Грешки на Сеат толедо 110 коня тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
niks25
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 28 окт 2009 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Грешки на Сеат толедо 110 коня тди

Мнениеот niks25 » Пет 22 юли 2011 22:57


сеата ми дава 2 грешки които незнам какви са и от каде идва проблема,110 коня е тди 1.9
едната грешка е 65535
а другата е 01268-N146




mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Грешки на Сеат толедо 110 коня тди

Мнениеот mili 75 » Съб 23 юли 2011 5:20


Колега първата грешка на мен лично ми я е давало, когато имах проблем в контролния модул на ербега.Втората по кодовете за грешки показва, че имаш проблем с дозатора на горивонагнетателната помпа.Опиши малко има ли някакви симптоми по вървежа на колата и светят ли някакви лампи на таблото след запалване.


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Грешки на Сеат толедо 110 коня тди

Мнениеот the_tupan » Съб 23 юли 2011 6:22


Втората грешка обикновено се появява при много лоша центровка на помпата. А ако центровката ти е наред и пак я изписва death
П.С. Колата пали ли, върви ли, пуши ли? Хубаво е да ги казваш тия неща.


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Грешки на Сеат толедо 110 коня тди

Мнениеот Alek » Съб 23 юли 2011 8:56


За първата, ако е в моторния модул, ще трябва да си отвориш компютъра и да си смениш маркучето вътре, защото изпуска въздух!


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Грешки на Сеат толедо 110 коня тди

Мнениеот Dobromirski » Чет 28 юли 2011 6:58


Или МАП сензора, който ти е в ЕЦУ-то се е напълнил с масло, или се е прецакал датчика за атмосферно налягане. При даване на контакт, двете стойности са различни и набива тази грешка. За втората обаче, ще трябва да отвориш "електрониката" на помпата. Първата работа е да почистиш стружките които са се събрали по електромагнита. Ако са били твърде много, ще видиш как вътрешната страна на ламелите са леко износени. Леко ги минаваш с фина шкурка, за да махнеш късото съединение между тях (късото се отнася за вихровите токове между ламелите). След като го сглобиш, настройваш датчика за положението на около 0.75V при контакт (по VAG) . При даването на контакт, ЕЦУ-то тества Електромагнита, като му пуска "еталонно" напрежение, и очаква позициониране на датчика на около мисля, че беше 2,8 V . Това обаче може да го видиш само с мултицет, тъй като , докато се конектне VAG-a, теста приключва :) Ако, позиционирането е извън границите, ти набива втората грешка. С няколко настройки, всичко си идва на място.


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Грешки на Сеат толедо 110 коня тди

Мнениеот Alek » Чет 28 юли 2011 18:39


Колегата ми писа на ЛС, че е излезнало маркучето. Сменил го е и няма грижи. Пиша го чисто информативно, за да знаят повече колеги за този проблем.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1 и 46 госта