VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
promind
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 01 авг 2010 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе, България
Контакти:

VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек

Мнениеот promind » Вто 12 окт 2010 7:20


Здравейте,
Забелязах, че като е студен пасата пуши синкаво...дали си въобразявам или наистина има проблем?
П.С. Мисля, че бута масло също.




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек

Мнениеот fox_vt » Сря 13 окт 2010 21:32


Ако е само на първо палене сутрин вероятно гумички на клапаните ако и после пуши синкаво турбина или сегменти.


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек

Мнениеот SoManyRetards » Чет 14 окт 2010 10:26


Аз залагам на свещи.


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек

Мнениеот the_tupan » Пет 15 окт 2010 6:26


Виж си и центровката на помпата ако освен синкавия пушек има и характерна миризма на "Икарус".


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек

Мнениеот krasio00o » Нед 17 окт 2010 19:07


the_tupan написа:Виж си и центровката на помпата ако освен синкавия пушек има и характерна миризма на "Икарус".


Подкрепям колегата напълно след малко предварение на помпата колата ми която е със същия мотор спря да пуши и да мирише на автогара :)


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек

Мнениеот velinsl » Нед 17 окт 2010 20:59


Проблема може да е от
- времето на впръскване
- инжекторите
- ЕГР
- повредена помпа за високо налягане(не ми се вярва и на мен, ама го пише)
- повреда в управлението на дюзите


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек

Мнениеот fox_vt » Пон 18 окт 2010 11:40


Абе пичове човека говори за синкав пушек не за бял или автогара :idea: Синкавия пушек е от изгаряне на масло това е сигурно а вече от къде влиза това масло в цилиндъра има няколко варианта.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек

Мнениеот velinsl » Пон 18 окт 2010 11:56


fox_vt написа:Абе пичове човека говори за синкав пушек не за бял или автогара :idea: Синкавия пушек е от изгаряне на масло това е сигурно а вече от къде влиза това масло в цилиндъра има няколко варианта.


Това го дават за двата вида пушек.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек

Мнениеот fox_vt » Пон 18 окт 2010 19:20


:D Те хубаво го дават но обясни ми как ще накараш нафтата да гори и да отделя син пушек mhihi mhihi ,още повече че човека е казал че май бута масло.Иначе за негово успокоение (дали) да закачи на ваг кома и да види предварението,дюзите,ЕГР,разпръсквачите и въобще всичко което не е свързано с масло,и ако не се оправи да се насочи към малко вероятното-да гори масло :applause:


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек

Мнениеот krasio00o » Вто 19 окт 2010 11:12


fox_vt написа::D Те хубаво го дават но обясни ми как ще накараш нафтата да гори и да отделя син пушек mhihi mhihi ,още повече че човека е казал че май бута масло.Иначе за негово успокоение (дали) да закачи на ваг кома и да види предварението,дюзите,ЕГР,разпръсквачите и въобще всичко което не е свързано с масло,и ако не се оправи да се насочи към малко вероятното-да гори масло :applause:


От личен опит моя автомобил със същия мотор пушеше синьо при палене сутринта и миришеше на нафта и то първите няколко минути след това всичко си беше наред.Може би е трябвало да му направя основен ремонт ,а не диагностика и коригиране на предварението. Месец МАЙ отдавна мина.Ако му гори масло трябва да пуши и когато загрее ,а колегата не е споменал за такъв проблем.Никой не спомена и за какъв разход на масло става въпрос.Някой изпадат в паника като им е изгори 200 мл за 5000км.


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек

Мнениеот DA@KA » Пет 22 окт 2010 8:06


Имах същия проблем.Колата не ускоряваше добре и пушеше прозрачен синкав пушек докато работи на място.След щателна диагностика на място и в движение се оказа дебитомера :banghead: Сега съм с нов и пушек дори и лек няма :beer Та да уточня 2.5 ТДИ Т4


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек

Мнениеот Marto_VN » Пет 22 окт 2010 8:14


колега .....
малко кофти ...
ама май турбината е сдала багажа , по добре я виж на майстор --> синкав пушек + разход на масло = 80% турбина.

Аз бях по същия начаин , смених турбото и проблема се оправи и при мен беше така някъде разход 400-500 гр. на около 1500 км. и синкав пушек моята е 1,9 ТДИ - ПД
Дано не е това , но много ми прилича на него.....

Виж турбината за луфтове и дали пренадува. Но закачи колата на лап-топ и я карай , тогава избива всичко което не е наред. На място може да не личи въобще.


promind
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 01 авг 2010 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе, България
Контакти:

Re: VW Пасат Б4 1.9ТДИ 1Z - синкав пушек

Мнениеот promind » Съб 30 апр 2011 15:24


Здравейте колеги.
Проблема не е нито в помпата, нито в турбината.
И двете са си изрядни.
Това, което ме съмнява е (със сигурност гарнитурата на капака) и най-вероятни сегменти/маслообирачи.
Маслото си гори 0.5/1000 без да се замисли ( 10/40 Granville semisynthetic ).
Синкавия пушек се оказа от свещите, тъй като 3 от тях не работеха изобщо - след смяна на лулата, която ги храни спря да пуши дори, когато е студена.
Сега при рязко подаване на газ излиза лек синкав пушек, но това е защото бута масло отнякъде...и все още не знам откъде, пък и не съм отварял мотора да го преслушам.
Засега ще доливам, пък като се видя и аз с някой лев за колата ще му мисля.
Благодаря ви за отговорите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта