Проблем с 2.5 тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Greddy
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с 2.5 тди

Мнениеот Greddy » Нед 05 юни 2011 19:59


Здравей те колеги надявам се някой да може да ми помогне със следния проблем.
Става въпрос за 2.5 тди 150 АКН автоматик (на ауди а4 ако има значение) та проблема е че леко мотора тресе на празен ход както и в движение, а на около 2000 оборота най-много. Правихме диагностика с ваг-ком
няма грешки, но устновихме горивото което подава помпата е твърде много и променливо както и работата на клапан н75(клати акуатора на турбината на място), но неможем да разберем от какво.Явно двете неща са свързани. Тресенето на мотора е от това но как да се отсрани проблема?
Колата няма чипове и други доработки има постоянен волтаж пали добре непуши върви нормално?
Моля за помощ?




Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Проблем с 2.5 тди

Мнениеот dancing_niki » Нед 05 юни 2011 20:12


Да не е прескочил ремъка на помпата? Или електроника й да се е сбъгясала?


Greddy
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 2.5 тди

Мнениеот Greddy » Нед 05 юни 2011 21:07


A N75 зависим ли е от това


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Проблем с 2.5 тди

Мнениеот ventotdi » Пон 06 юни 2011 5:49


Колега на празен ход колебае ли оборотите .... ?


Greddy
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 2.5 тди

Мнениеот Greddy » Пон 06 юни 2011 7:18


Ами оборотите изглеждат стабилни много леко на баг-ком се вижда с около 20 оборота но иначе не се усеща


powerstar
Мнения: 84
Регистриран на: Пон 10 яну 2011 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с 2.5 тди

Мнениеот powerstar » Пон 06 юни 2011 7:48


Колега да не е правено нещо по мотора или е избягала адаптацията на помпата / предполагам BOSH/


Greddy
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 2.5 тди

Мнениеот Greddy » Пон 06 юни 2011 11:22


Ами нямам представа дали е правено нещо защото я карам малко време а как да видя адаптацията на помпата и дали това е свързано с Н75


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Проблем с 2.5 тди

Мнениеот ventotdi » Пон 06 юни 2011 17:09


Колега,пробвай със здрав Н75 ,ако имаш познат под ръка със същия.Може да става следния филм...щом си играе постоянно тоя клапан дори на празен ход той мести геометрията и следователно турбото надува и разтоварва не управляемо. Има вариант дебитомера да се лъже по потока на въздуха и да колебае оборотите като постоянно прави корекция на милиграмите и да ти лашка мотора !


Greddy
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 2.5 тди

Мнениеот Greddy » Пон 06 юни 2011 17:18


Ами да обаче като откача вакума от клапана продължава да мени милиграмите а в движение колата държи постоянен boost или в това което ми пишеш не важи в движение а как по друг начин мога да проверя дали е здав клапана


Greddy
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 2.5 тди

Мнениеот Greddy » Сря 08 юни 2011 9:23


:roll:


santana1
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 2.5 тди

Мнениеот santana1 » Сря 08 юни 2011 16:14


Не знам защо много хора като пъхнат кабела от китайският си vag-kom си мислят ,че правят диагностика!??? :screwy А всъщност "четат" грешки! mhihi
Има си хора,които си разбират от работата,клубни майстори и други.Използвайте търсачката ,за да ви свършат работа,а не да си разглобите или повредите колите! :012:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с 2.5 тди

Мнениеот ifidik » Сря 08 юни 2011 18:11


виж клапата за гасене и егр дали се движат.


Greddy
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 2.5 тди

Мнениеот Greddy » Сря 08 юни 2011 19:56


Колега santana1 правили сме диагностика с Ventoman който според мен доста си разбира от работата. Но все пак благодаря за компетентното ти мнение по проблема!!!


[b]А как да видя дали се движи ЕГР и въпросната клапа къде се намира въпросната клапа


santana1
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 2.5 тди

Мнениеот santana1 » Чет 09 юни 2011 8:33


Greddy написа:Колега santana1 правили сме диагностика с Ventoman който според мен доста си разбира от работата. Но все пак благодаря за компетентното ти мнение по проблема!!!


[b]А как да видя дали се движи ЕГР и въпросната клапа къде се намира въпросната клапа


Като ти я е гледал Вентоман,що задаваш въпросите си тук ,а не на него!?? mhihi


Greddy
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 2.5 тди

Мнениеот Greddy » Чет 09 юни 2011 9:41


Защото явно и той да реши проблема а ти ако няма какво да пишеш по темата ще те помоля да не я пълниш с тъпите си и ненужни коментари. Които иска и може в този форум винаги е помагал, а овчари като тебе няма сммисъл да се бъркат!!!!! :twisted:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: John Calvin и 39 госта