



joromnt написа:Като ти се появят напомнянията за сервиз и масло, ще идеш да ги махнат с VAG-KOM. Не е болка за умиране и таблото да сменищ, но трябва подходящо табло, преобучаване на ключовете, пригаждане на километрите.... Някой ги отварят с цел ремонт, но е спорен успеха.
Andonov написа:При смяна на таблото няма да запалиш. Ще трябва да се обучи новото с твоя ключ.
illy написа:joromnt написа:Като ти се появят напомнянията за сервиз и масло, ще идеш да ги махнат с VAG-KOM. Не е болка за умиране и таблото да сменищ, но трябва подходящо табло, преобучаване на ключовете, пригаждане на километрите.... Някой ги отварят с цел ремонт, но е спорен успеха.
защо,пък пригаждане на клучовете,то контакта сие същия,мерси все пак,,,,57 преглеждания 1 отговор
illy написа:имам 1 проблем с таблото на голфа,не мога да нулирам навартяните км до момента,копчето за тази работа не работи някой имал лие такъв проблем,ако има начин някой който сее сблъсквал с това да обясни как даго оправя,само неми е ясно как ще истривам INSPservice и OILservice,като се появат,,дали ще трябва ново табло,и може ли дасе смени без да има проблеми и какви могат да бъдат,,,помогнете моляви
![]()
![]()
Dorian написа:При мен за да зануля трябва да натисна и да завъртя надясно![]()
Благодаря на колегата по-горе за обясненето как се отремонтира
koceto1122 написа:illy написа:имам 1 проблем с таблото на голфа,не мога да нулирам навартяните км до момента,копчето за тази работа не работи някой имал лие такъв проблем,ако има начин някой който сее сблъсквал с това да обясни как даго оправя,само неми е ясно как ще истривам INSPservice и OILservice,като се появат,,дали ще трябва ново табло,и може ли дасе смени без да има проблеми и какви могат да бъдат,,,помогнете моляви
![]()
![]()
Нищо недей да сменяш отвори си таблото махни стъклото(пласмасата) и издърпай черното копче с което зануляваш километрите най-вероятно е счупена пластинката която натиска микроклчтето (внимавай да не изгубиш евентулното отчупено парченце) понеже е пласмасова леписе със капчица каниколит или подобно лепило ако е нужно я подсилваш малко със някакво парченце пласпаса примерно от пласмасова виличка и ти се решава проблема за целта ще ти трябва някаква пинсета , че там е малко тегаво положеието малко е мястото.
Това съм го правил на два пъти вече и на старата ми четворка и на сегашната ми най лесно можеш да разбереш дали е счупено като го натиснеш се заплушаи дали чатка най-вероятно няма да чатне.
Успех
Поздрави
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта