Golf II TDI (малко въпроси) !

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Golf II TDI (малко въпроси) !

Мнениеот MK2 » Пет 29 дек 2006 11:34


Съвсем скоро придобих тази машина.И преди това съм карал VW но никога TDI. Имам няколко въпроса:
1.Колко е нормално да ми дава разход в градски условия?
2.Разход извън града?
3.Нещо специфично за този мотор,което трябва да знам?
Иначе впечетленията ми са много добри.Колата върви много и се кара изключително приятно.Има серво ABS и наистина е удоволствие да се управлява.
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 29 дек 2006 11:53


Е да ама Г2 - TDI - няма и това е - :no-no :no-no :no-no http://members.chello.nl/y.timmer1/ RA . SB са двата двигателя - турбинирани с интеркулер за Г2!!! :deal :deal :deal :D


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Пет 29 дек 2006 12:06


Е как да няма като на колата пише tdi и отделно има интеркулер !? Кода на мотора е SB. В сайта по-горе има много полезна информация!


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 29 дек 2006 13:23


Разхода в града на изправна кола трябва да ти е около 5-5.8л/100км в зависимост от задръствания,сезон(зима) и тн.Извънградско съм падал най-ниско на 4.1/100км. но това не трябва да ти е ореантир-някъде около 4.5-5л/100км ще ти е разхода в зависимост от стила ти на каране.Значи въпреки че колата върви доста недей да я караш като ГТИ-тя не е :D не обича висока температура и високи обороти,сменяй на около 7-8хил км. масло филтри(включително горивен) слагай някаква добавка за нафта(на кастрол е хубава)и ако си уцелил на добър двигател няма да имаш никакви проблеми а и няма да помислиш вече за бензинова кола :) (поне с мен е така).Ако имаш някакви въпроси обаждай се.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 29 дек 2006 13:58


MK2 написа:Е как да няма като на колата пише tdi и отделно има интеркулер !? Кода на мотора е SB. В сайта по-горе има много полезна информация!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=19742&highlight=tdi


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пет 29 дек 2006 14:19


Лепенка брат :deal


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 29 дек 2006 16:29


средния разход е 5-6 на сто,а ако ръчкаш и към 7 тръгва/при мен и под 5 падаше ама ако я кара майка ми :lol: -просто няма смисъл да вземеш такава кола и да я караш на 2000-оборота/.Най и понасят 2500-3000 об.-малко след пика на въртящия момент и мотора направо си умира на кеф.Дръж под око охладителната система/термостат ,радиатор,датчик/щото тия мотори са прочути със склонноста към пукане на глави.Преди да загрее колата не я ръчкай с повече от 2500 оборота и след като си я карал повече почакай половин минута преди да я изгасиш-така пазиш турбината и мотора.Страшна кола си взел,направо ти завиждам в добрия смисъл.С кеф да си я караш и много безавариини


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Пет 29 дек 2006 21:10


Благодаря!
Наистина колата е пушка а след 2000 оборота направо излита! Има един проблем който намам идея от какво може да е.Когато колата работи на фарове и фаровете примигват.Може да е от четки на алтернатора.Ще проверя тази работа.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 29 дек 2006 21:13


MK2 написа:Благодаря!
Наистина колата е пушка а след 2000 оборота направо излита! Има един проблем който намам идея от какво може да е.Когато колата работи на фарове и фаровете примигват.Може да е от четки на алтернатора.Ще проверя тази работа.

Проблема се нарича алтернатор Valeo...и четките му.


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Вто 02 яну 2007 14:28


Имате ли идея как се сменят четките?Ще се справя ли сам с ограничените си познания?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 02 яну 2007 14:34


http://vw.ilievi.com/howto/alternator.repair/

Виж тука наш Вили е снимал :twisted: при Valeo има малки разлики , но принципите са еднакви.


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Вто 02 яну 2007 16:23


Сега се чудя дали да сменя само четките или направо целия регулатор? Какво ще ме посъветвате?


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2301
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Сря 03 яну 2007 9:42


Ако не са ти много петдесетина лева сменяй целия регулатор. Може и само четките, но имайки предвид, че си с Валео сменяй всичко.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта