Здравейте,
Забелязах, че като е студен пасата пуши синкаво...дали си въобразявам или наистина има проблем?
П.С. Мисля, че бута масло също.



VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек
Ако е само на първо палене сутрин вероятно гумички на клапаните ако и после пуши синкаво турбина или сегменти.
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек
Аз залагам на свещи.
Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек
Виж си и центровката на помпата ако освен синкавия пушек има и характерна миризма на "Икарус".
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек
the_tupan написа:Виж си и центровката на помпата ако освен синкавия пушек има и характерна миризма на "Икарус".
Подкрепям колегата напълно след малко предварение на помпата колата ми която е със същия мотор спря да пуши и да мирише на автогара

Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек
Проблема може да е от
- времето на впръскване
- инжекторите
- ЕГР
- повредена помпа за високо налягане(не ми се вярва и на мен, ама го пише)
- повреда в управлението на дюзите
- времето на впръскване
- инжекторите
- ЕГР
- повредена помпа за високо налягане(не ми се вярва и на мен, ама го пише)
- повреда в управлението на дюзите
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек
Абе пичове човека говори за синкав пушек не за бял или автогара
Синкавия пушек е от изгаряне на масло това е сигурно а вече от къде влиза това масло в цилиндъра има няколко варианта.

Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек
fox_vt написа:Абе пичове човека говори за синкав пушек не за бял или автогараСинкавия пушек е от изгаряне на масло това е сигурно а вече от къде влиза това масло в цилиндъра има няколко варианта.
Това го дават за двата вида пушек.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек




- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек
fox_vt написа::D Те хубаво го дават но обясни ми как ще накараш нафтата да гори и да отделя син пушек![]()
,още повече че човека е казал че май бута масло.Иначе за негово успокоение (дали) да закачи на ваг кома и да види предварението,дюзите,ЕГР,разпръсквачите и въобще всичко което не е свързано с масло,и ако не се оправи да се насочи към малко вероятното-да гори масло
От личен опит моя автомобил със същия мотор пушеше синьо при палене сутринта и миришеше на нафта и то първите няколко минути след това всичко си беше наред.Може би е трябвало да му направя основен ремонт ,а не диагностика и коригиране на предварението. Месец МАЙ отдавна мина.Ако му гори масло трябва да пуши и когато загрее ,а колегата не е споменал за такъв проблем.Никой не спомена и за какъв разход на масло става въпрос.Някой изпадат в паника като им е изгори 200 мл за 5000км.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек
Имах същия проблем.Колата не ускоряваше добре и пушеше прозрачен синкав пушек докато работи на място.След щателна диагностика на място и в движение се оказа дебитомера
Сега съм с нов и пушек дори и лек няма
Та да уточня 2.5 ТДИ Т4


- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек
колега .....
малко кофти ...
ама май турбината е сдала багажа , по добре я виж на майстор --> синкав пушек + разход на масло = 80% турбина.
Аз бях по същия начаин , смених турбото и проблема се оправи и при мен беше така някъде разход 400-500 гр. на около 1500 км. и синкав пушек моята е 1,9 ТДИ - ПД
Дано не е това , но много ми прилича на него.....
Виж турбината за луфтове и дали пренадува. Но закачи колата на лап-топ и я карай , тогава избива всичко което не е наред. На място може да не личи въобще.
малко кофти ...
ама май турбината е сдала багажа , по добре я виж на майстор --> синкав пушек + разход на масло = 80% турбина.
Аз бях по същия начаин , смених турбото и проблема се оправи и при мен беше така някъде разход 400-500 гр. на около 1500 км. и синкав пушек моята е 1,9 ТДИ - ПД
Дано не е това , но много ми прилича на него.....
Виж турбината за луфтове и дали пренадува. Но закачи колата на лап-топ и я карай , тогава избива всичко което не е наред. На място може да не личи въобще.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 01 авг 2010 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе, България
- Контакти:
Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек
Здравейте колеги.
Проблема не е нито в помпата, нито в турбината.
И двете са си изрядни.
Това, което ме съмнява е (със сигурност гарнитурата на капака) и най-вероятни сегменти/маслообирачи.
Маслото си гори 0.5/1000 без да се замисли ( 10/40 Granville semisynthetic ).
Синкавия пушек се оказа от свещите, тъй като 3 от тях не работеха изобщо - след смяна на лулата, която ги храни спря да пуши дори, когато е студена.
Сега при рязко подаване на газ излиза лек синкав пушек, но това е защото бута масло отнякъде...и все още не знам откъде, пък и не съм отварял мотора да го преслушам.
Засега ще доливам, пък като се видя и аз с някой лев за колата ще му мисля.
Благодаря ви за отговорите.
Проблема не е нито в помпата, нито в турбината.
И двете са си изрядни.
Това, което ме съмнява е (със сигурност гарнитурата на капака) и най-вероятни сегменти/маслообирачи.
Маслото си гори 0.5/1000 без да се замисли ( 10/40 Granville semisynthetic ).
Синкавия пушек се оказа от свещите, тъй като 3 от тях не работеха изобщо - след смяна на лулата, която ги храни спря да пуши дори, когато е студена.
Сега при рязко подаване на газ излиза лек синкав пушек, но това е защото бута масло отнякъде...и все още не знам откъде, пък и не съм отварял мотора да го преслушам.
Засега ще доливам, пък като се видя и аз с някой лев за колата ще му мисля.
Благодаря ви за отговорите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта