здравейте не знам дали е проблем но има някъкво разминаване в показанията
на студен мотор ваг-кома показва 25 градуса
след около 15 минути на място стралката показа 45 градуса а ваг-кома показва 65 градуса
след каране стрелката седи ммалко преди 90градуса а ваг-кома показва 86-87 градуса
колата е 1,9тди-агр мотор нормално ли е това поведение според вас ?



странно поведение на температурен датчик на антифриза
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: странно поведение на температурен датчик на антифриза
Ами той уреда на таблото е по скоро информативен не е много точен.Още повече че елемента който праща сигнал на таблото и този който праща на компа са два различни елемента в един корпус тай че разминаване енапълно възможно.Ако разликата стане прекалено голяма можеш да го смениш.
Re: странно поведение на температурен датчик на антифриза
По принцип VAG-KOM'а дава вярно инфо в случая..карай си спокойно,датчика на таблото заковава на 90 градуса,но в деиствителност не савпада с реалната темп...само гледай да не премине над 90...че после се намесват "кадърни" майстори... 

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: странно поведение на температурен датчик на антифриза
fox_vt написа:Ами той уреда на таблото е по скоро информативен

Стрелката се мандахерца софтуерно така да се каже

Но пък за сметка на това, виж колко си спокоен като караш, винаги цепи 90

Ти де си нямаш работа да ровиш ти се чудя

Re: странно поведение на температурен датчик на антифриза
Както и казаха по-горе колегите, няма място за притеснение. Ако наистина много те дразни, или разликите станат фрапиращи, може да го подмениш, но за сега ми се струва, че не трябва. В форума има много теми за тоя датчик, и като цяло явно това си една язва в VW, но...пълно щастие няма, нали ?




- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: странно поведение на температурен датчик на антифриза
dr.76 написа:По принцип VAG-KOM'а дава вярно ....
Показва вярно , само в случай че датчика работи


ПП моята стрелка поне , в диапазона 60 до 90 градуса показва точно колкото компа (VAG Com-a ) , +/-2 или 3 градуса не е проблем .
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: странно поведение на температурен датчик на антифриза
milmar написа:dr.76 написа:По принцип VAG-KOM'а дава вярно ....
Показва вярно , само в случай че датчика работи. Както стрелката , така и компа разчитат единствено на датчика , VAG-а не може да покаже нещо друго , освен данните от датчика , просто ги виждаме в числов вид . Но показанията на VAG COM-a са дотолкова точни , колкото е точен датчика . В случая при студен мотор - да показва 25 градуса .... зимата , при (-10) градуса навън ??? ...
ПП моята стрелка поне , в диапазона 60 до 90 градуса показва точно колкото компа (VAG Com-a ) , +/-2 или 3 градуса не е проблем .
Да ама забравяш една малка подробност,че в датчика има два елемента единия за компа (и ВАГА) а другия за стрелката.А когато този за стрелката се скапе само тя играе но ако се скапе тоя за компа и оборотите почват

-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 9:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Golf ІV 1.9 TDI 90hp ALH, Силистра
Re: странно поведение на температурен датчик на антифриза
Колеги, ще използвам темата, за да попитам, защо понякога започва да мига червената лампа за нивото на антифриза след като запаля колата сутрин. Когато изгася веднага и запаля отново, спира дамига. Предположих, че е спаднало нивото на течността, но като проверих беше над мимимума. Възможно ли е да се дължи на това, че ми е стар акумолатора и като паля му пада значително напрежението.
Re: странно поведение на температурен датчик на антифриза
от нивото на антифриза е. Падне ли малко и мига, особено зимно време. G4 често таят от тройника.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 9:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Golf ІV 1.9 TDI 90hp ALH, Силистра
Re: странно поведение на температурен датчик на антифриза
Колега благодаря за отговора, но ако може малко информация за този тройник
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: странно поведение на температурен датчик на антифриза
да използвам и аз темата и да попитам за този датчик-вчера го смених с нов(испански ,23.5лв от АУТО+).На стария се беше прецакал елемента за към ЕКУ-то и чат -пат менеше обороти-906-1050 и на студен и на загрял, а на таблото показваше вярно.Та питането ми е сега ми направи впечатление като подгрява лампата гасне веднага (1-2с)и пали и поддържа 906 об -така ли трябва да е при[b] околна температура 11-12 [/b]градуса на студен двигател или трябва първоначално да работи на по-високи обороти??
двг е AFN 110кс ,пасат.Апропо - до сега не съм имал проблем с топло или студено палене
двг е AFN 110кс ,пасат.Апропо - до сега не съм имал проблем с топло или студено палене
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: странно поведение на температурен датчик на антифриза
gancho написа:да използвам и аз темата и да попитам за този датчик-вчера го смених с нов(испански ,23.5лв от АУТО+).На стария се беше прецакал елемента за към ЕКУ-то и чат -пат менеше обороти-906-1050 и на студен и на загрял, а на таблото показваше вярно.Та питането ми е сега ми направи впечатление като подгрява лампата гасне веднага (1-2с)и пали и поддържа 906 об -така ли трябва да е при[b] околна температура 11-12 [/b]градуса на студен двигател или трябва първоначално да работи на по-високи обороти??
двг е AFN 110кс ,пасат.Апропо - до сега не съм имал проблем с топло или студено палене
Шест си.

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: странно поведение на температурен датчик на антифриза
Andonov написа:gancho написа:да използвам и аз темата и да попитам за този датчик-вчера го смених с нов(испански ,23.5лв от АУТО+).На стария се беше прецакал елемента за към ЕКУ-то и чат -пат менеше обороти-906-1050 и на студен и на загрял, а на таблото показваше вярно.Та питането ми е сега ми направи впечатление като подгрява лампата гасне веднага (1-2с)и пали и поддържа 906 об -така ли трябва да е при[b] околна температура 11-12 [/b]градуса на студен двигател или трябва първоначално да работи на по-високи обороти??
двг е AFN 110кс ,пасат.Апропо - до сега не съм имал проблем с топло или студено палене
Шест си.

колега Андонов,много благодаря за бързия и приятен за мен отговор


- genitrans
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 20 ное 2009 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: странно поведение на температурен датчик на антифриза
Колеги да ползвам и аз темата
В последно време - от 1 месец стрелката на темп. или показва норм. стойности или е на минимума дори и да е загряла колата.
С две думи - показва си когато иска.
Автомобила е Audi A6 AVF 2003.
Ще съм благодарен за решаването на пробл.
В последно време - от 1 месец стрелката на темп. или показва норм. стойности или е на минимума дори и да е загряла колата.
С две думи - показва си когато иска.
Автомобила е Audi A6 AVF 2003.
Ще съм благодарен за решаването на пробл.
- difkotka
- Мнения: 13
- Регистриран на: Вто 25 ное 2008 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: странно поведение на температурен датчик на антифриза
genitrans написа:Колеги да ползвам и аз темата
В последно време - от 1 месец стрелката на темп. или показва норм. стойности или е на минимума дори и да е загряла колата.
С две думи - показва си когато иска.
Автомобила е Audi A6 AVF 2003.
Ще съм благодарен за решаването на пробл.
Здравейте колеги, автомобилът ми е Passat AVF 2002 при мен проблема е същия като на колегата с аудито по-горе. Мойто решение е карам лятото така, а на есен ще се сменя температурния датчик.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: John Calvin и 39 госта