Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Мнениеот Apokaliptiko » Вто 02 авг 2011 14:41


Забелязах,че кулерът от едната страна т.е. челната е омазнен на /20-30%/.Веднага позавъртях телефони на мои познати със сродни автомобили и мотори и 3-ма от тях ми казаха че и техните са така.Обадих се на довереният ми майстор,каза ми да не се притеснявам.Но аз съм си такъв,че немога да оставя така нещата.Дайте някой истински съвет.




mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Мнениеот mili 75 » Вто 02 авг 2011 16:01


Ами колега единствения начин да стигне масло до кулера е от турбото и от картерните газове и понеже кулера е в най-ниската част на системата там се отлага и маслото.Затова виж си перката на турбото за луфтове, изведи картерните газове навън, свали кулера и го почисти и го наблюдавай дали пак ще започна да се цапа.Защото може ако не си свалял мъркуча към кулера с годините да се е натрупало малко по малко масло и затова сега да избива, пък същевременно да не е чак толкова притеснително положението.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Мнениеот веселин » Вто 02 авг 2011 20:20


Няма страшно - на Фабия на 30 хил - имаше омасляване на долните тръби - тези над кулера са сухи :D
Но това е според мен - защото в рамките на гаранционното обслужване в Еуратек - редовно са превишавали нивото на налятото масло :banghead: :beat_butt2
втулките на оста на турбото няма как да не са в ред - защото нямам загуба на масло :drunk
На брат ми Пасата е същия като твоя - години и двигател - и при него кулера е омаслен в долната част!


Потребителски аватар
ilianmilenin
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 17 фев 2011 22:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Мнениеот ilianmilenin » Вто 02 авг 2011 20:53


колега по добре го почисти че ако е замарсен може да преебе турбината.за 1 час работа е.


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Мнениеот Apokaliptiko » Вто 02 авг 2011 22:08


Гледал съм си маслото,наблюдавал съм го просто си е омазнен и това е.И ме гложди.Надявам се да не ми създава проблеми.Не че досега съм имал да чукна на дърво :D


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Мнениеот feikot » Вто 02 авг 2011 22:59


И моя е така,да не те плаши.Махни малкия маркуч долу,който влиза в металната тръба,ако текне масло-лошо,ако е просто омазнен,пий едно шуменско и свиркай.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Мнениеот Dobromirski » Сря 03 авг 2011 6:22


:012:
До всички с изключение на mili 75 !!!
Спрете да сте на всяко гърне мерудия и да пишете глупости !!!!


andrey_hr
Мнения: 208
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово / София

Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Мнениеот andrey_hr » Сря 03 авг 2011 8:23


И аз смятам да си видя кулера, защото забелязах, че има омасляване на горните тръби след кулера. Въпроса ми е как се сваля кулера и има ли някакви тънки моменти? С какво се чисти? :beer


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Мнениеот Apokaliptiko » Сря 03 авг 2011 9:22


Ами най много да се ядосам и да го сменя целия.Нямам никакви забележки по вървенето на колата,ама като знам че е мазно там в кожата си не се събирам.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Мнениеот feikot » Сря 03 авг 2011 9:41


До dobromirski айде да ми кажеш кое е глупост в това което аз написах и не си ли ти мерудията сега.

Апокалиптико,не се вкарвай в тоя филм,не е 30 лв. тоя кулер.Като сложиш новия и той ще се омаже.Казах ти да видиш дали има някакво количество масло или е само омаслен.


Потребителски аватар
legaltk
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
Автомобил: 1.9 TDI
Двигател: AXR
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Мнениеот legaltk » Пет 05 авг 2011 12:44


Apokaliptiko написа:Ами най много да се ядосам и да го сменя целия.Нямам никакви забележки по вървенето на колата,ама като знам че е мазно там в кожата си не се събирам.

Моят кулер беше също като твоя, но като загрее колата имаше и едно съскане (свистене). Твоят не съска ли?
Моят вчера го смених, вече не съска и лага на турбото буквално изчезна. Успех!


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Мнениеот Apokaliptiko » Пет 05 авг 2011 17:18


Да имам пресъскване,като го напъна,дали може да е от това?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Мнениеот ventotdi » Пет 05 авг 2011 18:07


Може да имаш дупка.Ако дупката е нищожна турбината ще успява да й смогва и няма да имаш загуба на мощност и да ти пуши.Обърни внимание дали ти пуши колата и дали си върви като преди.Най -добре е с бууст метър ,а истината е ваг ком ...ще видиш как се държи дебитомера спрямо налягането на турбината и веднага ще разбереш дали имаш спукване и дали или след турбото ;)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Мнениеот niks76 » Пет 05 авг 2011 18:56


feikot написа:До dobromirski айде да ми кажеш кое е глупост в това което аз написах и не си ли ти мерудията сега.

Апокалиптико,не се вкарвай в тоя филм,не е 30 лв. тоя кулер.Като сложиш новия и той ще се омаже.Казах ти да видиш дали има някакво количество масло или е само омаслен.

ТДИ без омазнен интеркулер НЯМА бе хора-на чистонов автомобил за няма и десетина хиляди километра пак се омазнява,без да има проблем с колата или агрегатите и :!:


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

Мнениеот feikot » Пет 05 авг 2011 19:01


:да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта