изгоряла помпа дюза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mtonchev
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

изгоряла помпа дюза

Мнениеот mtonchev » Нед 10 апр 2011 17:30


Здравейте,
Става въпрос за Пасат Б6, 2.0 помпа дюза. Преди една седмица потеглих сутринта за работа, колата измина 20 метра и угасна. Запалих я пак, но ми даде аларма на таблото, че оборотите не са ОК и действително двигателят издаваше странни звуци и стрелката на оборотомера подскачаше над 1000об./мин. Изгасих двигателя и повече не успях да запаля. Следва репатрак, сервиза на Порше и 1700лв за нова помпа дюза и кабели. Оказа се, че дюзата е на Сименс. Ако беше на Бош - ремонтират ги за около 300лв. Автомобилът излезе от гаранция преди 4 месеца и е на 98000км.
Имал ли е някой подобен проблем с Октавия или Фабия? След като поразпитах, разбрах, че това е често срещан проблем при този Пасат. Това, което всъщност ме изненадва най-много е, че Фолксваген не са изтеглили автомобилите с такива дюзи за подмяна.
Не искам да си представям какво би станало, ако в този момент изпреварвах или пък съм в лявата лента на магистралата в колона.....
Всъщност въпросът, който имам е - има ли някаква защита срещу такъв инцидент - автомобилът да угасне по време на движение? Според вас възможно ли е, ако Фолксваген имат такъв повтарящ се проблем да си затварят очите и да не предприемат нищо по въпроса? Дори и в България мисля, че има достатъчно на брой автомобили с такива двигатели по пътищата.




Потребителски аватар
Golf6000
Мнения: 286
Регистриран на: Чет 08 апр 2010 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: изгоряла помпа дюза

Мнениеот Golf6000 » Нед 10 апр 2011 17:54


mtonchev написа:Здравейте,
Става въпрос за Пасат Б6, 2.0 помпа дюза. Преди една седмица потеглих сутринта за работа, колата измина 20 метра и угасна. Запалих я пак, но ми даде аларма на таблото, че оборотите не са ОК и действително двигателят издаваше странни звуци и стрелката на оборотомера подскачаше над 1000об./мин. Изгасих двигателя и повече не успях да запаля. Следва репатрак, сервиза на Порше и 1700лв за нова помпа дюза и кабели. Оказа се, че дюзата е на Сименс. Ако беше на Бош - ремонтират ги за около 300лв. Автомобилът излезе от гаранция преди 4 месеца и е на 98000км.
Имал ли е някой подобен проблем с Октавия или Фабия? След като поразпитах, разбрах, че това е често срещан проблем при този Пасат. Това, което всъщност ме изненадва най-много е, че Фолксваген не са изтеглили автомобилите с такива дюзи за подмяна.
Не искам да си представям какво би станало, ако в този момент изпреварвах или пък съм в лявата лента на магистралата в колона.....
Всъщност въпросът, който имам е - има ли някаква защита срещу такъв инцидент - автомобилът да угасне по време на движение? Според вас възможно ли е, ако Фолксваген имат такъв повтарящ се проблем да си затварят очите и да не предприемат нищо по въпроса? Дори и в България мисля, че има достатъчно на брой автомобили с такива двигатели по пътищата.

за това си вземи бензин е повече гори от дизела не казвам че и бензините не се развалят но са с по евтина подръжка и по малко вероятно да те остай на пътя имам приятели с дизелаци се седът по пътищата и с тия електроники и авариини режими направо ужас :screwy


Потребителски аватар
mircho82
Мнения: 378
Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
Автомобил: Golf IV TDI GTI
Двигател: ARL 2001
Местоположение: Плевен

Re: изгоряла помпа дюза

Мнениеот mircho82 » Нед 10 апр 2011 17:57


Хмм, и аз бях изпаднал в такава дилема. Защото общо взето тези мотори помпа дюза от това страдат. Ако не е това пък ще е нещо по електрониката и недай си боже да тръгнеш извън страната и да се случи нещо такова scare . При мен също се беше получило така при 1,9PD, добре, че бях в града. Започна да тресе и ми светеше лампата за ESP-то на таблото. Заведох я гасейки веднага в сервиза и ми казаха, че била зацапана.Незнам моите дали са Bosch, но хубаво е да знаем при една диагностика примерно, дали може да се предотврати нещо такова преди предприемане на дълаг път.
Допълвам темата на колегата и ще я следя с интерес..... :screwy


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4710
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: изгоряла помпа дюза

Мнениеот tdi fen » Нед 10 апр 2011 17:58




Потребителски аватар
mtonchev
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: изгоряла помпа дюза

Мнениеот mtonchev » Нед 10 апр 2011 21:36


Мерси на тдифен :wink:
Прехвърлих се на другата тема.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта