не върви голф1.9 тди 110коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
illy
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italia

не върви голф1.9 тди 110коня

Мнениеот illy » Сря 15 юни 2011 9:24


здрабейте,колеги имам проблем,имам чувството че колата пак нее както тряя преди седмица не ми вървеше защото имаше спукан маркуч на кулера оправих го и тръгна супер,от вчера насам чувствам че колата от 1800 не дърпа а започва да дърпа след 2000 до 3000 от кво може дае дали нее катализатора на 180 000км е идеи,осезаемо е нещо и липсва,или пък кофти нафта но не вярвам , тук в италиа на дали е по кофти от българската :screwy :screwy :screwy :screwy благодаря предварително.... :bowdown :bowdown :bowdown :обичам ви




Потребителски аватар
HeadshooteR
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: не върви голф1.9 тди 110коня

Мнениеот HeadshooteR » Сря 15 юни 2011 9:57


Започни от въздушния филтър да не би да е за смяна и както каза катализатора :) .


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: не върви голф1.9 тди 110коня

Мнениеот ventotdi » Сря 15 юни 2011 18:06


Направи диагностика и обърни внимание да не ти е муден дебитомера.... EGR затапен ли е ?


Потребителски аватар
valerossi46
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: не върви голф1.9 тди 110коня

Мнениеот valerossi46 » Сря 15 юни 2011 21:45


тези двигатели си набират яко от 2500 об./мин. там им е силата ако преди 2500 оборота натискаш и не усещаш че не дърпа както трябва и след тези обороти се засили имаш турбо дупка или турбо лаг както искаш.Почти няма кола без лаг.Но и катализатора като го махнаш ще диша по свободно колицата.На тези стари даргели катализаторите вече са амин.Махай го аз съм без и си е супер.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: не върви голф1.9 тди 110коня

Мнениеот Golf_Diesel_ » Сря 15 юни 2011 23:14


valerossi46 написа:тези двигатели си набират яко от 2500 об./мин. там им е силата ако преди 2500 оборота натискаш и не усещаш че не дърпа както трябва и след тези обороти се засили имаш турбо дупка или турбо лаг както искаш.Почти няма кола без лаг.Но и катализатора като го махнаш ще диша по свободно колицата.На тези стари даргели катализаторите вече са амин.Махай го аз съм без и си е супер.


ТДИ тръгва да върви от 1800 оборота, а тия които са с турбо с променлива геометрия мисля че тръгват по-от рано.На 2500 оборота започва да надува турбината на предкамерните дизели.


illy
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italia

Re: не върви голф1.9 тди 110коня

Мнениеот illy » Чет 16 юни 2011 9:15


ventotdi написа:Направи диагностика и обърни внимание да не ти е муден дебитомера.... EGR затапен ли е ?

НЕ,егр не е затапен , нищо по колата не ее пипано ,няма никакви промени или чипове но само знам че преди ми почваше да дърпа от 1800 оборота а сега от 2500 тва нее както трябва според мен,не знам за дебитомера,изглежда префектен като нов сие вътре ,филтъра е на 5000км. дебитомера сам го чистил преди 2 месеца но не чее правил проблеми а само защото така и така беше свален за смяна на филтъра и маслото,чистил сам го с спрей за електроника няма начин дае кофти,благодарч все пак :bowdown но проблема остава :screwy нямам начин дая закарам на тест с компиутер,живея на доста отдалечено място от истинския свят :lol: дано данее нещо сериозно , като турбо или дебитомер,но незнам как даги проверя :banghead: тва мие пурва кола дизел несам мноо запознат но определено нещо става от тея 3 дни,никога несам я натискал да отиде на 2500 за да друпне ....... :cry: :cry: :cry: :cry:


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: не върви голф1.9 тди 110коня

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 16 юни 2011 12:33


Най-добре я закарай на диагностика, а на първо време виж тоя маркуч дали ти е стегнат към тръбата на въздушния филтър:
c58472789da4.jpg

Аз го бях махал маркуча и сложих на мястото където влиза във възд.филтър една тапа, но падна след време и се чудих защо колата взе да не върви и турбината надуваше чак на 2500 и то по-слабо.Така че виж дали е стегнат добре маркуча.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: не върви голф1.9 тди 110коня

Мнениеот Zinoto » Чет 16 юни 2011 12:35


Накарай някой да запали, а ти през това време гледай към турбината отгоре през капака и виж дали веднага след като запали лостчето, което върти геометрията ще се смъкне надолу, трябва поне 1 см. да слезе надолу..


illy
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italia

Re: не върви голф1.9 тди 110коня

Мнениеот illy » Чет 16 юни 2011 16:17


[quote="Zinoto"]Накарай някой да запали, а ти през това време гледай към турбината отгоре през капака и виж дали веднага след като запали лостчето, което върти геометрията ще се смъкне надолу, трябва поне 1 см. да слезе над

здравейте,проверих нещата който ми казахте,но всичко е наред освен в 1 което ме самнява дали нее от него,въпросното лостче на турбото се мести но с сигурност нее колко трябва мисля чее около половин см даже и по малко,и възможно лие тва спичане да се усети от един път смисал,днес е ок а утре нее както трябва като при мен,,,значи,вкарах я до 4500 уборота на 2 предавка и като стигна на 4500 започна да бучи само а не и да върви И НЕ МОЖЕ ДА ОТИДЕ ДО 5000 уборота не знам тва дали е забиване щото незнам как забива дизел и дали е в следствие на тва лостче което несе движи достатъчно на променливата геометрия :screwy ,,,,мисля тия дни дая разглобя и ако напръскам нещата с обезмаслител мога ли да ползвам водоструика за исчистването на турбото и геометрията БЛАГОДАРЯ ВИИИ :обичам ви


ivailo stoianov
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas
Контакти:

Re: не върви голф1.9 тди 110коня

Мнениеот ivailo stoianov » Чет 16 юни 2011 19:01


Ползвай водоструйка внимателно и гледай да не объркаш сглобкато бележи си цялосно турбината и ще литне след това .


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: не върви голф1.9 тди 110коня

Мнениеот Zinoto » Чет 16 юни 2011 19:03


Щом не се движи достатъчно не бързай да разглобяваш нищо, а провери вакуумното мъркуче от клапан N75 горе в дясно се намира с бяла капачка до клапана, който прилича на буренце на турбото. Трябва да държи хубав вакуум като го извадиш от клапана буренце на пръста си като пробваш при запален мотор. Намери нещо желязно и пробвай отгоре да бръкнеш и при угасен мотор да го раздвижиш това лостче на турбото. Пружината трябва да натиска силно, виж дали се усеща скърцане. Мембраната на клапана буренце явно е здрава щом е мръднало до половината, по скоро може да не работи добре клапана N75. Трябва от силата на вакуума лостчето само да слиза до долу, след като го раздвижиш ако почне да слиза покарай и виж разликата и после веднага на магистрала, не на другия ден и поне 50-60 километра със 140-150 с изпреварвания с настъпан до долу педал на газта и си готов.


illy
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italia

Re: не върви голф1.9 тди 110коня

Мнениеот illy » Чет 16 юни 2011 19:17


Zinoto написа:Щом не се движи достатъчно не бързай да разглобяваш нищо, а провери вакуумното мъркуче от клапан N75 горе в дясно се намира с бяла капачка до клапана, който прилича на буренце на турбото. Трябва да държи хубав вакуум като го извадиш от клапана буренце на пръста си като пробваш при запален мотор. Намери нещо желязно и пробвай отгоре да бръкнеш и при угасен мотор да го раздвижиш това лостче на турбото. Пружината трябва да натиска силно, виж дали се усеща скърцане. Мембраната на клапана буренце явно е здрава щом е мръднало до половината, по скоро може да не работи добре клапана N75. Трябва от силата на вакуума лостчето само да слиза до долу, след като го раздвижиш ако почне да слиза покарай и виж разликата и после веднага на магистрала, не на другия ден и поне 50-60 километра със 140-150 с изпреварвания с настъпан до долу педал на газта и си готов.

здравеи,намерих кои дая пали колата аз да гледам лостчето но уви не помръдва даже :banghead: :banghead: :banghead: ,значи яко е зацапана,сигурни листе че като се запали само трябва да мрудне лостчето че мие интерестно че не помръдва даже ...дано тва дае проблема имам време за разглабяне но не и майстор на близо дая види,след като не помръдва неизбежно лие разглабянето и чистене или има друг начин :bowdown :bowdown :bowdown БЛАГОДАРЯ ВИ


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: не върви голф1.9 тди 110коня

Мнениеот Zinoto » Чет 16 юни 2011 20:15


illy написа:
Zinoto написа:Щом не се движи достатъчно не бързай да разглобяваш нищо, а провери вакуумното мъркуче от клапан N75 горе в дясно се намира с бяла капачка до клапана, който прилича на буренце на турбото. Трябва да държи хубав вакуум като го извадиш от клапана буренце на пръста си като пробваш при запален мотор. Намери нещо желязно и пробвай отгоре да бръкнеш и при угасен мотор да го раздвижиш това лостче на турбото. Пружината трябва да натиска силно, виж дали се усеща скърцане. Мембраната на клапана буренце явно е здрава щом е мръднало до половината, по скоро може да не работи добре клапана N75. Трябва от силата на вакуума лостчето само да слиза до долу, след като го раздвижиш ако почне да слиза покарай и виж разликата и после веднага на магистрала, не на другия ден и поне 50-60 километра със 140-150 с изпреварвания с настъпан до долу педал на газта и си готов.

здравеи,намерих кои дая пали колата аз да гледам лостчето но уви не помръдва даже :banghead: :banghead: :banghead: ,значи яко е зацапана,сигурни листе че като се запали само трябва да мрудне лостчето че мие интерестно че не помръдва даже ...дано тва дае проблема имам време за разглабяне но не и майстор на близо дая види,след като не помръдва неизбежно лие разглабянето и чистене или има друг начин :bowdown :bowdown :bowdown БЛАГОДАРЯ ВИ

Провери ли идва ли вакуум от N75 и дали не е изстървала мембраната на актуатора /клапана буренце/?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: не върви голф1.9 тди 110коня

Мнениеот ventotdi » Чет 16 юни 2011 20:49


между другото нафтата свършва на 4500 оборота и няма повече на горе ,ако си с оригиналните карти .Ако е зацапана геометрията на турбото ще пренадува и няма да усещаш късно хукване на колата ,а рязко забиване защото влиза в авариен режим.Притеснявам се да не уръсиш много пари докато намериш проблема ....най добре търси най - скоро време да я закачиш на ваг ком ...това ти е лесния отговор на проблема. Знам ,че си далеко от цивилизацията ама така гадаем и ще стане "проба - грешка"


illy
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italia

Re: не върви голф1.9 тди 110коня

Мнениеот illy » Чет 16 юни 2011 21:47


Zinoto написа:
illy написа:
Zinoto написа:Щом не се движи достатъчно не бързай да разглобяваш нищо, а провери вакуумното мъркуче от клапан N75 горе в дясно се намира с бяла капачка до клапана, който прилича на буренце на турбото. Трябва да държи хубав вакуум като го извадиш от клапана буренце на пръста си като пробваш при запален мотор. Намери нещо желязно и пробвай отгоре да бръкнеш и при угасен мотор да го раздвижиш това лостче на турбото. Пружината трябва да натиска силно, виж дали се усеща скърцане. Мембраната на клапана буренце явно е здрава щом е мръднало до половината, по скоро може да не работи добре клапана N75. Трябва от силата на вакуума лостчето само да слиза до долу, след като го раздвижиш ако почне да слиза покарай и виж разликата и после веднага на магистрала, не на другия ден и поне 50-60 километра със 140-150 с изпреварвания с настъпан до долу педал на газта и си готов.

здравеи,намерих кои дая пали колата аз да гледам лостчето но уви не помръдва даже :banghead: :banghead: :banghead: ,значи яко е зацапана,сигурни листе че като се запали само трябва да мрудне лостчето че мие интерестно че не помръдва даже ...дано тва дае проблема имам време за разглабяне но не и майстор на близо дая види,след като не помръдва неизбежно лие разглабянето и чистене или има друг начин :bowdown :bowdown :bowdown БЛАГОДАРЯ ВИ

Провери ли идва ли вакуум от N75 и дали не е изстървала мембраната на актуатора /клапана буренце/?

da ima vakuum no tva lost4e ne pomrudva s jelqzoto :banghead: :banghead: :banghead:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], kiko26, milench0 и 36 госта