







valerossi46 написа:тези двигатели си набират яко от 2500 об./мин. там им е силата ако преди 2500 оборота натискаш и не усещаш че не дърпа както трябва и след тези обороти се засили имаш турбо дупка или турбо лаг както искаш.Почти няма кола без лаг.Но и катализатора като го махнаш ще диша по свободно колицата.На тези стари даргели катализаторите вече са амин.Махай го аз съм без и си е супер.
ventotdi написа:Направи диагностика и обърни внимание да не ти е муден дебитомера.... EGR затапен ли е ?
Zinoto написа:Щом не се движи достатъчно не бързай да разглобяваш нищо, а провери вакуумното мъркуче от клапан N75 горе в дясно се намира с бяла капачка до клапана, който прилича на буренце на турбото. Трябва да държи хубав вакуум като го извадиш от клапана буренце на пръста си като пробваш при запален мотор. Намери нещо желязно и пробвай отгоре да бръкнеш и при угасен мотор да го раздвижиш това лостче на турбото. Пружината трябва да натиска силно, виж дали се усеща скърцане. Мембраната на клапана буренце явно е здрава щом е мръднало до половината, по скоро може да не работи добре клапана N75. Трябва от силата на вакуума лостчето само да слиза до долу, след като го раздвижиш ако почне да слиза покарай и виж разликата и после веднага на магистрала, не на другия ден и поне 50-60 километра със 140-150 с изпреварвания с настъпан до долу педал на газта и си готов.
illy написа:Zinoto написа:Щом не се движи достатъчно не бързай да разглобяваш нищо, а провери вакуумното мъркуче от клапан N75 горе в дясно се намира с бяла капачка до клапана, който прилича на буренце на турбото. Трябва да държи хубав вакуум като го извадиш от клапана буренце на пръста си като пробваш при запален мотор. Намери нещо желязно и пробвай отгоре да бръкнеш и при угасен мотор да го раздвижиш това лостче на турбото. Пружината трябва да натиска силно, виж дали се усеща скърцане. Мембраната на клапана буренце явно е здрава щом е мръднало до половината, по скоро може да не работи добре клапана N75. Трябва от силата на вакуума лостчето само да слиза до долу, след като го раздвижиш ако почне да слиза покарай и виж разликата и после веднага на магистрала, не на другия ден и поне 50-60 километра със 140-150 с изпреварвания с настъпан до долу педал на газта и си готов.
здравеи,намерих кои дая пали колата аз да гледам лостчето но уви не помръдва даже![]()
![]()
,значи яко е зацапана,сигурни листе че като се запали само трябва да мрудне лостчето че мие интерестно че не помръдва даже ...дано тва дае проблема имам време за разглабяне но не и майстор на близо дая види,след като не помръдва неизбежно лие разглабянето и чистене или има друг начин
![]()
![]()
БЛАГОДАРЯ ВИ
Zinoto написа:illy написа:Zinoto написа:Щом не се движи достатъчно не бързай да разглобяваш нищо, а провери вакуумното мъркуче от клапан N75 горе в дясно се намира с бяла капачка до клапана, който прилича на буренце на турбото. Трябва да държи хубав вакуум като го извадиш от клапана буренце на пръста си като пробваш при запален мотор. Намери нещо желязно и пробвай отгоре да бръкнеш и при угасен мотор да го раздвижиш това лостче на турбото. Пружината трябва да натиска силно, виж дали се усеща скърцане. Мембраната на клапана буренце явно е здрава щом е мръднало до половината, по скоро може да не работи добре клапана N75. Трябва от силата на вакуума лостчето само да слиза до долу, след като го раздвижиш ако почне да слиза покарай и виж разликата и после веднага на магистрала, не на другия ден и поне 50-60 километра със 140-150 с изпреварвания с настъпан до долу педал на газта и си готов.
здравеи,намерих кои дая пали колата аз да гледам лостчето но уви не помръдва даже![]()
![]()
,значи яко е зацапана,сигурни листе че като се запали само трябва да мрудне лостчето че мие интерестно че не помръдва даже ...дано тва дае проблема имам време за разглабяне но не и майстор на близо дая види,след като не помръдва неизбежно лие разглабянето и чистене или има друг начин
![]()
![]()
БЛАГОДАРЯ ВИ
Провери ли идва ли вакуум от N75 и дали не е изстървала мембраната на актуатора /клапана буренце/?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 50 госта