сеата ми дава 2 грешки които незнам какви са и от каде идва проблема,110 коня е тди 1.9
едната грешка е 65535
а другата е 01268-N146



Грешки на Сеат толедо 110 коня тди
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Грешки на Сеат толедо 110 коня тди
Колега първата грешка на мен лично ми я е давало, когато имах проблем в контролния модул на ербега.Втората по кодовете за грешки показва, че имаш проблем с дозатора на горивонагнетателната помпа.Опиши малко има ли някакви симптоми по вървежа на колата и светят ли някакви лампи на таблото след запалване.
Re: Грешки на Сеат толедо 110 коня тди
Втората грешка обикновено се появява при много лоша центровка на помпата. А ако центровката ти е наред и пак я изписва
П.С. Колата пали ли, върви ли, пуши ли? Хубаво е да ги казваш тия неща.

П.С. Колата пали ли, върви ли, пуши ли? Хубаво е да ги казваш тия неща.
Re: Грешки на Сеат толедо 110 коня тди
За първата, ако е в моторния модул, ще трябва да си отвориш компютъра и да си смениш маркучето вътре, защото изпуска въздух!
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Грешки на Сеат толедо 110 коня тди
Или МАП сензора, който ти е в ЕЦУ-то се е напълнил с масло, или се е прецакал датчика за атмосферно налягане. При даване на контакт, двете стойности са различни и набива тази грешка. За втората обаче, ще трябва да отвориш "електрониката" на помпата. Първата работа е да почистиш стружките които са се събрали по електромагнита. Ако са били твърде много, ще видиш как вътрешната страна на ламелите са леко износени. Леко ги минаваш с фина шкурка, за да махнеш късото съединение между тях (късото се отнася за вихровите токове между ламелите). След като го сглобиш, настройваш датчика за положението на около 0.75V при контакт (по VAG) . При даването на контакт, ЕЦУ-то тества Електромагнита, като му пуска "еталонно" напрежение, и очаква позициониране на датчика на около мисля, че беше 2,8 V . Това обаче може да го видиш само с мултицет, тъй като , докато се конектне VAG-a, теста приключва
Ако, позиционирането е извън границите, ти набива втората грешка. С няколко настройки, всичко си идва на място.

Re: Грешки на Сеат толедо 110 коня тди
Колегата ми писа на ЛС, че е излезнало маркучето. Сменил го е и няма грижи. Пиша го чисто информативно, за да знаят повече колеги за този проблем.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 20 госта