Съвсем скоро придобих тази машина.И преди това съм карал VW но никога TDI. Имам няколко въпроса:
1.Колко е нормално да ми дава разход в градски условия?
2.Разход извън града?
3.Нещо специфично за този мотор,което трябва да знам?
Иначе впечетленията ми са много добри.Колата върви много и се кара изключително приятно.Има серво ABS и наистина е удоволствие да се управлява.
Благодаря предварително!
Golf II TDI (малко въпроси) !
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Е да ама Г2 - TDI - няма и това е -
http://members.chello.nl/y.timmer1/ RA . SB са двата двигателя - турбинирани с интеркулер за Г2!!!








- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Разхода в града на изправна кола трябва да ти е около 5-5.8л/100км в зависимост от задръствания,сезон(зима) и тн.Извънградско съм падал най-ниско на 4.1/100км. но това не трябва да ти е ореантир-някъде около 4.5-5л/100км ще ти е разхода в зависимост от стила ти на каране.Значи въпреки че колата върви доста недей да я караш като ГТИ-тя не е
не обича висока температура и високи обороти,сменяй на около 7-8хил км. масло филтри(включително горивен) слагай някаква добавка за нафта(на кастрол е хубава)и ако си уцелил на добър двигател няма да имаш никакви проблеми а и няма да помислиш вече за бензинова кола
(поне с мен е така).Ако имаш някакви въпроси обаждай се.


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
средния разход е 5-6 на сто,а ако ръчкаш и към 7 тръгва/при мен и под 5 падаше ама ако я кара майка ми
-просто няма смисъл да вземеш такава кола и да я караш на 2000-оборота/.Най и понасят 2500-3000 об.-малко след пика на въртящия момент и мотора направо си умира на кеф.Дръж под око охладителната система/термостат ,радиатор,датчик/щото тия мотори са прочути със склонноста към пукане на глави.Преди да загрее колата не я ръчкай с повече от 2500 оборота и след като си я карал повече почакай половин минута преди да я изгасиш-така пазиш турбината и мотора.Страшна кола си взел,направо ти завиждам в добрия смисъл.С кеф да си я караш и много безавариини

- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
http://vw.ilievi.com/howto/alternator.repair/
Виж тука наш Вили е снимал
при Valeo има малки разлики , но принципите са еднакви.
Виж тука наш Вили е снимал
