин на над 2 лв./лит.
за това искам да имам под ръка и един дизеляк, който все пак да върви що - годе прилично!
Чипът е на 100%, просто няма как! но.... има време ....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 03 сеп 2006 19:17


Ще видиш че дизеляка не върви що годе а хвърчи.При едни и същи коне дизела е с огроомен въртящ момент,а той дава основното удоволствие от шофирането и лепенето по седалката.


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Сря 06 сеп 2006 10:41


аз карам, 1.9ТДИ,'97 АФН,а ти говориш за след 2000-та!Брато,взимай ще се шашнеш от КЕФ!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 06 сеп 2006 10:58


stanimir написа:аз карам, 1.9ТДИ,'97 АФН,а ти говориш за след 2000-та!Брато,взимай ще се шашнеш от КЕФ!


Така като чета постовете на човека не е карал някакви баракуди така че с ускорение няма да го шашнем,но поне няма да остане недоволен от "печката" :wink:


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пет 08 сеп 2006 22:37


скочих в кюпа - голф 4 - 1.9 тди - 131 коня...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта